abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11936340
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:43 schreef _The_General_ het volgende:
kan iemand mij inlichten over wat kafka in houd? hoor er nu voor het eerst over? en waar staat de lettercombinatie voor?
GroenLinks en Kafka... een aantal vragen
'Onderzoeks'groep Kafka lasteraars?

http://kafka.antifa.net

pi_11936341
dankje ik zat op http://kafka.antifa.net en die was zo langzaam
  dinsdag 22 juli 2003 @ 14:46:58 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11936359
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:46 schreef _The_General_ het volgende:
dankje ik zat op http://kafka.antifa.net en die was zo langzaam
bij mij ook
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11936417
Ik ben Kamiel Kafka, ik ben Kamiel Kafka, en ik ga het geen 2 keer zeggen

Geweldig was dat toen!
maar buiten de naam kafka heb dit weinig met het topic te maken

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11937158
Wees blij dat Kafka er is anders zaten we allang in een dictatuur.

Goed dat zij er zijn om de blanken die dwepen met fascisme en racisme met name te noemen en uit te sluiten!

Je moet er niet aan denken dat die rechtse rukkers weer de overhand zouden hebben gekregen in dit land.

Ik juich mensen als Volkert dan ook toe, want de democratie kan in het uiterste geval alleen met geweld worden verdedigd, dat heeft '40-'45 wel bewezen.

En Black Metal is dus baggerzooi. Al die bands bestaan alleen uit blanken, dat geeft wel aan hoe fout ze zijn!!

dinsdag 22 juli 2003 @ 15:16:27 #31
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_11937311
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 15:12 schreef Maro het volgende:

Goed dat zij er zijn om de blanken die dwepen met fascisme en racisme met name te noemen en uit te sluiten!

Je moet er niet aan denken dat die rechtse rukkers weer de overhand zouden hebben gekregen in dit land.

Ik juich mensen als Volkert dan ook toe, want de democratie kan in het uiterste geval alleen met geweld worden verdedigd, dat heeft '40-'45 wel bewezen.

En Black Metal is dus baggerzooi. Al die bands bestaan alleen uit blanken, dat geeft wel aan hoe fout ze zijn!!

De ''rechtse rukkers'' hebben nog nooit de overhand gehad in dit land. Ze zijn er binnengevallen, wat iets heel anders is.
Leuke democratie trouwens, waarin je overhoop wordt geknald om je denkbeelden.

Oh ja, de Wu-Tang Clan bestaat alleen uit negers. Ik hoop dat het achterneefje van James Earl Ray hen eens goed te grazen neemt.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_11938351
quote:

Djiezus, wat een hoop stront in zo'n kleine tekst.
Nijmegenaar
pi_11938673
quote:

Ik was het zelf niet eens met Fortuyn's uitspraken. Dat is juist een van de redenen waarom ik woest ben op Volkert van der G voor het vermoorden van Pim Fortuyn. Naast het feit dat je gewoonweg niet iemand mag doodschieten vanwege zijn/haar ideeen: Hoe ga je namelijk in debat met iemand die onstervelijk is geworden? Denk daar maar eens over na, idioot.

Oh, en nog even over het vergelijken van Volkert van der G met Marinus van der Lubbe: van der Lubbe was net als Volkert van der G een idioot, want hij gaf met het verbranden van de Reichstag precies het excuus wat hitler nodig had om definitief de macht te grijpen.

Ars longa, vita brevis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')