Handig hequote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo.... dat schiet lekker op zo, erg constructieve discussie ook trouwens.
Naar zo een tent ga ik niet meequote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook weer waar, misschien is dat wel een leuk uitstapje voor s'avonds
PAS OP DEZE LINK BEVAT EXTREEM EXPLICIET MATERIAAL!!!
http://www.vagevuur.com/
Ziet er best wel spannend uit.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook weer waar, misschien is dat wel een leuk uitstapje voor s'avonds
PAS OP DEZE LINK BEVAT EXTREEM EXPLICIET MATERIAAL!!!
http://www.vagevuur.com/
het spijt me om je te moeten teleurstellen, ik vrees dat dit niet een goed uitstapje is voor een algemene homo-meetquote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef linebear het volgende:
ben er nog nooit geweest, dus dan ga ik wel mee....
Jawel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef linebear het volgende:
kunnen ook naar het vagevuur gaan... oh nee die is overdag niet open
En dan nog zeggen ze dat er niets te doen is in Eindhoven.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Ow, er is 28 april wel een fistfuck-party!
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dan nog zeggen ze dat er niets te doen is in Eindhoven..
Helegaar heul nie!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Best een ideetje, om mijn arm, die aan een lichaam van 1m93 vastzit, voor de helft in het lijfje van Vlarp te laten verdwijnen.
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Ow, er is 28 april wel een fistfuck-party!
Maar OMG OMG OMG!!!!!!![]()
![]()
Ik kan echt geeeeeeeeeeennnnnnnn respect opbrengen voor figuren die naar zo'n tent gaan!!! Wal-ge-lijk!!!!
Schappenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben jij bekrompen.
Anderen mensen vinden het weer niks dat er schapen geneukt worden, of mannen.
Shoarma-sex!quote:
zorg maar dat je er bij bentquote:
We hebben nog 2 personen nodig anders kunnen we niet Village Peoplenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
anders is het kennelijk alleen sam, waxxer jij en ik, scheelt een hoop in het zoeken van slaapplaatsen
Hoe was het gisteren? Nog een leuke tijd gehadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook weer waar
Ik ben de indiaan. Da's het dichtste bij, die heeft ook verenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef sammienl het volgende:
[..]
We hebben nog 2 personen nodig anders kunnen we niet Village Peoplen
[afbeelding]
Met dat probleem zaten wij de vorige meetingen, dus vandaar nu eens een keer in het zuidenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
denk dat ik ook kom, het moet van Sam, maar kan het niet wat dichterbij of worden er slaaplaatsen geregeld
Ik de leernicht, ik heb alles behalve zo'n petquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de indiaan. Da's het dichtste bij, die heeft ook veren
Hey hey hey! Waar is mijn naam?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
anders is het kennelijk alleen sam, waxxer jij en ik, scheelt een hoop in het zoeken van slaapplaatsen
Hoi poepie.. weet je dat jij echt een keilekker matras hebt om op te logeren??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat probleem zaten wij de vorige meetingen, dus vandaar nu eens een keer in het zuiden
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi poepie.. weet je dat jij echt een keilekker matras hebt om op te logeren??![]()
*lief kijk*
![]()
Ik ben er ook hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal er zijn.
Ja duh. Tis hier om de hoek
ow ehmquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er ook hoor
Eindelijk van die Pallaz muntjes af!
Die rode? Wel toch?quote:
dat was een grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rode? Wel toch?
Die had ik laatst ook nog een verdwaalde
Ow.....quote:
Lekker, veel plezierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:08 schreef Sitethief het volgende:
Ja 28 april zit ik met mijn vriendje in Zuid- Frankrijk![]()
Jammer maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |