abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:01:11 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30136875
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef Enil het volgende:

[..]

Nouja, hij heeft wel een punt. Heb het zelf ook zo meegemaakt.
pi_30137846
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Meid, geloof me, hij heeft geen punt
En nee, ik ga geen bekentenis van d'r laten afleggen op fok, geloof me maar
pi_30145830
Enil, dat is goed nieuws zeg!!!!!

Dat het erg gevoelig was naderhand is niet zo vreemd, dat gaat vanzelf wel over, beetje wennen allemaal, gewoon lekker samen een beetje proberen en doen, dan komen jullie er wel uit samen.

Zo zie je maar weer, de volhouder wint!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30145910
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Christine het volgende:

[..]

* Tobbes knuffel geeft

Altijd naar zo'n man die het gewoon niet snapt.

Ze zouden verboden moeten worden.
pi_30160175
na 2 maanden klooien was ik toch echt wel overgegaan op anale sex!
Islam=facisme
pi_30935905

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 26-09-2005 08:25:05 (Doe eens normaal zeg.) ]
pi_30940264
even een TeeVeePee

Heb sinds 4 maanden weer een relatie, met een écht leuke jongen, zo eentje van: dit kon HEM wel eens zijn en nu krijg ik dus ineens pijn bij de sex. Vanaf de eerste keer al We hebben in die tijd twee keer sex gehad zonder pijn

Overigens heb ik ook al zowat 4 maanden aan een stuk schimmelinfecties maar die zijn volgens mij meer een gevolg dan een oorzaak (gespannen voor de sex, dus droog, schuren, dus schimmelinfectie, dus pijn, dus gespannen etc.)

Donderdag naar de HA als het nog blijft aanvoelen zoals het nu aanvoelt beneden, en dan wil ik een verwijzing naar de gyn. Eerst zeker weten of die ontsteking weg is en of er niks anders is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46710567
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Enil, ik weet wat jullie doormaken.
Ook ik heb jaren last van vaginisme reactie!
Wij zijn toen naar onze huisarts gegaan en die wilde onze naar een seksuloge sturen.

Het was zo'n raar toeval Catherine Keijl kwam met haar show bij rtl4 zolang is het weer geleden.
En dat ging over vrouwen die niet kunnen vrijen omdat ze vaginisme hebben..
En ineens of jullie geloven of niet vrij gauw daarna had ik geen vaginisme reactie!!

Maar helaas dat duurde maar van korte duur.
Kreeg ik die reactie weer terug :-(
Hij ging wel in ...Maar met pijn !
En dat is zo gebleven.
Ik kan wel gemeen schap hebben maar niet met echte plezier.
ik wil wel neuken maar het doet zeer ook bij mijn man.
Vingeren gaat prima!
Zelfs met vibrator gaat het niet altijd.

Is echt balen voor ons.
Ik hoop dat het tegenwoordig makkelijker gaat, Haaibaaike .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_46745499
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef Syrena het volgende:
even een TeeVeePee

Heb sinds 4 maanden weer een relatie, met een écht leuke jongen, zo eentje van: dit kon HEM wel eens zijn en nu krijg ik dus ineens pijn bij de sex. Vanaf de eerste keer al We hebben in die tijd twee keer sex gehad zonder pijn

Overigens heb ik ook al zowat 4 maanden aan een stuk schimmelinfecties maar die zijn volgens mij meer een gevolg dan een oorzaak (gespannen voor de sex, dus droog, schuren, dus schimmelinfectie, dus pijn, dus gespannen etc.)

Donderdag naar de HA als het nog blijft aanvoelen zoals het nu aanvoelt beneden, en dan wil ik een verwijzing naar de gyn. Eerst zeker weten of die ontsteking weg is en of er niks anders is.
Eerst naar de huisarts om de schimmelinfectie goed aan te laten pakken, dan medicatie, pas als alles weer helemaal goed is, alles tot rust is gekomen, dan pas aan penetratie denken.
Beter gezegd, dan eerst eens spelen zonder penetratie en later met penetratie.

Zolang de boel van binnen niet gezond is zal het pijnlijk blijven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48519196
Ja, als je het hebt over het feit dat de anderen de topic goed moet lezen,
Jij moet zelf niet te hardnekkig zijn om de adviezen van anderen te negeren.

Het is zeer en zeer raadzaam om naar de arts te gaan. De schimmelinfectie (candida) is heeeel normaal en waarschijnlijk 80 % van de vrouwen wel eens last ervan gehad. Deze schimmel is gewoon aanwezig in de normale omgeving zelfs als je nooit seks hebt gehad. Als de vagina rood is, is de kans dat er huidinfectie is en het wordt meteen uitgeschakeld met een bepaalde medicatie. Als je dat nooit doet, hou je dat voor altijd aan en het blijft onprettig ook al wanneer penis tot zijn diepste erin te krijgen is. Ik zou ook zalf smeren op je penis om te voorkomen dat de infectie terugkomt. Glijmiddel, standjes en hard induwen zal moment opleveren dat het tijdelijk lukt, maar ik denk dat het stukken prettiger is om met roze vagina te neuken dan met rode geirriteerde.

Probeer al met al, dit probleem te bespreken met de arts. Het blijkt achteraf maar een lachertje en krijg je er waarschijnlijk spijt van dat je dat nooit gedaan had. Breng daar maar een verandering in. Je moet gewoon niet schamen en omdat je zelf aangeeft dat het geen geldkwestie is, gewoon een consult betalen!

Ik krijg zelf geirriteerd als ik jouw probleem blijf lezen...
qwertuiop
asdfhjkl
zxcvbnm
pi_48535993
Een totaal onnodige schop. Topic is minimaal 2 maanden niet meer "gebruikt" en hij zal ondertussen heus wel iets hebben gedaan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')