ik ook, maar op die manier kunnen we wel in een keer er vanaf komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het een vies initiatief.
Van abbe, staat er tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef sammienl het volgende:
In ieder geval niet naar museum. Hangt wel vanaf wat voor soort museum
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voorquote:
vatbaar voor wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voor
1) geen eindhoven !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voor
En daarna volgden de opbouwende kritiek en de briljante opties van jouw kant?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
alle 3 de opties zijn pauper
neu.. ben inspiratieloos vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna volgden de opbouwende kritiek en de briljante opties van jouw kant?
Pauper land wordt het dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
alle 3 de opties zijn pauper
HAHA. Ik woon tegenwoordig 5 minuten van de sletpalacequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1) geen eindhoven !
2) group sex![]()
3) uitgaan en sletten met alle inwoners van eindhoven
meer ????
Gelukkig is het ver weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het een vies initiatief.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef sammienl het volgende:
[..]
HAHA. Ik woon tegenwoordig 5 minuten van de sletpalace![]()
Intern wordt nog gesproken over het beklimmen van de Peperbus, het observeren van de Sassenpoort en afsluitend Roots. Of Rootz is het geloof ik tegenwoordig.quote:
Ja. Ben inmiddels verhuisd naar Rotterdam. Ben niet zozeer op jullie boos geweest maar meer op iemand anders die me heeft laten zitten. Ik ben af en toe een rellende nichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh jij bent die ehhhh....? Die boze van toen?
Get over it. En overigens palace is best wel leuk, ze draaien goeie dansbare muziek en de sfeer is daar altijd goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Ow....
a) Ik ben geen nicht-nicht, sterker nog, nie-mand gaat mij geaardheidtechnisch nicht noemen
b) Ik heb een t-e-r-i-n-g-hekel aan slettenten als Palace enzovoort
Dus als het thema van de dag die kant op gaat, pas ik bij voorbaat al...
Ik get er al zeven jaar over.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef sammienl het volgende:
[..]
Get over it. En overigens palace is best wel leuk, ze draaien goeie dansbare muziek en de sfeer is daar altijd goed.
Sterker nog, het is er dermate donker dat je je afvraagt waarom zakkenrollers altijd hetero zijn - als je daar als homo komt, moet je na een aantal keren toch wel aardig getraind kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:45 schreef skiczukie het volgende:
Ik wist niet dat de Palace een homo-tent was trouwens.
LOL je klinkt best wel bitter. Laat iedereen in zijn waarde, who cares dat sommigen met hun homolijfje uit hun dak gaan. De danvloer is voor gemaakt om te dansen en niet als een zombie in een hoekje erbij te staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik get er al zeven jaar over.Ik was na de eerste paar keren al heel gauw overgeget.
Enne... ik sta idd ook enorm bekend om mijn homolijfje en dat ik altijd compleet uit mijn dak ga op de dansvloer.
Dan moet je mij dus ook in mijn waarde laten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef sammienl het volgende:
[..]
LOL je klinkt best wel bitter. Laat iedereen in zijn waarde, who cares dat sommigen met hun homolijfje uit hun dak gaan. De danvloer is voor gemaakt om te dansen en niet als een zombie in een hoekje erbij te staan![]()
Ik zal eens het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet je mij dus ook in mijn waarde laten.
Jij.... ik... volgens mij matchen we wel, je weet tog??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik zal eens het goede voorbeeld geven![]()
ach ja en daar sta jij bovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ga vooral met z'n allen prehistorisch lasershoppen in een homodiscotheek en geniet ervan.
Er zijn andere dingen te doen in E., die mij meer zouden aanspreken dat wat hier is genoemd. Maar vrijheid blijheid. Voor mij hoeft die meeting niet, dus hoeven er ook geen dingen gedaan te worden die mij bevallen.
En dan hou ik hier verder mijn mond, want dit topic is bedoeld voor mensen die willen meeten. ..
Sinds wanneerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij.... ik... volgens mij matchen we wel, je weet tog??
WTFquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef sammienl het volgende:
In ieder geval niet naar museum. Hangt wel vanaf wat voor soort museum
doe dan eens een goed voorstel dan voor activiteiten, ook als je er niet bij bentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ga vooral met z'n allen prehistorisch lasershoppen in een homodiscotheek en geniet ervan.
Er zijn andere dingen te doen in E., die mij meer zouden aanspreken dat wat hier is genoemd. Maar vrijheid blijheid. Voor mij hoeft die meeting niet, dus hoeven er ook geen dingen gedaan te worden die mij bevallen.
En dan hou ik hier verder mijn mond, want dit topic is bedoeld voor mensen die willen meeten. ..
Die bestaat niet, want die heet pallazquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Oooww, de Palace in Eindhoven natuurlijk!
Zoals? Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Er zijn andere dingen te doen in E.,
En jij meet niet? Hmm. Tegenover wie zat ik toen in Rotterdam dan?quote:En dan hou ik hier verder mijn mond, want dit topic is bedoeld voor mensen die willen meeten.
En de Ikea valt natuurlijk ook direct af omdat Ekkerrijt vanuit het Centrum ook veel te ver isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals? Ik ben benieuwd
Notenrijst halen in de kleine AH?
Op bezoek gaan bij de TVT jongen?
Indoor karten bij Hezemans? (wat geheel niet in het centrum ligt en dus kut is)
Poolen bij de Rex? (eey dat kan wel)
Naar de moskee gaan met z'n allen?
De steentjeskerk bezoeken?
Meehelpen de Lichttoren te slopen?
Stratumseind afstruinen?
Ik ben nl wel eens benieuwd, want ik kan niet zo gek vel verzinnen in Eindhoven.
[..]
En jij meet niet? Hmm. Tegenover wie zat ik toen in Rotterdam dan?
Je hebt ook moslim homo'squote:Op zondag 4 maart 2007 11:17 schreef Sala-adin het volgende:
Is iedereen die hier post nou homo?
Ik ben geen homo want ik ben een moslim
dat zijn islamietjesquote:Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt ook moslim homo's![]()
No style = hetero![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |