Sven.. zat je in SEX te gluuren of in HB's active posts?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tegenwoordig makkelijker gaat, Haaibaaike.
BVO kwam met een link van HB's AT.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven.. zat je in SEX te gluuren of in HB's active posts?.
Trouwens.. iets te veel info over HB.
OMG, das waar ook. Jij lijkt echt veel op Jopquote:
Diez, zat je in SEX te gluuren of in mijn active posts?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven.. zat je in SEX te gluuren of in HB's active posts?.
Trouwens.. iets te veel info over HB.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, das waar ook. Jij lijkt echt veel op Jop.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:47 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Ik zie trouwens wel een beetje de gelijkenis met Jop
In je active postsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Diez, zat je in SEX te gluuren of in mijn active posts?.
Trouwens.. iets te veel info over mij.
Ik was met één hand even het vorige topic aan het teruglezen. Die Gezondaar zorgt toch voor wat gezondare spanning in mijn broekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
In je active posts.
Je bleef zo lang weg, dus ging ik kijken of je ergens anders aan het posten was of zo.
Ik las gezondequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was met één hand even het vorige topic aan het teruglezen. Die Gezondaar zorgt toch voor wat gezondare spanning in mijn broek![]()
.
Freakquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:18 schreef Dizer het volgende:
Gruwelijk. Ik ben nu ingelogd op mijn werk en ben bezig met dingen aan het verwerken en zo
.
Ja ik weet het, het is laat en zo, maar toch.. wil even wat uitwerken.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |