OS X is een grote visual studioquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Of is er al een Visual Studio voor Mac?
Xcode.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Of is er al een Visual Studio voor Mac?
Zo bedoelde ik het niet grapjesverpesterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, en waar zit de IntelliSense dan in OSX? Nou? Nou?
Ik ga mijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
Goedzo. Parallels is gewoon handig. En zeker omdat je gewoon niet om Windows heen kan in sommige gevallen.
Waarom, omdat dat handig is, aangezien ze in rade draaien, en ja ik zal niet meer : @ doen, voor jouquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef tonks het volgende:
[..]
En daarom heeft ie 5x een xserve nodig?. En doe niet zo irritant met je '
' elke keer.
Ja, maar 't is nie eg. 'T is virtujeel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga mijnMacBook
niet bevuilen met Windows. Daar heb ik een 5 jaar oude Windows-pc voor.
Oh, net zoiets als fictief. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar 't is nie eg. 'T is virtujeel.
Je wepseit laad dan ook voor geen meter!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor mijn hele domein staat een Pentium III 450 Mhz als mailserver, webserver, ftp server, whatever server met een load < 0.01.
Nee, die is plat. Gelukkig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je wepseit laad dan ook voor geen meter!
Zijn we toch weer aardig, maar ja oke is goed,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef TwyLight het volgende:
En seekfaM, je mag ook ophouden met elke keer vragen of iemand iets wil.
bv: ik ken een link, als daar behoefte is post ik hem wel![]()
![]()
.
post hem dan gewoon of post helemaal niks
Waar blijft kwekzon?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, kijk, het wordt weer ouderwets gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |