Wat een Windows-oplossing.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
Kweenie. Ik kreeg opeens een groen beeld in PhotoBooth enzo. Oplossing was shut down, batterij eruit en 5 sec. de power on ingedrukt houden.
Phew.
Inderdaad zeg!quote:
Ja, weet ik veel, van de blauwe schermen in de groene schermen ofzo.quote:
Tussen de Oscar-uitreiking paste hij wel goed, maar ze moeten er geen campagne van maken.quote:
Handige link. Heb het boek gedownload en ga het ooit eens lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net het gratis boekje "Become An Xcoder" van Cocoalabs.com eens doorgenomen, als introductie voor Cocoa, Objective-C, Xcode en Interface Builder. Hoewel ik wel wat in C++ heb geprogrammeerd, heb ik nog nooit iets met GUI's gedaan en ik vond dit boek best een fijne introductieIk wil al tijden aan de gang met Cocoa en nu komt het er misschien nog eens van.
De nieuwste versie is altijd gratis te downloaden van http://developer.apple.com, evenals de meest up to date documentatie. Gratis registratie is verplicht, daarna kun je bij alle downloadable content.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
xcode dus... moet ik even van de install disk laden
geinstalleerd, en ik heb me er opeens een berg met apps bijquote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nieuwste versie is altijd gratis te downloaden van http://developer.apple.com, evenals de meest up to date documentatie. Gratis registratie is verplicht, daarna kun je bij alle downloadable content.
Xcode in combinatie met Interface Builder is echt best tof. In "Become An Xcoder" leggen ze best goed uit hoe je een simpele GUI applicatie maakt. Ik moet nog wel wennen aan Objective-C, maar als ik me er meer mee bezig ga houden, gaat dat vast steeds soepeler.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
geinstalleerd, en ik heb me er opeens een berg met apps bij
het enige probleem is dat ik geen enkele kennis van C heb en uberhaupt een OO gat waar een auto in kan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Xcode in combinatie met Interface Builder is echt best tof. In "Become An Xcoder" leggen ze best goed uit hoe je een simpele GUI applicatie maakt. Ik moet nog wel wennen aan Objective-C, maar als ik me er meer mee bezig ga houden, gaat dat vast steeds soepeler.
Aangezien je met Cocoa niet om objecten heen kan, is het misschien een goeie kans om het te leren.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het enige probleem is dat ik geen enkele kennis van C heb en uberhaupt een OO gat waar een auto in kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |