abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46916936
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:29 schreef _The_General_ het volgende:
Ben jij een moslim dan Meki?
Jah hoezo
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46917067
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah hoezo
Waarom?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46917088
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik zo geboren was en omdat het mijn weg is naar de paradijs
pi_46917117
Wat ik wel weer grappig vind in die dubbele paspoorten-discussie, is dat schijnbaar niemand meer weet dat er al een precedent is:

Jenö Dzsingisz Gabor (Györ, 14 maart 1940) is een CDA-politicus van KVP-huize die als Hongaarse vluchteling naar Nederland kwam en zich via gemeentelijke functies opwerkte tot burgemeester van Haaksbergen. Drs. Gabor werd in 1990 staatssecretaris van natuurbeheer, na het gedwongen vertrek van minister Braks. Na zijn staatssecretariaat was hij vier jaar een weinig opvallend Tweede Kamerlid. Nadien bekleedde hij een diplomatieke functie in zijn geboorteland. Dzsingisz Gabor maakt graag gebruik van zijn grote talenkennis. Hij spreekt niet alleen Nederlands maar ook Engels, Frans, Duits, Hongaars, Russisch en Pools.

Maar belangrijk in deze: Gabor heeft uit eigener beweging de keuze gemaakt om zijn hongaarse nationaliteit op te geven, omdat hij vond dat dat niet samenging met de door hem nagestreefde diplomatieke en bestuurlijke functies. Hij werd dan ook in 1968 tot Nederlander genaturaliseerd en gaf zijn hongaarse paspoort op.

Het simpele feit dat Albayrak dit weigert, PLUS het feit dat haar beoogde portefeuille o.a. immigranten/asielzoekers betreft, PLUS het feit dat haar nicht leidinggevende is van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), is voor mij meer dan voldoende om te praten over belangenverstrengeling. Ik persoonlijk heb dan ook meer moeite met Albayrak, dan met Aboutaleb.

Maar ook het principe - ik zal maar 1 koning(in) dienen - mag best wel eens serieus bediscussieerd worden. Want het blijft natuurlijk een kwestie van 2 walletjes eten.

WAAROM moeten dubbele nationaliteiten/paspoorten eigenlijk worden toegestaan? Geen kip die het mij kan vertellen, althans niet met argumenten onderbouwd. Ja, een hele hoop onzin en emoties (óf ik ben rasist, óf nazi, óf whatever) maar niemand die mij eerllijk en rationeel kan uitleggen dat het heel erg raar is om in Nederland geboren en getogen te zijn, en tóch Marrokaan te zijn, enkel en alleen omdat de Marrokaanse koning (+regering) dat claimt. En die Marrokanen vinden het allemaal maar prachtig lijkt het wel. Enerzijds willen ze als Nederlander (zoals elk ander) gezien worden, maar als het er op aankomt, willen ze toch Marrokaan zijn (compleet met de mogelijkheid om bij een overdaad aan schulden of anderszins stront aan de knikker, door simpelweg te verkassen al hun verantwoordelijkheden te ontlopen). Want dát is vooral het voordeel van zo'n dubbele nationaliteit. Zoveel mogelijk je verantwoordelijkheden ontlopen door te verkassen als de grond je te heet onder de voeten wordt.
pi_46917194
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Je bent als Moslim geboren? Hoe doe je dat?
pi_46917380
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

door uit te buik te komen
pi_46917426
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Meki het volgende:

[..]

door uit te buik te komen
Waarom kan ik dat dan niet? Was jij een wonderkind?
  zondag 4 maart 2007 @ 20:29:08 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46917542
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46917586
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand.

²
Ik heb spontaan zin om mijn ouders een cadeau te geven.
pi_46918158
quote:

[..]

²
Dan hebben we dus eigenlijk een paar miljoen afvalligen op deze aardkloot rondlopen.
  Donald Duck held zondag 4 maart 2007 @ 20:48:27 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46918404
quote:

²
Nee hoor. Dan zou iedereen geboren worden direct met een enkeltje hel op zak? Nee, zo slecht is god niet hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46928298
quote:

[..]

²
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!

De omgeving houdt het in stand. Ja als je toevallig geboren wordt in de buurt van een stel godsdienstwaanzinnige, fascistische baardapen die zich imam noemen dan blijf je moslim.
Het komt niet in je op dat deze baardapen hun hersenspoeling beginnen zodra je je ogen open kan doen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_46928501
quote:

[..]

²

bron?
pi_46928765
Wie is hier extreem ????
  maandag 5 maart 2007 @ 02:07:38 #215
117098 Hathor
Effe niet
pi_46929489
quote:

[..]

²
Ik kan jou garanderen dat ik niet als moslim geboren ben, net zo goed als ik dat nooit zal worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46931082
quote:

[..]

²
Je moet eens wat meer je hersens gebruiken en minder naar je dorpsidioot luisteren.
  maandag 5 maart 2007 @ 07:42:55 #217
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46931233
quote:

[..]

²
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_46931872
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef Super7fighter het volgende:
Onderbuikgevoelens dus.
Nee, nieuwsberichten. En zelfs beelden op TV waarin moslimjongens ZELF dergelijk gedrag (Nederlandse meiden voor hoer uitschelden) toegeven.
pi_46932025
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Super7fighter het volgende:
DVTB geeft zelf aan dat zijn onjuiste beeldvorming wordt gevormd door allerlei sensatieberichten die hij op Fok, Telegraaf en geenstijl leest. De jongeren die overlast veroorzaken, daarmee is hij zelf nooit geconfronteerd.
Wat is dit voor bullshit? Omdat ik toevallig nog nooit door een moslim ben uitgescholden, is de beeldvorming ONJUIST? Je bent er wel weer als de kippen bij om je geloofsgenoten de handen boven het hoofd te houden, of niet? Ik doe niet aan sensatieberichten. Het is gewoon realiteit dat er moslim-jongens zijn die Nederlandse meisjes voor hoer uitschelden. Er is zelfs een tv-documentaire over gemaakt.
quote:
Des te vreemder is het dat hij juist een oproep doet om niet deze jongeren aan te pakken, maar Nederlandse burgers die geen problemen geven en die toevallig actief de Islam belijden, proberen het land uit te jagen en te pesten.
Ga een eind fietsen man. Ik heb NIET opgeroepen om mensen het land uit te pesten; zeker niet mensen die hier probleemloos functioneren en zich normaal gedragen. Ik heb alleen gezegd dat moslims niet zo moeten piepen, want iedereen is wel eens onderwerp van pesterijen. En mijn gelijk wordt met jouw hysterische reactie meteen bewezen.
quote:
Als we naar onze vaderlandse geschiedenis kijken zien we deze taferelen ook in de jaren 30 en 40 in Nederland en Duitsland. In Nederland werden Joodse Nederlanders massaal uitgeleverd aan de nazi's en de pesterijen die Joden ondergingen in Duitsland door niet-Joden waren aan de orde van de dag. Het klopt dat enkele Duitse Joden een groot vermogen bezaten, maar is daarmee gerechtvaardigd dat dan miljoenen andere Joden worden doodgepest? Zeker niet, de oproep van DVTB is dan ook erg dom, onzinnig en nergens op gefundeerd.
Gut, sinds wanneer ben jij begaan met het lot van Joden? En hoe haal je het in je botte hersens om moslims pesten gelijk te stellen aan de deportatie van Joden? Laat staan dat je mij een 'oproep' in de voeten schuift die ik helemaal niet heb gedaan

En dan zullen we het nog NIET hebben over je blindheid voor je EIGEN gedrag, want ik kan anders nog wel een aantal discriminerende uitlatingen van jou opsprokkelen, die je hier op Fok hebt gedaan. Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
pi_46932036
quote:
Ik heb alleen gezegd dat moslims niet zo moeten piepen, want iedereen is wel eens onderwerp van pesterijen. En mijn gelijk wordt met jouw hysterische reactie meteen bewezen.
Interessante manier van redeneren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46932217
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah hoezo
Omdat de slachtofferrol die je nu aanneemt erg Joods op me over komt
  maandag 5 maart 2007 @ 09:34:27 #222
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46932262
wat een stelletje mietjes zeg ze lopen allemaal met messen rond en maar piepen dat ze slachtoffer zijn van pesterijen. das nog het aller laagste.
  maandag 5 maart 2007 @ 09:35:41 #223
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46932287
quote:
Op maandag 5 maart 2007 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je moet eens wat meer je hersens gebruiken en minder naar je dorpsidioot luisteren.
vraag of hij iemand wil neersteken op straat maar vraag niet het onmogelijke.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrVVD op 05-03-2007 09:54:10 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 09:56:41 #224
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46932651
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Meki het volgende:

en is paradijs en hemel hetzelfde?

en het eerste wat je daar gaat doen? neuken met een van de maagden of van de lekkere vruchten eten ?
pi_46932703
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef stopnaald123 het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind in die dubbele paspoorten-discussie, is dat schijnbaar niemand meer weet dat er al een precedent is:

Jenö Dzsingisz Gabor (Györ, 14 maart 1940) is een CDA-politicus van KVP-huize die als Hongaarse vluchteling naar Nederland kwam en zich via gemeentelijke functies opwerkte tot burgemeester van Haaksbergen. Drs. Gabor werd in 1990 staatssecretaris van natuurbeheer, na het gedwongen vertrek van minister Braks. Na zijn staatssecretariaat was hij vier jaar een weinig opvallend Tweede Kamerlid. Nadien bekleedde hij een diplomatieke functie in zijn geboorteland. Dzsingisz Gabor maakt graag gebruik van zijn grote talenkennis. Hij spreekt niet alleen Nederlands maar ook Engels, Frans, Duits, Hongaars, Russisch en Pools.

Maar belangrijk in deze: Gabor heeft uit eigener beweging de keuze gemaakt om zijn hongaarse nationaliteit op te geven, omdat hij vond dat dat niet samenging met de door hem nagestreefde diplomatieke en bestuurlijke functies. Hij werd dan ook in 1968 tot Nederlander genaturaliseerd en gaf zijn hongaarse paspoort op.

Het simpele feit dat Albayrak dit weigert, PLUS het feit dat haar beoogde portefeuille o.a. immigranten/asielzoekers betreft, PLUS het feit dat haar nicht leidinggevende is van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), is voor mij meer dan voldoende om te praten over belangenverstrengeling. Ik persoonlijk heb dan ook meer moeite met Albayrak, dan met Aboutaleb.

Maar ook het principe - ik zal maar 1 koning(in) dienen - mag best wel eens serieus bediscussieerd worden. Want het blijft natuurlijk een kwestie van 2 walletjes eten.

WAAROM moeten dubbele nationaliteiten/paspoorten eigenlijk worden toegestaan? Geen kip die het mij kan vertellen, althans niet met argumenten onderbouwd. Ja, een hele hoop onzin en emoties (óf ik ben rasist, óf nazi, óf whatever) maar niemand die mij eerllijk en rationeel kan uitleggen dat het heel erg raar is om in Nederland geboren en getogen te zijn, en tóch Marrokaan te zijn, enkel en alleen omdat de Marrokaanse koning (+regering) dat claimt. En die Marrokanen vinden het allemaal maar prachtig lijkt het wel. Enerzijds willen ze als Nederlander (zoals elk ander) gezien worden, maar als het er op aankomt, willen ze toch Marrokaan zijn (compleet met de mogelijkheid om bij een overdaad aan schulden of anderszins stront aan de knikker, door simpelweg te verkassen al hun verantwoordelijkheden te ontlopen). Want dát is vooral het voordeel van zo'n dubbele nationaliteit. Zoveel mogelijk je verantwoordelijkheden ontlopen door te verkassen als de grond je te heet onder de voeten wordt.
pi_46932724
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:59 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:

[..]
Je zit volgens mij in het verkeerde topic
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 5 maart 2007 @ 10:01:50 #227
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46932758
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:52 schreef Super7fighter het volgende:

Het blijft maar doorgaan als een trein zonder rem.
jaaa en? in saoudie arabie als land mag er niet eens een ander geloof dan de islam bestaan en als een christelijke school geen hoofddoekje wenst dan is dat toch niets vreemds. dan ga je toch verder zoeken. wat zou jij ervan vinden als een non in een islamitisch school zou werken.
pi_46933300
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Omdat de slachtofferrol die je nu aanneemt erg Joods op me over komt
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46933410
quote:

[..]

²
Oh men , dit is een klassieker.
pi_46934076
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
Interessante manier van redeneren.
Bedankt. Vond ik zelf eigenlijk ook wel. Ik kan ook topics openen als 'Boeren pesten is een sport', 'Homo's pesten is een sport', VVD'ers pesten is een sport', 'Blondjes pesten is een sport', 'Neo-nazi's pesten is een sport', 'Ajaxieden pesten is een sport', 'Zwartekousen pesten is een sport', enzovoort, enzovoort.

Iedereen wordt weleens gepest, maar als er een moslim wordt gepest, komen meteen de (bespottelijke) vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog bovendrijven. Is toch een beetje hysterisch, vind je ook niet? Sommige moslims kruipen nogal graag in de slachtofferrol, valt me op.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:41:57 #231
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46935108
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BullShitBoy het volgende:
en daarom zweert 4/5 het geloof islam bij de geboorte al meteen af en word spontaan christen, jood of boedist.
pi_46935311
Wat een opinie makende artikel in OP
pi_46935410
Ook weer zo typisch, bij gebrek aan inspiratie en argumenten Meki of offtopic de Islam aanvallen, dacht dat het alleen in WFL gebeurde
pi_46935448
Het opnemen voor Meki. Zeker geloofsbroeders .

Ook geboren als moslim?
pi_46935488
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef MrX1982 het volgende:
Het opnemen voor Meki. Zeker geloofsbroeders .

Ook geboren als moslim?
Volgende stap is mij aanvallen?
pi_46935526
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgende stap is mij aanvallen?
Als je als calimero in het leven staat zal je dat wel zo ervaren .
pi_46935548
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je als calimero in het leven staat zal je dat wel zo ervaren .
Doe dan maar Karimero
  maandag 5 maart 2007 @ 11:58:02 #238
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_46935579
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Triggershot het volgende:
Ook weer zo typisch, bij gebrek aan inspiratie en argumenten Meki of offtopic de Islam aanvallen, dacht dat het alleen in WFL gebeurde
De onnavolgbare repliek van BsB is de ultieme vorm van inspiratie, dunkt mij. Of heb je die niet gelezen?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46935694
Wat OP betreft, persoonlijk merk ik niets van het 'pesten', zal wel achter mijn rug om gebeuren, mits het gebeurt, hetgeen wat me dan ook niet zo veel zou boeien. Mja, beste treiteraars staan aan op wal op FOK! hé, veilig thuis

maar ja , noem me weird, als Wilders het heeft over dubbele nationaliteit, dubbel loyaliteit, heeft hij wat mij betreft toch een punt, speelt toch invloeden van het een en ander aan emotie. Daarnaast het 'gepest' dat Wilders veroorzaakt zorgt ook voor saamhorigheid onder moslims, dus of het perse zo slecht is? Weet ik honestly niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2007 12:02:38 ]
pi_46935744
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De onnavolgbare repliek van BsB is de ultieme vorm van inspiratie, dunkt mij. Of heb je die niet gelezen?
Jij voelt je aangesproken?
Ik heb het hier over een enkeling hierboven in het topic, die maar zich op Meki richt.
Ja, ik heb het gelezen.
  Donald Duck held maandag 5 maart 2007 @ 12:06:23 #241
46149 __Saviour__
pi_46935909
Meki is zo volkomen achterlijk dat hij gewoon om zulke reacties vraagt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 5 maart 2007 @ 12:06:41 #242
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_46935920
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij voelt je aangesproken?
Ik heb het hier over een enkeling hierboven in het topic, die maar zich op Meki richt.
Ja, ik heb het gelezen.
Ik hoef me niet aangesproken te voelen als ik jou graag erop wil wijzen, dat sommige berichten (van Meki of BsB) onherroepelijk vragen met hoon te mogen worden ontvangen.
pi_46935930
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Meki is zo volkomen achterlijk dat hij gewoon om zulke reacties vraagt.
Dat kan, maar niet in NWS, zo heb je ONZ, KLB, PM etc.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:08:55 #244
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46936001
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moet hij ook niet in NWS posten
pi_46936023
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik hoef me niet aangesproken te voelen als ik jou graag erop wil wijzen, dat sommige berichten (van Meki of BsB) onherroepelijk vragen met hoon te mogen worden ontvangen.
Als jij voelt dat je er op moet reageren, voel je je wel degelijk aangesproken, gezien het een directe reactie is op mijn actie, natuurlijk als er een niet moslim baggeraar wat zeikt is het niet waard om er iets over te zeggen, maar wacht, als het een moslim is, dan reageren we er massaal op.
pi_46936035
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

Moet hij ook niet in NWS posten
Dat is niet aan jou om te bepalen.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:11:08 #247
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_46936072
quote:

[..]

Het kan wel wanneer de OP een column is, dat geen nieuwswaarde heeft (om het maar even zachtjes uit te drukken).
  Donald Duck held maandag 5 maart 2007 @ 12:11:51 #248
46149 __Saviour__
pi_46936090
quote:

[..]

Gaat alleen wat moeilijk als meki zo veel in NWS post. Echt élk topic van hem is gewoon niet serieus te nemen. Die gast kan gewoon totaal niet discussieren. Hij gaat niet op anderen in, komt alleen met 2 of 3 constant herhalende argumenten. Als hij dan aangesproken wordt op zijn eigen gedrag of klemgeluld wordt, gooit ie er gauw een israel=terrorist opmerking of iets soortgelijks tegenaan, in de hoop daar een reactie op te ontlokken zodat ie zelf niet hoeft te antwoorden. NWS en POL zouden echt véél beter af zijn als Meki er gebanned wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46936116
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:11 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het kan wel wanneer de OP een column is, dat geen nieuwswaarde heeft (om het maar even zachtjes uit te drukken).
Dan heb je een punt mbt bestaansrecht van het topic, geeft onder geen enkel beding het recht je te richten inhoudelijk op de persoon, klachten mbt verschillende topics kunnen gedumpt worden in NWS-FB.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:13:04 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46936130
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is niet aan jou om te bepalen.
Oh , dus hij kan totaal debiele dingen hier posten maar daar moeten we dan maar serieus op gaan antwoorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')