Julia Styles??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:53 schreef Scrupules het volgende:
dat meisje lijkt op die actrice van die dansfilm...hoe heet ze toch...
Holle vaten klinken het hardst.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Cyan het volgende:
Brian lult veel maar zegt weinig
Welke documenten ?????quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
Je vergat COS in caps
Maargoed OT: Jaap vindt het maar een ernstige zaak (over die documenten etc)
héérlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat schattig dat Brian FOK betrekt bij zijn conspiracy theory...
Ga dan ook naar huis!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Flabberguest het volgende:
Kan er iemand ff een cap van dr posten, kan geen streams kijken op mn werk
Ik kan me bijna niet voorstellen dat we naast al die cossen nog een leven hebbenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei net dat ze ook de treksessie heeft gezien
Leuke dame trouwens. Die mag wel blijven
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Cyan het volgende:
Oke oke Brian heeft me overgehaald. Ik zal morgen een kaart zoeken met daarop een rat en die aan hem sturen met afzender Fok.nl
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit niet helemaal op mij van toepassing isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Als jij nog stroom wilt hebben dan blijf ik wel
Truste!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het wel weer gezien. Welterusten![]()
Trustenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het wel weer gezien. Welterusten![]()
Ja. Lekker vrolijk, na die trieste ellende van dat smerige reptiel op stream 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei net dat ze ook de treksessie heeft gezien
Leuke dame trouwens. Die mag wel blijven
Wil Mariel zich hier bekend maken!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Lekker vrolijk, na die trieste ellende van dat smerige reptiel op stream 1.
En ze weet alles!
Mariel: het ruikt hier naar vis
Eric: dat hebben we vanavond gegeten.
Mariel: gisteren toch?
Eric: ja ook!
Die zit dag en nacht achter de streams zo te horen. Een lotgenoot.![]()
Wat is haar fok nick?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Lekker vrolijk, na die trieste ellende van dat smerige reptiel op stream 1.
En ze weet alles!
Mariel: het ruikt hier naar vis
Eric: dat hebben we vanavond gegeten.
Mariel: gisteren toch?
Eric: ja ook!
Die zit dag en nacht achter de streams zo te horen. Een lotgenoot.![]()
Haatastasiaquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mika25 het volgende:
Tijd voor een "Feliciteer hier Muriel" Topic?
Ik ben ook ECHT nog niet wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren hielden ook veel mensen het voor gezien............
en toen brak de orgie uit...![]()
das de reden dat ik nu stug blijf zitten!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hun streams uitzetten, hoe beter ze werken!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet uitgeslapen genoeg..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap zit in mijn pc................die is wat traag op dit moment....
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh leuk je verjaardag vieren met 1 vriend en voor de rest wildvreemden![]()
Goeie instellingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das de reden dat ik nu stug blijf zitten!
zie ik nu niet gebeuren, pakt jaap nou ook een glaasje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:02 schreef Mika25 het volgende:
Tijd voor een "Feliciteer hier Muriel" Topic?
Als je vaak streams krijgt, zijn het vanzelf geen wildvreemden meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh leuk je verjaardag vieren met 1 vriend en voor de rest wildvreemden![]()
Ja dat is waar, de nacht is nog langquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef grazygirl het volgende:
Die heeft straks fast nog wel elders een party![]()
leuke meid!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Danny het volgende:
wat een ontzettend leuke meid. laat maar gelijk in het huis zitten
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:05 schreef Villalux het volgende:
![]()
ik ga nu niet eens vroeg naar bed en dan blijven zitten...ik blijf zitten!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
De reputatie van Brian kennende, ligt hij voor het einde van het uur met Marielle te krikken
en bedankt...........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet uitgeslapen genoeg..
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:05 schreef Lauzie het volgende:
wat is Jaap trouwens gezellig! Echt leuk!
Heb jij een leven dan ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Leuke caps!
COS begint leuk te worden om terug te lezen voor iedereen die wel een leven heeft.
das zeker,huub is deze keer nuchter ook hahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef anno-i-mus het volgende:
HAHHAHAHAHA ... Marielle heeft een leukere verjaardag dan Natasia heeft gehad
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef anno-i-mus het volgende:
Inderdaad, ze is leuk en volgens mij niet dom.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Danny het volgende:
wat een ontzettend leuke meid. laat maar gelijk in het huis zitten
Lieverd, dit is al de vierde nacht die ik op ga offeren...quote:
Niet meer dan normaal tochquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef anno-i-mus het volgende:
Staat ergens bij mijn favorieten. Na het Fokforum en de streamsquote:
dat telt....als je naar natasia kijkt zie je weer ijs!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, dit is al de vierde nacht die ik op ga offeren...![]()
Ben net naar ijshockey geweest, telt dat?
Bedoel je Brainless?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat lelijk... Je wilt toch niet mee dood gevonden worden!
Marielle is niet echt lelijk hoor. Ik vind haar wel schattig. Mooi gezichtje. Alleen ze moet geen gel in het midden doen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Looks and smart...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef de_kolonel het volgende:
Ik schakel net in, best lekker ding die Marielle.
WIJ OOK:)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef maikel112 het volgende:
Wat heeft die Jaap een saai leven...
Nou vooruit dan maar. Ik moet morgen naar 2 hockeywedstrijden van de kids en daarna nog naar de garage, dan telt dat toch ook ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, dit is al de vierde nacht die ik op ga offeren...![]()
Ben net naar ijshockey geweest, telt dat?
Jemig trut ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Marielle is niet echt lelijk hoor. Ik vind haar wel schattig. Mooi gezichtje. Alleen ze moet geen gel in het midden doen..
Same herequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:09 schreef GothaP het volgende:
Verrek! Eric heeft de zelfde boxer als dat ik heb! :|
Weet niet of ik er blij mee moet zijn...
Ik vind van welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ik moet morgen naar 2 hockeywedstrijden van de kids en daarna nog naar de garage, dan telt dat toch ook ???![]()
Mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben happy.........de streams doen het weer...![]()
Dat meen je toch niet hè? Prachtmeidquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaaaaa, jammer dat er nog geen onafhankelijke sms dienst is die je op de hoogte houdt. Die talpa berichten hoef ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Of zit je daar dan van: Kut wat zou er in de kooi gebeuren?
Ze is moequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Natasia kijkt ook gezellig zeg. Sociaal type echt dat mens.
Mijn vriendin vondt dat ook wel een leuke voor mijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:09 schreef GothaP het volgende:
Verrek! Eric heeft de zelfde boxer als dat ik heb! :|
Weet niet of ik er blij mee moet zijn...
sms DGK ON naar 3010 aanmaken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, jammer dat er nog geen onafhankelijke sms dienst is die je op de hoogte houdt. Die talpa berichten hoef ik niet.![]()
1 woord: laptopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, jammer dat er nog geen onafhankelijke sms dienst is die je op de hoogte houdt. Die talpa berichten hoef ik niet.![]()
eensch, het haar van Amanda is nog schoner vergeleken met ditquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Marielle is niet echt lelijk hoor. Ik vind haar wel schattig. Mooi gezichtje. Alleen ze moet geen gel in het midden doen..
Ik denk dat we daarop kunnen wachten tot Jaap een ons weegt.........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap uit de kleren en los op de dansvloer
Eens een echte vrouw !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? PrachtmeidDe mooiste die ik tot nu toe in de villa heb gezien zelfs.
zekersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? PrachtmeidDe mooiste die ik tot nu toe in de villa heb gezien zelfs.
Ja er staat iemand anders in t middelpunt he, dat kan ze niet hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Ze staat niet in de belangstelling en that hurts.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
25quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Zeker wel leuk poppetje om te zien, iemand enig idee wat haar leeftijd is?
Ikke niet... Ben een beetje verliefd denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er dan mensen hier die haar lelijk vinden?
25... die verjaardag zijn ze momenteel aan het vierenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ze is net een kwartiertje 25quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
zojuist 25 geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik pak ff mijn zonnebril..............ik ben nog niet genezen, .na het zien van Jaap zijn schotwond van de weekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap uit de kleren en los op de dansvloer
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Mariellequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Miraaa het volgende:
Maar waar beschuldigde Brian Huub nou van ???????
Van het uitprinten van 300 reacties op zijn web-log.........printer aan en de redactie heeft dat niet door ??![]()
Warrig verhaal met 3 goed gelovigen aan zijn lippen......![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt omdat het antwoord al in de vraag staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Marielle![]()
ze is okay, vindt nena kwa uiterlijk mooierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar leuk en lekker. Post eens een foto van jezelf.....![]()
Me kids verklaren me al voor gek, die zien me al zitten bij de hockey met een laptoppie. Alhoewel de middelste begint ook aardig verslaafd te raken .quote:
Ik weet niet waar ze het vandaan heeft, maar het klinkt goed. De HES-groep op de eerste 3 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Marielle zegt nu dat Huub op 1 staat, Syl op 2 en Eric op 3
Brian zag dat Huub een stapel papieren aan Sylvia gaf en dacht dat dat uitgeprinte reacties van zijn weblog waren. Ga me bijna schuldig voelen want ik vroeg vanmiddag in 1 van de cossen of Huub wel reacties op zijn weblog mocht ontvangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Marielle![]()
Ik bedoelde de sleutelhangerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar leuk en lekker. Post eens een foto van jezelf.....![]()
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
dronk huub???!
Zijn wij dan de enige die nog bezig zijn met het "spel"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dáár moet je op inspelen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Me kids verklaren me al voor gek, die zien me al zitten bij de hockey met een laptoppie. Alhoewel de middelste begint ook aardig verslaafd te raken .![]()
Hehe duidelijk gescripte scene voor tv alvorens Mariel arriveerde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee genoeg met de ordinaire was leuk maar moet te vaak gebeurenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef FSR het volgende:
Volgende week Teasers ???
Welk spel?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Zijn wij dan de enige die nog bezig zijn met het "spel"![]()
![]()
POl van FOK soms ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze het vandaan heeft, maar het klinkt goed. De HES-groep op de eerste 3 plaatsen.
25 (ze vieren nu haar verjaardag)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
een hoer vragen voor Brainquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:17 schreef Cyan het volgende:
Waarom belde Amanda naar achter?
25, ze vieren momenteel haar verjaardagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
25. staat pas 15x in dit topicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
25 (net geworden)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
Kwestie van smaak..........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is okay, vindt nena kwa uiterlijk mooier
De poll komt ook maandag of dinsdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Villalux het volgende:
stel je toch eens voor 3 laatste bewonners Jaap Natas Brainless....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T'is net even iets minder dan Roger Waters hè?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
Dus dit is die "fantastische CD" die Brian gevonden had en ging draaien vanavond. Djezus wat een pleuris herrie.![]()
Ben je een beetje bezopen ozoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Villalux het volgende:
stel je toch eens voor 3 laatste bewonners Jaap Natas Brainless....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk je zelf..hij is nie tdom hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
dronk huub???!
Niet al te letterlijk nemenquote:
Vul de topic ff aan dan, hoeven ze het ook niet meer te vragen.quote:
ze krijgt geen aandachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Hij heeft vanochtend toegegeven tijdens het ontbijt dat hij de reacties niet leest. Hij ziet wel hoeveel reacties er binnen komen maar hij leest ze niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Brian zag dat Huub een stapel papieren aan Sylvia gaf en dacht dat dat uitgeprinte reacties van zijn weblog waren. Ga me bijna schuldig voelen want ik vroeg vanmiddag in 1 van de cossen of Huub wel reacties op zijn weblog mocht ontvangen.
Blijkbaar staat die optie nu ook uit.
Nena = High Maintenancequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak..........
Ik vind haar uiterlijk, stem en persoonlijkheid (voor zover zichtbaar) echt leuk.
Nena zou ik hooguit voor een nachtje leuk vinden.
Japio doet een stoelendans..............zittend welteverstaan...........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef waxmask het volgende:
Kijk Japio dan dansen, wat een heerlijk ventje is het toch he?
Dit was een antwoord op de vraag wat er aan de hand was met Brian en documenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef GothaP het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend toegegeven tijdens het ontbijt dat hij de reacties niet leest. Hij ziet wel hoeveel reacties er binnen komen maar hij leest ze niet.
Nee ons Huubke is niet helemaal stom denk ik. Hij is er tenslotte al 2x uitgeweest, dan gaat hij nu echt niet zijn kans vergooien op deze manier.
Het is inderdaad bedroevend slecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
Dus dit is die "fantastische CD" die Brian gevonden had en ging draaien vanavond. Djezus wat een pleuris herrie.![]()
Thx voor de info.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef anno-i-mus het volgende:
Die uitgeprinte pagina's zijn van een oud project van eric en bedoelt voor het opzetten van een magazine ... dus niks belangrijks en al helemaal geen reakties van een web-log ...... ABNJ zijn gewoon PARA BRODDAR
Maar hij wint wel iedere keerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
Japio doet een stoelendans..............zittend welteverstaan...........![]()
nena = barbie girlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nena = High Maintenance
Mariel = Zelfstandige slimme vrouw
Weet wat je kiest!
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfatherquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is net even iets minder dan Roger Waters hè?
Misschien moet je ook eens lezen wat anderen hier typenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
Je moet beter dan kijken dan zie je dat zijn neusharen flink tekeer gaan op het ritme van de muziek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
De meest spraakmakende bewoner van het huis...
Shake that booty partyboy!
DGK_REDAKTIE![]()
![]()
![]()
Nou, dat zou me ook wel héééél erg verbazen, als dat opgezet wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is net even iets minder dan Roger Waters hè?
JAH ..... DOE MAAR EEN TONEELHAAK ......... OF 14quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
De meest spraakmakende bewoner van het huis...
Shake that booty partyboy!
DGK_REDAKTIE![]()
![]()
![]()
ze heeft een beetje een raar groot voorhoofd, wel een aangenamere stem dan nena, nena mompelde en bromde altijd zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak..........
Ik vind haar uiterlijk, stem en persoonlijkheid (voor zover zichtbaar) echt leuk.
Nena zou ik hooguit voor een nachtje leuk vinden.
ik snap niet dat de toneelhaak jaap nog niet weggesleurd heeft....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef Dogga het volgende:
en dan wilt de redactie kijken dat SYL saai is
Jaap pff..doe normaal man
hij is al aangeschoten zo te zien
Ze vroeg of er een paar van Teasers langs mogen komen volgend weekend....zal brian vast niet erg vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:17 schreef Cyan het volgende:
Waarom belde Amanda naar achter?
De "documenten" zijn de tijdschrift-plannen die Eric, Huub en Sylvia eerder besproken hebben...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Cyan het volgende:
Dit was een antwoord op de vraag wat er aan de hand was met Brian en documenten.
Dat zelfstandige boeit me nog niet eens zoveel. Ze is gewoon mijn type en Nena is dat (behalve voor een nachtje) duidelijk niet.]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nena = High Maintenance
Mariel = Zelfstandige slimme vrouw
Weet wat je kiest!
Wat een sfeermaker hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric heeft gelijk: hoe is Jaap door de test gekomen?
Roger Waters!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfather![]()
![]()
![]()
Haar excollegaatjes? Dat zijn dus 150 x aantal Teasermeisjes = teveel contactpunten voor Amandaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze vroeg of er een paar van Teasers langs mogen komen volgend weekend....zal brian vast niet erg vinden.![]()
Te weinig redaktie leden om 200 kilo met een haak weg te slepenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik snap niet dat de toneelhaak jaap nog niet weggesleurd heeft....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfather![]()
![]()
![]()
nekspier? waarmee dan? hooguit zijn de spieren van zijn oogleden om te voorkomen dat ze dicht vallenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef cindy10 het volgende:
kan die bolle dweil niet beter opstaan om te dansen? dan is er nog een kleine hoop dat hij een grammetje afvalt.
nu traint hij alleen zn nekspieren,en die heeft hij al genoeg.
allemaal goed en wel maar ik hoop niet, dat hij ECHT los gaat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef the_undertaker het volgende:
ZOZO DIE JAAP! hij sloeg op het ritme van de beat op zijn been. HE-LE-MAAL LOS!
Oei! We zijn nog maar een hele kleine stap verwijderd van: "Sylvia ik wil dat je me pijpt, en ik wil aan je vagina zitten. Én ik wil SHOARMA!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:22 schreef the_undertaker het volgende:
ZOZO DIE JAAP! hij sloeg op het ritme van de beat op zijn been. HE-LE-MAAL LOS!
Precies 300 maandenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Lauzie het volgende:
Maareh...hoe oud is Mariel nou eigenlijk?![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Lauzie het volgende:
Maareh...hoe oud is Mariel nou eigenlijk?![]()
Yeh right. Huub heeft ALLE COSSEN uitgeprint onder zijn kussen liggen. Zie je niet dat Huub zijn kussen véél hoger is dan die anderen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet zijn docomenten gaan weggooien zegt ze![]()
Huub zal toch niet zo achterlijk zijn, dat hij alles uitgeprint onder zijn kussen heeft liggen..........ik kan me niet voorstellen dat huub zo achterlijk zou zijn![]()
GEEF DIE DIKKE EEN FRIETJE!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
`ik hou wel van een feestje, lekker helemaal losgaan`......the partyboy.
dacht even dat ik schijnbewegingen van zn nek zag,of maakte hij alleen zn slokdarm open om verder te gaan met bier zuipen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:24 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
nekspier? waarmee dan? hooguit zijn de spieren van zijn oogleden om te voorkomen dat ze dicht vallen
dan zijn het toch minder onschuldige documenten dan gedachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet zijn docomenten gaan weggooien zegt ze![]()
Huub zal toch niet zo achterlijk zijn, dat hij alles uitgeprint onder zijn kussen heeft liggen..........ik kan me niet voorstellen dat huub zo achterlijk zou zijn![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
HET VERLOSSENDE WOORD hij stemt huub er niet uit
dat is al een half uur zeker duidelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
HET VERLOSSENDE WOORD hij stemt huub er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |