SNS bank (spaar en betaal rekening)
Spaarbeleg (2 spaarrekeningen + koersplan)
ING (spaarloon)
Generali (spaarloon)
ABN-AMRO (spaarrekening waar ik eigenlijk niets meer mee doe)
Spaarbeleg niet veel problemen mee
SNS zolang er niets aan de hand is ook geen problemen mee, is er wel iets aan de hand dan kan de communicatie beter (bij vervangen van mijn inlogpasje voor internet bankieren deed de nieuwe het een tijdje niet, bleek na een week of twee dat de afdeling die hem geldig moest maken dat niet deed omdat mijn handtekening ondertussen teveel veranderd was in vergelijking met de hun bekende handtekening, iets wat niet gecommuniceerd werd. en op avond opening ook niet duidelijk werd omdat die afdeling dan reeds gesloten was, een aanvraag die trouwens met legitimatie aan de balie geregeld was, de handtekening kaart met dezelfde legitimatie vernieuwen gaf de oplossing)
ING nog geen mening over (werkgever is vorig jar overgestapt van bank, en heb er nog niets af hoeven halen)
Generali niet echt goede ervaringen mee, in 2004 of 2005 kon je al het geblokkeerde spaarloon opnemen, dat wou ik niet. Collega had in sept gebeld wat te doen, en die kreeg te horen dat die vrijgave moest aanvragen. Bleek op 31-12 dat Generali bij het begin van kwartaal 4 alle andere bedragen ook maar vrijgemaakt had. Dat terugdraaien heb ik nog een hoop werk van gehad
ABN-AMRO doe ik eigenlijk niets meer mee uit persoonlijke overwegingen (ben naar de abn gegaan omdat ik niet bij de bank waar mijn vader werkte wou zitten, enkele jaren later denkt de amro "jij weg bij ons, dan komen wij toch leuk naar jou")