ik ook, maar op die manier kunnen we wel in een keer er vanaf komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het een vies initiatief.
Van abbe, staat er tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef sammienl het volgende:
In ieder geval niet naar museum. Hangt wel vanaf wat voor soort museum
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voorquote:
vatbaar voor wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voor
1) geen eindhoven !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe maar eens wat voorstellen dan, daar benik ( zijn we ) altijd vatbaar voor
En daarna volgden de opbouwende kritiek en de briljante opties van jouw kant?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
alle 3 de opties zijn pauper
neu.. ben inspiratieloos vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna volgden de opbouwende kritiek en de briljante opties van jouw kant?
Pauper land wordt het dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
alle 3 de opties zijn pauper
HAHA. Ik woon tegenwoordig 5 minuten van de sletpalacequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1) geen eindhoven !
2) group sex![]()
3) uitgaan en sletten met alle inwoners van eindhoven
meer ????
Gelukkig is het ver weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het een vies initiatief.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef sammienl het volgende:
[..]
HAHA. Ik woon tegenwoordig 5 minuten van de sletpalace![]()
Intern wordt nog gesproken over het beklimmen van de Peperbus, het observeren van de Sassenpoort en afsluitend Roots. Of Rootz is het geloof ik tegenwoordig.quote:
Ja. Ben inmiddels verhuisd naar Rotterdam. Ben niet zozeer op jullie boos geweest maar meer op iemand anders die me heeft laten zitten. Ik ben af en toe een rellende nichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh jij bent die ehhhh....? Die boze van toen?
Get over it. En overigens palace is best wel leuk, ze draaien goeie dansbare muziek en de sfeer is daar altijd goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Ow....
a) Ik ben geen nicht-nicht, sterker nog, nie-mand gaat mij geaardheidtechnisch nicht noemen
b) Ik heb een t-e-r-i-n-g-hekel aan slettenten als Palace enzovoort
Dus als het thema van de dag die kant op gaat, pas ik bij voorbaat al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |