Meid, geloof me, hij heeft geen puntquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel een punt. Heb het zelf ook zo meegemaakt.
* Tobbes knuffel geeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel een punt. Heb het zelf ook zo meegemaakt.
Ik hoop dat het tegenwoordig makkelijker gaat, Haaibaaikequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Enil, ik weet wat jullie doormaken.
Ook ik heb jaren last van vaginisme reactie!
Wij zijn toen naar onze huisarts gegaan en die wilde onze naar een seksuloge sturen.
Het was zo'n raar toeval Catherine Keijl kwam met haar show bij rtl4 zolang is het weer geleden.
En dat ging over vrouwen die niet kunnen vrijen omdat ze vaginisme hebben..
En ineens of jullie geloven of niet vrij gauw daarna had ik geen vaginisme reactie!!
Maar helaas dat duurde maar van korte duur.
Kreeg ik die reactie weer terug :-(
Hij ging wel in ...Maar met pijn !
En dat is zo gebleven.
Ik kan wel gemeen schap hebben maar niet met echte plezier.
ik wil wel neuken maar het doet zeer ook bij mijn man.
Vingeren gaat prima!
Zelfs met vibrator gaat het niet altijd.
Is echt balen voor ons.
Eerst naar de huisarts om de schimmelinfectie goed aan te laten pakken, dan medicatie, pas als alles weer helemaal goed is, alles tot rust is gekomen, dan pas aan penetratie denken.quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef Syrena het volgende:
even een TeeVeePee
Heb sinds 4 maanden weer een relatie, met een écht leuke jongen, zo eentje van: dit kon HEM wel eens zijnen nu krijg ik dus ineens pijn bij de sex. Vanaf de eerste keer al
We hebben in die tijd twee keer sex gehad zonder pijn
![]()
Overigens heb ik ook al zowat 4 maanden aan een stuk schimmelinfectiesmaar die zijn volgens mij meer een gevolg dan een oorzaak (gespannen voor de sex, dus droog, schuren, dus schimmelinfectie, dus pijn, dus gespannen etc.)
Donderdag naar de HA als het nog blijft aanvoelen zoals het nu aanvoelt beneden, en dan wil ik een verwijzing naar de gyn. Eerst zeker weten of die ontsteking weg is en of er niks anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |