Voorlopig doet ie het nog maar dan ga ik alvast op zoek naar een andere RSS client.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
reken er maar op dat je geen support krijgt nee. en geen reply's op emails
Have fun! Vergeet de store niet te bezoeken en een gebedje op te zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef Adelante het volgende:
Zo, mijn iPod is klaar voor tripje naar New York: flushed away, pan's labyrinth en wat cd's van damien rice, jeff buckley, st. germain en muse. Komen we de 8 uur vliegen wel mee door dus
Wist ik helemaal niet. Wat een klootzak.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Lees trouwens ook eens de comments op TUAW.com bij een blog over Xtorrent beta 2
http://www.tuaw.com/2006/11/19/xtorrent-public-beta-2/
Ik lees al m'n RSS feeds in Safari en dat bevalt me prima.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig doet ie het nog maar dan ga ik alvast op zoek naar een andere RSS client.
De vooruitzichten zijn goed:quote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaat niks mis mee. Ik had eerst ook een licentie voor NewsFire.![]()
quote:Unfortunately, the developer is totally imature and unresponsive to his users, even those who pay for his software. The authentication scheme in newsfire (it phones home to check your email address every time you run it) locked me out of the program for some inexplicable reason, and I never got a response even after weeks of asking about the problem.
Mjah, ik heb zelfs een paar keer geprobeerd te switchen van reader, maar ik vind er geeneen die gewoon tof alle items op één pagina neerplempt.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:42 schreef Tijn het volgende:
Ik lees al m'n RSS feeds in Safari en dat bevalt me prima.
de store ga ik zeker even bezoekenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Have fun! Vergeet de store niet te bezoeken en een gebedje op te zeggen![]()
het WOW effect natuurlijk... duhquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
Wat moet ik snappen dan?
die gaat ook mee op reis, dus als ik ergens in geboord ga worden, mag jij m'n macbook hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Je mag mij ook een nieuwe MacBook geven. Dat telt als gebedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |