hoewel ik ook best met een 1:51:78 kan levenquote:
Enig idee, hoe laat dit ongeveer komt??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef LedZep het volgende:
Ik heb al sinds vanochtend de zenuwen voor de 5km mannen. Tijdens het 10KM WR in Heerenveen kreeg ik de rillingen over mijn lijf, wie weet wat er vanavond komt
(en na het schaatsen als extra'tje een maansverduistering !)
gewoon alles kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Enig idee, hoe laat dit ongeveer komt??![]()
hoe dicht gaat Ireen vanavond bij het magische record van Klassen komen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog een keer twee 500 meters, de 5.000m heren (Sven) en de 1.500 dames (Ireen
).
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef BVO het volgende:
Ze gaat in de 1.50.
Kan niet, ik krijg visite, maar het begint toch pas om 21.00 of 21.30 ofzo??quote:
Wat voor visite krijg je dat je niet kunt kijken? De Koningin?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef leroytje het volgende:
Kan niet, ik krijg visite, maar het begint toch pas om 21.00 of 21.30 ofzo??
Iedereen neemt moeite en tijd om te zeiken, maar ff een tijd tiepen ho maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat voor visite krijg je dat je niet kunt kijken? De Koningin?
Je zou ook zelf even kunnen kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef leroytje het volgende:
[..]
Iedereen neemt moeite en tijd om te zeiken, maar ff een tijd tiepen ho maarlolz
Naja 8uur, hmz dan moet ik hopen dat ik de 5k kan kijken dan
Waar dan? enne relax, et was een geintjequote:
Zeg nou eens eerlijk, een sociaal leven òf de WC finale? Ik zou het zo wetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik moet het vanavond missen i.v.m. bezoek van vrienden.
deze alvast noteertquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk dat ze nog net boven het wereldrecord blijft maar er volgende week wel onder duikt.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik moet het vanavond missen i.v.m. bezoek van vrienden.
Geen sportliefhebbers, maar misschien kan ik zonder geluid toch wel even de leukste ritten bekijken.quote:
Van je vrienden mag jij niet kijken waar je graag naar kijkt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef golfer het volgende:
Geen sportliefhebbers, maar misschien kan ik zonder geluid toch wel even de leukste ritten bekijken.
quote:
nuja ik kan er wel inkomen. Je zou het wel mogen maar uit fatsoen doe je het niet. Althans zo zijn mijn ouders, ik zelf zet het gewoon opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef Arcee het volgende:
't Blijft onduidelijk waarom je geen schaatsen mag/kan kijken, golfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |