Timoquote:
Nu pasquote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
Morgen.
Vandaag ga ik mijn dvd verzameling in die nieuwe dvd-profiler plaatsen
Ik heb alles nog in de oude staan. En die heb ik al bijna een jaar niet meer geupdatequote:
Hmm.. 30 dollar..quote:Op zondag 25 maart 2007 12:40 schreef slindenau het volgende:
Offline weet ik niet, online tot 50.
Daarom heb ik gelijk maar een key gekocht voor 3.0
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo.
Whazzupp... heb je nog leuke tips voor me om nu mijn credit card erbij te pakken?.
Ik heb hem gekochtquote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef slindenau het volgende:
Eenmalig 30 dollar ja, is dat het je niet waard?
Maar 2.x blijft nog gewoon bestaan hoor, dus die kan je net zo goed blijven gebruiken.
Heb je My Life Without Me al?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef Dizer het volgende:
Neeh... geen criterion of zo. Een goede Art-house. Of een comedy van Art-house style.
Ik wil geen jankfilmsquote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je My Life Without Me al?
toen ik die voor het eerst zag heb ik echt gehuild![]()
![]()
![]()
Dat was,samen met 21 Grams en (het einde van) United 93, de enige film waar ik ooit bij heb gehuild
het einde is echt zielig, en als de passagiers zitten te bellen met hun bekendequote:
Goodbye, Lenin dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil geen jankfilms. Heb er genoeg van liggen
.
Hmm... ik doelde meer op een echte goed ebargain of zoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het einde is echt zielig, en als de passagiers zitten te bellen met hun bekende![]()
[..]
Goodbye, Lenin dan?
Inderdaad redelijk onoverzichtelijkquote:
Nee iddquote:Op zondag 25 maart 2007 14:27 schreef Shogo het volgende:
Mja vind ik ook het oude uiterlijk was prima, zoals ze zichzelf als strak en georganiseerd (kuch) willen presenteren is momenteel niks van terug te zien.
Nee hoor. Maar ik heb nog maar 500 euro om te besteden de komende twee weken.quote:
Amen inderdaad, en ik kwam er toch al niet meer zo vaak...quote:
Je allereerste contributie everquote:
In de nieuwe DVD Profiler. Heb ik de hoesjes van Citizen Kane en The Longest Day aangepastquote:Op zondag 25 maart 2007 14:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
Amen inderdaad, en ik kwam er toch al niet meer zo vaak...
[..]
Que?
Moet ik daarvoor die film eerst even gaan kijken om dit te snappen (staat nog op mn kijkachterstand lijstje)![]()
En Toegevoegdquote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Dizer het volgende:
VerdorieEr heeft niemand nog de Friends Box ingevoerd, de nederlandse laatste versie
Dat is het meeste werkquote:Op zondag 25 maart 2007 15:46 schreef Dizer het volgende:
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Dizer
Alle Boxsets en DVD's van Edward Norton heb ik gedaan. Nu nog alle andere losse dvd's.
Wat mij opviel is dat door die nieuwe software de spoiler tags niet meer werken. Lekker handigquote:
Dizer en zijn Norton fetishquote:Op zondag 25 maart 2007 15:46 schreef Dizer het volgende:
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Dizer
Alle Boxsets en DVD's van Edward Norton heb ik gedaan. Nu nog alle andere losse dvd's.
En je kan je TOPIC Titel niet meer veranderenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat door die nieuwe software de spoiler tags niet meer werken. Lekker handig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |