Aha. Euh... wat dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad ook een bestandje op je GSM installeren.
Ow, shit, jah! het is al bijna 18.00!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik even ga kappen met nerden, moeten jullie niet eten?
Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht (ander merk) en het was echt belabberde kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef magnifor het volgende:
http://www.equinux.com/us/products/tubestick/index.html
Wel boeiend. Alleen jammer dat er hier in nederland heel weinig fta zenders zijn.
Goede vraag, ik heb het in ieder geval op mijn telefoon staan. Ik zal eens op de website zoeken.quote:
Kan aan zoveel factoren liggen. Denk aan hardware, software, kpn, en natuurlijk de plek waar je bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht (ander merk) en het was echt belabberde kwaliteit.
Lieve Sanni/i-spy24editor2,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef sanni het volgende:
Yo[afbeelding]
Sommige van ons doen alles nog met een stuk papier en een pen om die zaken
die we niet snel willen vergeten snel te kunnen noteren.Apple schiet ons te hulp
met een nieuw stukje vernuftig denkwerk: Mac Cheat Sheet. Deze keer geen
oogverblindend programmeerwerk maar een simpele PDF met daarop alle handmatige
instellingen van de Mac. Vervolgens mag je het documentje printen en (gewoon met
potlood of balpen) invullen. Daarna is het de bedoeling dat je het papiertje veilig opbergt.![]()
| 1 2 3 4 5 6 | synchronize repeat while syncing is true end repeat quit end tell |
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef seekfaM het volgende:
Nep?
http://www.youtube.com/watch?v=elX4fVXtHzc&NR
Verkeerd topic!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
ik zit nu op vista. heb hem net geactiveerd met een crack, staat er rechts onder in:
this copy of windows is not genuine![]()
Niks op je fone installeren, maar even deze plugin kopen:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb niks op m'n telefoon geinstalleerd. Moet dat dan? iSyn werkt op zich nu al prima, maar het zou leuk zijn als dat "sync now" ding in de menubalk iets zou doen
Het is inderdaad een Nokia met Symbian. N73 om precies te zijn.
Niet Apple's Remote Desktop gebruiken, maar Remote Desktop Connection van Microsoft installeren op je mac.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd hoorwerkt niet
Nou, in plaats van iets te kopen, heb ik deze gratis plug-in geinstalleerd en nu werkt m'n N73 dus prima in iSync. Ik kan 'em alleen niet direct syncen vanuit het menu-itempje, maar wel vanuit het programma iSync zelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef sooty het volgende:
[..]
Niks op je fone installeren, maar even deze plugin kopen:
http://www.novamedia.de/sync/index.html
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Sjees. Was gewoon m'n iSight camera dood. Was, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |