Net zo'n kolder als met de cartoontjes dat 1.5 miljard moslims gingen krijsen waar men zich op beriep maar als moslims elkaar afslachten ergo terroristische aanslagen plegen zijn het ineens geen moslims meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Inclusief jijzelf kennelijk.
(dat alle of zelfs het grootste deel van de moslims dat boek letterlijk neemt is natuurlijk grote kolder) .
" Sabina Gazic is gemeenteraadslid voor de PvdA in Amsterdam. "quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, dat is de persoonlijke mening van een persoon, en in dit geval van ene Sabina Tazic, zal wel een of andere gefrustreerde Joegoslavische temeier wezen. Theo van Gogh schreef ook columns, wou je beweren dat die ook enige nieuwswaarde hadden dan ? Dat was ook niks meer of minder dan wat geblaat van een over het paard getilde mafkees met sterallures.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, daar moet de Marokkaanse gemeenschap ook maar eens zelf stappen tegen gaan nemen.
En ook tegen die vieze tandenloze blanke kutjunks die elke keer mijn fiets jatten. Doet die Marokkaanse gemeenschap ook niets tegen [afbeelding]
lol. heerlijk om dit soort hetzeheksen erbij te hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:13 schreef salutem het volgende:
[..]
" Sabina Gazic is gemeenteraadslid voor de PvdA in Amsterdam. "
Dat ze die fiets mogen meenemen staat vast in de koranquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, daar moet de Marokkaanse gemeenschap ook maar eens zelf stappen tegen gaan nemen.
En ook tegen die vieze tandenloze blanke kutjunks die elke keer mijn fiets jatten. Doet die Marokkaanse gemeenschap ook niets tegen [afbeelding]
Uiteraard is elke Moslim Marokkaan en uiteraard is het goed om jezelf te verlagen tot het niveau van het tuig waar we juist vanaf willen, jezelf hierbij niet meer specifiek op het tuig richtend, maar op een groep grotendeels normale burgersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef flyingdutchman2 het volgende:
tot voor kort was nederlanders pesten nog een voornamelijk marrokaanse sport dus probeer jezelf een beetje in t gareel te houden en kom niet met die poep
Zorg er dan voor dat alle landen die onder islamitische invloed zijn ten strijde trekken tegen deze terroristen i.p.v ze onderdak te verlenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef mastery het volgende:
Hallo,
Het dat Islam een extrimistische godsdienst is TOTAAL fout. Ik durf hier voor eender wie een weddenschap te sluiten dat in de Heilige Koran nergens maar ook nergens staaat dat de VROUW minderwaardig is dan een MAN in TEGENDEEL !! De VROUW krijgt altijd voorrang eender waar. Dit is 1 Ten 2de agressiviteit bestaat niet in de ISLAM dit komt door de Extrimisten die ISLAM gebruiken om aanslagen of eender wat te doen!!! Bij ons ligt het zo dat je verdraagzaaam en eerlijk MOET zijn ten opzichte van IEDEREEEN !! Niet enkel Moslim maar ook JOOD, CHRISTEN, of eender wat !!
Wat m'n nu allemaal zevert van je JIHAD voor onschuldige mensen te doden heeft TOTAAL niks mee te maken met de ISLAM.
Dat deze EX-Moslims maar hun geloof opzeggen !! Dat zijn juist degene die zich schamen voor hun godsdienst en vooral totaal NIKS weten van de ISLAM.
Als er enige reactie's zijn hierop. Kan 'k vrij hierover discussieren.
Mvg
Master Y
de woorden in de koran zijn de woorden direct van god. daar valt niet aan te tornen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef mastery het volgende:
Hallo,
Het dat Islam een extrimistische godsdienst is TOTAAL fout. Ik durf hier voor eender wie een weddenschap te sluiten dat in de Heilige Koran nergens maar ook nergens staaat dat de VROUW minderwaardig is dan een MAN in TEGENDEEL !! De VROUW krijgt altijd voorrang eender waar. Dit is 1 Ten 2de agressiviteit bestaat niet in de ISLAM dit komt door de Extrimisten die ISLAM gebruiken om aanslagen of eender wat te doen!!! Bij ons ligt het zo dat je verdraagzaaam en eerlijk MOET zijn ten opzichte van IEDEREEEN !! Niet enkel Moslim maar ook JOOD, CHRISTEN, of eender wat !!
Wat m'n nu allemaal zevert van je JIHAD voor onschuldige mensen te doden heeft TOTAAL niks mee te maken met de ISLAM.
Dat deze EX-Moslims maar hun geloof opzeggen !! Dat zijn juist degene die zich schamen voor hun godsdienst en vooral totaal NIKS weten van de ISLAM.
Mvg
Master Y
Ja ik heb me hiervoor aangemeld op deze site.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
@mastery
Heb je je daarvoor aangemeld om dit mede te delen?
Nee de korangod is GEEN kwaadaardige wezen, OK andere godsdiensten worden niet als gelijke gezien MAAR dit betekent niet dat je de mensen die een andere godsdienst hebben moet DODEN of verplichten tot de ISLAM.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de woorden in de koran zijn de woorden direct van god. daar valt niet aan te tornen.
dan mag je ook in alle redelijkheid veronderstellen dat de korangod een kwaadaardig wezen is en helemaal niet andere godsdiensten als gelijke ziet.
hoe wil je anders veel passages interpreteren? had god toen ineens geen gelijk?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apostasy_in_Islamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef mastery het volgende:
Hallo,
Mvg
Master Y
nee martelen, extra veel belasting vragen, zelfmoordaanslagen, nonnen doodschieten in de rug, totale freakshow wanneer er kritiek wordt geuit op de verklaarbare onzekerheid jegens hun godsdienst, etc etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef mastery het volgende:
[..]
Nee de korangod is GEEN kwaadaardige wezen, OK andere godsdiensten worden niet als gelijke gezien MAAR dit betekent niet dat je de mensen die een andere godsdienst hebben moet DODEN of verplichten tot de ISLAM.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Christenen pesten doen we ook hoor.
Foei, je hebt geen enkele compasie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee martelen, extra veel belasting vragen, zelfmoordaanslagen, nonnen doodschieten in de rug, totale freakshow wanneer er kritiek wordt geuit op de verklaarbare onzekerheid jegens hun godsdienst, etc etc.
jammer dat het zo moet gaan. voor de 'goeden'.
Nee dat klopt niet Dat is juist het probleem. Het zijn juist degene die NIET veel van ISLAM weten en zelfmoordaanslagen doen, etc etc...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee martelen, extra veel belasting vragen, zelfmoordaanslagen, nonnen doodschieten in de rug, totale freakshow wanneer er kritiek wordt geuit op de verklaarbare onzekerheid jegens hun godsdienst, etc etc.
jammer dat het zo moet gaan. voor de 'goeden'.
Trouwen met een 9 jarige is inderdaad een way of lifequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef mastery het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet Dat is juist het probleem. Het zijn juist degene die NIET veel van ISLAM weten en zelfmoordaanslagen doen, etc etc...
Onze Profeet was het levende voorbeeld van ons van hoe wij moeten leven. Dus als je eens moest onderzoeken HOE het leven van onze Profeet was. Dan zie je wel wie verkeerd bezig is.
Je mag nooit of nooit in de ISLAM iemand martelen, oneerlijk behandelen, zelfmoordaanslagen plegen ( onschuldige mensen doden ... ) NONNEN doodschieten helemaal niet wat je MOET RESPECT hebben tov het andere geloof.
ISLAM word gewoon GEBRUIKT om die aanslagen te doen !!!
Nee niet trouwen met een 9 jarige !! Het is gewoon zo dat een MOSLIM pas mag trouwen als HIJ of ZIJ volwassenen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trouwen met een 9 jarige is inderdaad een way of life![]()
![]()
ja ok. maar hoe zit het dan met de vele passages die juist niet een ander geloof, of geen geloof, respecteren door ze als veel minder te zien en ze zo te behandelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef mastery het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet Dat is juist het probleem. Het zijn juist degene die NIET veel van ISLAM weten en zelfmoordaanslagen doen, etc etc...
Onze Profeet was het levende voorbeeld van ons van hoe wij moeten leven. Dus als je eens moest onderzoeken HOE het leven van onze Profeet was. Dan zie je wel wie verkeerd bezig is.
Je mag nooit of nooit in de ISLAM iemand martelen, oneerlijk behandelen, zelfmoordaanslagen plegen ( onschuldige mensen doden ... ) NONNEN doodschieten helemaal niet wat je MOET RESPECT hebben tov het andere geloof.
ISLAM word gewoon GEBRUIKT om die aanslagen te doen !!!
Maar wat de "profeet" Mohammed deed was toch juist?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef mastery het volgende:
[..]
Nee niet trouwen met een 9 jarige !! Het is gewoon zo dat een MOSLIM pas mag trouwen als HIJ of ZIJ volwassenen is.
Die passages bestaan niet, want zoals ik al zei RESPECT tov IEDEREEN. Dus die zal zeker niet betekenen dat je anders gelovigen zo moet behandelen !!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ok. maar hoe zit het dan met de vele passages die juist niet een ander geloof, of geen geloof, respecteren door ze als veel minder te zien en ze zo te behandelen?
zijn dat dan ook de woorden van mohamed, namens god?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wat de "profeet" Mohammed deed was toch juist?![]()
Je begint op Meki te lijken.
JA het was juist ja.!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wat de "profeet" Mohammed deed was toch juist?![]()
Je begint op Meki te lijken.
ze bestaan wel. hoe kan je die dubbelzinnig interpreteren?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef mastery het volgende:
[..]
Die passages bestaan niet, want zoals ik al zei RESPECT tov IEDEREEN. Dus die zal zeker niet betekenen dat je anders gelovigen zo moet behandelen !!!!
Je geeft geen antwoord. RESPECT tov IEDEREEN..., behalve afvalligen, want die moeten volgens de islam toch echt dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef mastery het volgende:
[..]
Die passages bestaan niet, want zoals ik al zei RESPECT tov IEDEREEN. Dus die zal zeker niet betekenen dat je anders gelovigen zo moet behandelen !!!!
ALs ze bestaan zeg mij dan waaar ? Want ben echt benieuwd !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze bestaan wel. hoe kan je die dubbelzinnig interpreteren?
NEEN ze moeten niet dood, het straf wat ons God gaat geven kan 'n medemens niet geven !! Dus zo personen worden gelaten zoals ik al zei GEEN VERPLICHTINGEN !! In het hiernamaals worden ze wel gestraftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:11 schreef proteus het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord. RESPECT tov IEDEREEN..., behalve afvalligen, want die moeten volgens de islam toch echt dood.
Het was juist om als 54 jaar oude pedofiel, met een meisje van 9 te neuken? Ok, misschien moeten we eens in jouw kelder langskomen...quote:
moet ik gaan googelen of heb je zelf ook wel eens bij een korantekst in het arabisch van: "nou nou, moet het allemaal zo vijandig, zijn wij dan echt de enigen die het juist hebben en de anderen gedoemd tot de hel?"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:11 schreef mastery het volgende:
[..]
ALs ze bestaan zeg mij dan waaar ? Want ben echt benieuwd !!!
Mastery heeft ergens wel een punt, intentie van een hoop religies is goed, aan de basis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef mastery het volgende:
[..]
Nee niet trouwen met een 9 jarige !! Het is gewoon zo dat een MOSLIM pas mag trouwen als HIJ of ZIJ volwassenen is.
Ik heb niet gezegd dat DAT juist was. IK zeg dat een jongen of meisje pas mag trouwen als hij en zij volwassenen zijn. Maar dit beteken niet dat een OUDE man van 54 jaar met een 9 jarig meisje kan trouwen !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef proteus het volgende:
[..]
Het was juist om als 54 jaar oude pedofiel, met een meisje van 9 te neuken? Ok, misschien moeten we eens in jouw kelder langskomen...
Ik zou willen vragen of jij het Heilige BOEK ooit eens in je handen hebt gehad. Een beetje aanpassing is helemaal niet nodig want. ALLES staat DUIDELIJK uitgelegd in de KORAN. Dus alles waar je aan kan denken inde Islamitische gemeenschap heeft een ANTWOORD.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef salutem het volgende:
[..]
Mastery heeft ergens wel een punt, intentie van een hoop religies is goed, aan de basis.
Probleem echter is dat ten tijde van het onstaan van verschillende religies de normen en waarden ietsie pietsie anders lagen dan nu. (Verzin zelf maar een VB)
Ik ben zeker geen voorstander van de islam in het algemeen, dit omdat de islam in het algemeen vertegenwoordigt wordt voor politieke doeleinden. Net zoals wij deden in de tijd van de conquistadores.
Vandaag de dag liggen wij al wat verder dan die periode en hebben veel Mosli's de ware aard uit het oog verloren.
Mijn sig komt van deze meneer : Jalal ad-Din Rumi.
Als men binnen de islam wat meer naar oude en wijze leermeesters zou luisteren en zich aanpassen aan twentieth century dan zou dat enorm veel schelen.
Dus beste Master ()
Een beetje aanpassing van de interpretatie van het heilige boek zou geen kwaad kunnen.
Greetz
Master Bhagwan-Sal![]()
![]()
![]()
Je bent nu dus al 2 keer tegen Mohammed. Die had wel sex met een 9 jarig meisje, en vond wel dat apostaten (afvalligen van de Islam) gedood moesten worden. (lees de Hadiths er maar op na). Meki zou jou geen moslim vinden :-)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:17 schreef mastery het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat DAT juist was. IK zeg dat een jongen of meisje pas mag trouwen als hij en zij volwassenen zijn. Maar dit beteken niet dat een OUDE man van 54 jaar met een 9 jarig meisje kan trouwen !!!
ps: je bent altijd welkom om langs te komen in de mijn kelder. !!
Volgens mij ben jij echt zwaar gehersenspoeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef mastery het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen of jij het Heilige BOEK ooit eens in je handen hebt gehad. Een beetje aanpassing is helemaal niet nodig want. ALLES staat DUIDELIJK uitgelegd in de KORAN. Dus alles waar je aan kan denken inde Islamitische gemeenschap heeft een ANTWOORD.
MaSTEry HieR hEb Je JE anTWoOrD.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef proteus het volgende:
[..]
Je bent nu dus al 2 keer tegen Mohammed. Die had wel sex met een 9 jarig meisje, en vond wel dat apostaten (afvalligen van de Islam) gedood moesten worden. (lees de Hadiths er maar op na). Meki zou jou geen moslim vinden :-)
Ik denk dat mastery even aan het uithuilen is. Die hapt nog makkelijker dan meki :-)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef salutem het volgende:
Hej wat flauw nouw !! Topic begon net zo lekker !!![]()
Was ik helemaal blij om WEER een deugdelijk Meki topic te zien op mn vrije dag en reaguurt niemand meer
De mensen maken elkaar af in de moslim landen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef mastery het volgende:
Hallo,
Mvg
Master Y
Eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef dVTB het volgende:
Als er moslimjongens zijn die Nederlandse meisjes voor 'hoer' uitschelden, alleen omdat ze niet met een hoofddoek of in burka lopen, vind ik dat er gerust mag worden teruggepest. Moslims kunnen trouwens zelf helemaal niks hebben; zie cartoonrellen naar aanleiding van Deense spotprent.
Je bedoelt de groep Marokkaanse schoffies op straat?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef dVTB het volgende:
Als er moslimjongens zijn die Nederlandse meisjes voor 'hoer' uitschelden, alleen omdat ze niet met een hoofddoek of in burka lopen, vind ik dat er gerust mag worden teruggepest. Moslims kunnen trouwens zelf helemaal niks hebben; zie cartoonrellen naar aanleiding van Deense spotprent.
Wat een generalisaties weer, en wat een on-onderbouwde poeppraat spui je weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Meki het volgende:
En Moslims pesten is vanaf nu een sport geworden voor Nederland
elke Moslimnieuws gaan Nederlanders elke moslim erop aanspreken
als er een Marokkaan doodgaat kijken ze de andere kant op .
Nederland staat hierbij op nummer 1
Durf je Apropos niet bij naam te noemen, laffo. Een beetje buiten de nest pissen om je af te dekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef Hathor het volgende:
En daar is trol nummer 2.
Op zich geloof ik jou wel, alleen zijn er maar weinigen die op deze wijze het kunnen opbrengen om zo te leven. Los daarvan, de Islam is niet alleen maar een religie (was het maar waar) het is tevens een politiek onderdrukkend systeem (zo wordt het althans op grote schaal gebruikt, zie ook de massale verontwaardiging bij moslims over Israel en het praktisch doodzwijgen van bijv. de gebeurtenissen in Sudan; het heeft de aandacht althans niet)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef mastery het volgende:
Hallo,
Mvg
Master Y
Nee hoor, wel zijn er enkele extremisten die dit willen. Al heeft dat weinig met de Islam zelf te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef fokje het volgende:
Los daarvan, de Islam is niet alleen maar een religie (was het maar waar) het is tevens een politiek onderdrukkend systeem
Verontwaardiging over Israel bvb heeft geen reet met de Islam te maken hoor.quote:(zo wordt het althans op grote schaal gebruikt, zie ook de massale verontwaardiging bij moslims over Israel en het praktisch doodzwijgen van bijv. de gebeurtenissen in Sudan; het heeft de aandacht althans niet)
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Hollands kutkneus, misschien dat we dan verder komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Durf je Apropos niet bij naam te noemen, laffo. Een beetje buiten de nest pissen om je af te dekken.
Gisteren weer een bericht over een sterk staaltje van moslim pesten bij de politie.
net als op school moet je je afvragen waarom sommige mensen met een bril wel worden gepest en anderen met een bril niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Durf je Apropos niet bij naam te noemen, laffo. Een beetje buiten de nest pissen om je af te dekken.
Gisteren weer een bericht over een sterk staaltje van moslim pesten bij de politie.
Nog zo'n bericht:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Hollands kutkneus, misschien dat we dan verder komen.
En effe voor de duidelijkheid, dat "trol" sloeg op jou.
dat is niet mijn ervaring.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee hoor, wel zijn er enkele extremisten die dit willen. Al heeft dat weinig met de Islam zelf te maken.
veel moslims zijn er anders enorm uitgesproken over en ook op dezelfde wijze. Toeval?quote:Verontwaardiging over Israel bvb heeft geen reet met de Islam te maken hoor.
dit zijn symptomen superfighter. misschien moeten we kijken naar de oorzaak zonder schaamte, maar met de wetenschap dat we het doen voor een betere samenleving in europa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nog zo'n bericht:
School weigert moslima als kantinehulp
Bron: Barneveldse Krant
Gepubliceerd: zaterdag 3 maart 2007 @ 17:24
Het protestants-christelijke Groen van Prinsterer College in Barneveld weigert om een moslima die werzaam is als schoonmaakster in de school, aan te nemen als kantinemedewerkster. Volgens de school moeten alle personeelsleden (belijdend) lid zijn van een protestants-christelijke kerk. De Barneveldse Jamila die het islamitische geloof aanhangt, voelt zich diep gekwetst door het besluit van de school.
Ze heeft inmiddels een klacht ingediend bij de Commissie Gelijke Behandeling. Die heeft nog geen uitspraak gedaan, maar de school en Jamila verzocht naar een oplossing te zoeken. Beide partijen hebben daarmee ingestemd, maar nu is al duidelijk dat de vrouw een aanstelling als kantinemedewerkster op de school op haar buik kan schrijven.
Opmerkelijk is dat het Groen van Prinsterer College wél moslims toelaat als leerlingen. ''We kennen inderdaad een open toelatingsbeleid, maar deze leerlingen en hun ouders moeten wel onze christelijke grondslag respecteren. Cruciaal voor ons is behoud van de christelijke identiteit, vandaar de strikte regels voor aanname van personeel'', aldus schooldirecteur Kees Heek in de Barneveldse Krant.
Dat Jamila als moslima wel werkzaam is als schoonmaakster in de school, berust volgens de directeur op een fout. Toen het schoonmaakbedrijf waarvoor ze werkte ermee stopte, is ze door de school aangenomen, maar de school beschouwt dit achteraf bezien als ''een foute beslissing''. De directeur zegt wel bereid te zijn Jamila te begeleiden naar een werkkring waar ze wel welkom is.
Het blijft maar doorgaan als een trein zonder rem.
Oe ja, iemand verwijten een Nazimentaliteit te bezitten is natuurlijk geen ''troll''. Dat kon alleen op mij slaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het leuke is: je BEWIJST gewoon mijn gelijk. Moslims kunnen niks hebben! Je gaat gelijk schelden. Veelzeggend is dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef Super7fighter het volgende:
Je bedoelt de groep Marokkaanse schoffies op straat?![]()
Ben je niet mans genoeg om deze ontspoorde jongeren meteen terug te pesten na hun wangedrag ?
Mietje. Met je corpsbalvriendjes op de werkvloer een vreedzame Nederlandse moslimburger die netjes zijn belasting betaalt het land uit proberen te pesten getuigt niet echt van karakter, maar van een mentaliteit die in zwang was in de jaren 30 en 40 in de VS, Nederland en nazi-Duitsland.
Onderbuikgevoelens dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:40 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geconfronteerd met dergelijke jongeren,
Ohh nou snap ik pas jouw avatarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Hathor het volgende:
Wat een populair woord is dat toch de laatste tijd, onderbuikgevoelens.Ook leuk dat het voornamelijk gebruikt word door mensen die in een staat van ontkenning leven. Of ze zijn gewoon zo blind als een paard, dat kan natuurlijk ook.
Of ze zijn onderdeel van de probleem groep.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Hathor het volgende:
Wat een populair woord is dat toch de laatste tijd, onderbuikgevoelens.Ook leuk dat het voornamelijk gebruikt word door mensen die in een staat van ontkenning leven. Of ze zijn gewoon zo blind als een paard, dat kan natuurlijk ook.
Grappig dat het altijd degenen met de meest xenofobische gedachtes zijn, die zo slecht Nederlands spellen. Foutje mag, maar kom op zegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef flyingdutchman2 het volgende:
en dan laat ik de rest vanwegede liefde voor de mens nog buitenwege
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:40 schreef dVTB het volgende:
Ik ben nog nooit geconfronteerd met dergelijke jongeren, ik lees er alleen veel berichten over.
DVTB geeft zelf aan dat zijn onjuiste beeldvorming wordt gevormd door allerlei sensatieberichten die hij op Fok, Telegraaf en geenstijl leest. De jongeren die overlast veroorzaken, daarmee is hij zelf nooit geconfronteerd. Des te vreemder is het dat hij juist een oproep doet om niet deze jongeren aan te pakken, maar Nederlandse burgers die geen problemen geven en die toevallig actief de Islam belijden, proberen het land uit te jagen en te pesten. Als we naar onze vaderlandse geschiedenis kijken zien we deze taferelen ook in de jaren 30 en 40 in Nederland en Duitsland. In Nederland werden Joodse Nederlanders massaal uitgeleverd aan de nazi's en de pesterijen die Joden ondergingen in Duitsland door niet-Joden waren aan de orde van de dag. Het klopt dat enkele Duitse Joden een groot vermogen bezaten, maar is daarmee gerechtvaardigd dat dan miljoenen andere Joden worden doodgepest? Zeker niet, de oproep van DVTB is dan ook erg dom, onzinnig en nergens op gefundeerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Hathor het volgende:
Dan heb jij zeker de uitgebreide editie. Ik lees alleen dit:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
DVTB geeft zelf aan dat zijn onjuiste beeldvorming wordt gevormd door allerlei sensatieberichten die hij op Fok, Telegraaf en geenstijl leest.
quote:ik lees er alleen veel berichten over.
Ik ben ook nog nooit met Holleeder of de Hells Angels geconfronteerd, maar ik geloof niet dat het alleen sensatieverhalen zijn die over hen de ronde doen.quote:De jongeren die overlast veroorzaken, daarmee is hij zelf nooit geconfronteerd.
Wat een ongelooflijk inaccurate en doortrapte interpretatie is dit.quote:Des te vreemder is het dat hij juist een oproep doet om niet deze jongeren aan te pakken, maar Nederlandse burgers die geen problemen geven en die toevallig actief de Islam belijden, proberen het land uit te jagen en te pesten. Als we naar onze vaderlandse geschiedenis kijken zien we deze taferelen ook in de jaren 30 en 40 in Nederland en Duitsland. In Nederland werden Joodse Nederlanders massaal uitgeleverd aan de nazi's en de pesterijen die Joden ondergingen in Duitsland door niet-Joden Het klopt dat enkele Duitse Joden een groot vermogen bezaten, maar is daarmee gerechtvaardigd dat dan miljoenen andere Joden worden doodgepest? Zeker niet, de oproep van DVTB is dan ook erg dom, onzinnig en nergens op gefundeerd.
Geloof me, op den duur word je immuun zo veel domheid.quote:Wat een ongelooflijk inaccurate en doortrapte interpretatie is dit.
Holy crap hoe verzin je het.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker de uitgebreide editie. Ik lees alleen dit:
[..]
[..]
Ik ben ook nog nooit met Holleeder of de Hells Angels geconfronteerd, maar ik geloof niet dat het alleen sensatieverhalen zijn die over hen de ronde doen.
[..]
Wat een ongelooflijk inaccurate en doortrapte interpretatie is dit.
Het is inderdaad vreemd dat DVTB een link legt tussen randgroepjongeren en moslims. En het is wel weer leuk dat hij zelf zegt dat hij er nooit mee te maken heeft gehad. Ondertussen moeten moslims wel zich distantieren van deze randgroepjongeren.....waar ze in feite niets mee te maken hebben. Het is een beetje als de hele milieubeweging aankijken op het gedrag van Volkert van der G.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
DVTB geeft zelf aan dat zijn onjuiste beeldvorming wordt gevormd door allerlei sensatieberichten die hij op Fok, Telegraaf en geenstijl leest. De jongeren die overlast veroorzaken, daarmee is hij zelf nooit geconfronteerd. Des te vreemder is het dat hij juist een oproep doet om niet deze jongeren aan te pakken, maar Nederlandse burgers die geen problemen geven en die toevallig actief de Islam belijden, proberen het land uit te jagen en te pesten. Als we naar onze vaderlandse geschiedenis kijken zien we deze taferelen ook in de jaren 30 en 40 in Nederland en Duitsland. In Nederland werden Joodse Nederlanders massaal uitgeleverd aan de nazi's en de pesterijen die Joden ondergingen in Duitsland door niet-Joden waren aan de orde van de dag. Het klopt dat enkele Duitse Joden een groot vermogen bezaten, maar is daarmee gerechtvaardigd dat dan miljoenen andere Joden worden doodgepest? Zeker niet, de oproep van DVTB is dan ook erg dom, onzinnig en nergens op gefundeerd.
Slapeloosheid heerst ook op grote schaal in landen zonder een Ummah.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als we de Ummah in Nederland met 500.000 man reduceren door remigratie dan slapen er heel wat mensen een stuk prettiger.
Wat een walgelijke apartheidstaat is dit toch. Nelson Mandela, kom er maar in!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Posdnous het volgende:
In onze maatschappij moet je per defintie een hekel hebben aan alles wat anders is, dus dit hoort daar ook bij.
Wat een zeer inhoudelijke reactie op dit volslage belabberd stukje opinie. Is opinie niet altijd belabberd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een ultiem belabberd stukje opinie. Het lijkt wel geschreven door een basisschool leerling.
Nederland is geen Bosnië vanwege een volkomen andere geschiedenis maar dat is slechts een detail. Wat zijn details als ze je opinie volkomen onderuit halen. Het is wel weer eens wat anders dan de nazi-Duitsland vergelijkingen die ik toch weer voorbij zie komen. Wat een zwaktebod.
Opinie lijkt me niet altijd belabberd. Het ligt er maar net aan wie het opinie stukje schrijft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een zeer inhoudelijke reactie op dit volslage belabberd stukje opinie. Is opinie niet altijd belabberd?
Systematisch een bevolkingsgroep als inferieur bestempelen, zo zou je het moeten noemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:40 schreef dVTB het volgende:
[..]
Het leuke is: je BEWIJST gewoon mijn gelijk. Moslims kunnen niks hebben! Je gaat gelijk schelden. Veelzeggend is dat.
Ik ben nog nooit geconfronteerd met dergelijke jongeren, ik lees er alleen veel berichten over. Je haalt er nogal grote woorden bij, vergelijkingen met nazi-Duitsland zelfs. Maar over die 'ontspoorde jongeren' hoor ik je niet. Tuurlijk niet, die hou je wel vakkundig de handen boven het hoofd, net zoals al die andere ontkenners hier op Fok. Terreuraanslagen, nee dat zijn geen moslims
Moslims moeten gewoon niet piepen als ze af en toe ook eens het onderwerp van pesterijen of spot zijn. Dat overkomt zo veel Nederlanders. Ik zou niet weten waarom we dan alleen moslims met fluwelen handschoentjes zouden moeten aanpakken...
Het is misschien altijd al onzin geweest alleen Wilders kaart het eens aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:52 schreef Ici-Paris het volgende:
Die wilders moet niet zo zeiken. hiervoor was 2 paspoorten ook geen probleem en nu ineens wel?? Ik bedoel die 2 marokaanse staatsecretarissen werken niet gisteren, maar vast een jaar of 5 en dan is het nu een probleem?
Meki, je verklaart hiermee jezelf tot loser. Zie Godwin's law. In 2 reacties wordt er al een vergelijking met de nationaal-Socialisten gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
terecht . was dat ook terecht in 1944 meneertje ??
Verwijzingen daarnaar beginnen ook een beetje flauw te worden. Al is het nog niet zo erg als het erbij halen van de Darwin Award, bij mensen die nog levenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Meki, je verklaart hiermee jezelf tot loser. Zie Godwin's law. In 2 reacties wordt er al een vergelijking met de nationaal-Socialisten gemaakt.
Maar ze hebben er bij ons blijkbaar toch over horen speculeren, dus wij hadden er totaal geen plannen mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, want dat zou weer veronderstellen dat Dutchbat een taak zou hebben gekregen van haar opdrachtgever (de V.N.) moslimmannen uit te roeien. Dat is onzin.
Dus van het afpakken van ideeën is geen sprake, want zulke ideeën bestonden bij Dutchbat (of de V.N.) niet.
[..]
Wat is hier allemaal begonnen?
Nee ben goede manquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Meki, je verklaart hiermee jezelf tot loser. Zie Godwin's law. In 2 reacties wordt er al een vergelijking met de nationaal-Socialisten gemaakt.
dat kan je pas zeggen als je 18 jaar of ouder bent...quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef flyingdutchman2 het volgende:
en ja ik heb spelfouten ja boeien t komt er op neer dat je donders goed weet waar ik t over heb so don,t fukking kidding with me
Op iemands spelfouten die het zelf al aangeeft, om zo minachtend op te reageren zegt over jouw ontwikkeling meer dan genoeg.quote:
Hier nog z'on goede man...........quote:
Mag ik wel lachen om iemands syntaxis?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op iemands spelfouten die het zelf al aangeeft, om zo minachtend op te reageren zegt over jouw ontwikkeling meer dan genoeg.
Waarom zou je niet mogen lachen? Ik lach mij dagelijks rot om Fokkertjes maar ik vind het kinderachtig om dit kenbaar te maken d.m.v. kleinerende smiley's als doel om hem voor lul te zetten omdat hij een andere mening heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mag ik wel lachen om iemands syntaxis?
''Don't fucking kidding with me'' werkt trouwens ook op mijn lachspieren.
kan ik echt niet uit opmaken dat dvtb mensen wil wegpesten, al helemaal niet op geregelde wijze en van overheidswege. Wat 'ie vervolgens zegt over het onvermogen van alle Moslims om normaal met kritiek of schofferingen om te gaan, daarmee ben ik het dan weer niet eens.quote:Moslims moeten gewoon niet piepen als ze af en toe ook eens het onderwerp van pesterijen of spot zijn. Dat overkomt zo veel Nederlanders. Ik zou niet weten waarom we dan alleen moslims met fluwelen handschoentjes zouden moeten aanpakken...
Dit noemen ze volgens mij een drogreden.quote:Zo worden onze twee staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak gepest. Ineens is hun tweede nationaliteit een probleem. Volgens Kamerlid Geert Wilders, kunnen ze hun werk niet goed uitoefenen omdat ze twee paspoorten hebben. Dat is natuurlijk niet zo en dat hebben ze bewezen. Maar daar gaat deze discussie niet over. Het probleem dat Wilders met Albayrak en Aboutaleb heeft, is dat ze moslim zijn. En moslims zijn al jaren niet meer in, of ze nou geïntegreerd zijn of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |