wat denk je zelf..hij is nie tdom hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
dronk huub???!
Niet al te letterlijk nemenquote:
Vul de topic ff aan dan, hoeven ze het ook niet meer te vragen.quote:
ze krijgt geen aandachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Natasia kijkt ook gezellig zeg. Sociaal type echt dat mens.
Hij heeft vanochtend toegegeven tijdens het ontbijt dat hij de reacties niet leest. Hij ziet wel hoeveel reacties er binnen komen maar hij leest ze niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Brian zag dat Huub een stapel papieren aan Sylvia gaf en dacht dat dat uitgeprinte reacties van zijn weblog waren. Ga me bijna schuldig voelen want ik vroeg vanmiddag in 1 van de cossen of Huub wel reacties op zijn weblog mocht ontvangen.
Blijkbaar staat die optie nu ook uit.
Nena = High Maintenancequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak..........
Ik vind haar uiterlijk, stem en persoonlijkheid (voor zover zichtbaar) echt leuk.
Nena zou ik hooguit voor een nachtje leuk vinden.
Japio doet een stoelendans..............zittend welteverstaan...........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef waxmask het volgende:
Kijk Japio dan dansen, wat een heerlijk ventje is het toch he?
Dit was een antwoord op de vraag wat er aan de hand was met Brian en documenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef GothaP het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend toegegeven tijdens het ontbijt dat hij de reacties niet leest. Hij ziet wel hoeveel reacties er binnen komen maar hij leest ze niet.
Nee ons Huubke is niet helemaal stom denk ik. Hij is er tenslotte al 2x uitgeweest, dan gaat hij nu echt niet zijn kans vergooien op deze manier.
Het is inderdaad bedroevend slecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
Dus dit is die "fantastische CD" die Brian gevonden had en ging draaien vanavond. Djezus wat een pleuris herrie.![]()
Thx voor de info.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef anno-i-mus het volgende:
Die uitgeprinte pagina's zijn van een oud project van eric en bedoelt voor het opzetten van een magazine ... dus niks belangrijks en al helemaal geen reakties van een web-log ...... ABNJ zijn gewoon PARA BRODDAR
Maar hij wint wel iedere keerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
Japio doet een stoelendans..............zittend welteverstaan...........![]()
nena = barbie girlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nena = High Maintenance
Mariel = Zelfstandige slimme vrouw
Weet wat je kiest!
Hahaha het zou me verbazen als er veel hier waren die weten wie dat is.... Hij is in iedergeval mijn Godfatherquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is net even iets minder dan Roger Waters hè?
Misschien moet je ook eens lezen wat anderen hier typenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef obezzi het volgende:
hoe oud is Marielle ?
Je moet beter dan kijken dan zie je dat zijn neusharen flink tekeer gaan op het ritme van de muziek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
De meest spraakmakende bewoner van het huis...
Shake that booty partyboy!
DGK_REDAKTIE![]()
![]()
![]()
Nou, dat zou me ook wel héééél erg verbazen, als dat opgezet wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is net even iets minder dan Roger Waters hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |