Luister je geen FOK!radio dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:32 schreef timbob het volgende:
Ik zet maar weer eens een ander cdtje op.
Mensen luisteren thuis vrijwillig naar andermans muziek?quote:
hey! niet kappen op de stelling van blinky!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mensen luisteren thuis vrijwillig naar andermans muziek?
Met gewauwel er doorheen?
En pijnlijk obligate stellingen?
Mensen luisteren thuis naar toffe muziek, zonder de moeite hoeven doen zelf iets uit te zoeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mensen luisteren thuis vrijwillig naar andermans muziek?
Met gewauwel er doorheen?
En pijnlijk obligate stellingen?
Understatement.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef nixxx het volgende:
nou ok..de stellingen zijn niet altijd van hoog niveau..
Obligate poprock is niet mijn ding. Zeker niet als het complete lovemetal-repetoire ieder moment langs kan komen. En ik HiM langzaam naar boven zie kruipen, omdat een zeker iemand iedereen dwingt om op 'Love and death and roses and pigeons and hats' te stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mensen luisteren thuis naar toffe muziek, zonder de moeite hoeven doen zelf iets uit te zoeken.
Tof.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Obligate poprock is niet mijn ding. Zeker niet als het complete lovemetal-repetoire ieder moment langs kan komen. En ik HiM langzaam naar boven zie kruipen, omdat een zeker iemand iedereen dwingt om op 'Love and death and roses and pigeons and hats' te stemmen.
En mijn muis heulemaal richting fast forward knop verplaatsen noem ik niet 'moeite doen'.
Maar goed.
Hip.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef timbob het volgende:
Ik vind dat meestal geen toffe muziek.
sorry.
Efficiënt omgaan met woorden is iets voor kapitalisten. En stotteraars.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:53 schreef timbob het volgende:
Eigenlijk zei ik ongeveer hetzelfde als nosh. maar dan met minder woorden.
Nosh is zegmaar meer politiek bezig.
N.. n.. nnie.. niee... niee iee ieee.. Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Efficiënt omgaan met woorden is iets voor kapitalisten. En stotteraars.
Een stotteraar die efficiënt met woorden omgaatquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Efficiënt omgaan met woorden is iets voor kapitalisten. En stotteraars.
Denk je dat een stotteraar vervalt in complete betogen om zijn afkeer van pindakaas te verwoorden?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Een stotteraar die efficiënt met woorden omgaat
Op zich doet hij wel aan recycling, door elke lettergreep minstens 5 keer te gebruiken.
Een sigaar uit eigen doos.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef mcDavid het volgende:
Zet ik zowaar een nummer uit eigen collectie op
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat stotteraars juist dol zijn op pindakaas. Dus ik snap je stelling even niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk je dat een stotteraar vervalt in complete betogen om zijn afkeer van pindakaas te verwoorden?
Die is al blij als hij zijn woorden zo gekozen krijgt dat hij geen s'en hoeft te gebruiken..
Ik wil je pi.. pi... pi.. piiii.. piii...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat stotteraars juist dol zijn op pindakaas. Dus ik snap je stelling even niet.
Broodbeleg wat aan hun gehemelte plakt, om zo hun laatste restje hoop op verstaanbaarheid door gulzigheid te zien vervliegen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat stotteraars juist dol zijn op pindakaas. Dus ik snap je stelling even niet.
Pindakaas.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil je pi.. pi... pi.. piiii.. piii...
Niemand wil toch tegen je praten als je uit je bek stinktquote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Broodbeleg wat aan hun gehemelte plakt, om zo hun laatste restje hoop op verstaanbaarheid door gulzigheid te zien vervliegen.
Stel sadomasochisten.
..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef timbob het volgende:
[..]
Niemand wil toch tegen je praten als je uit je bek stinkt
Het gaat om het idee he?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Mokster het volgende:
Ik dacht: laat ik ook eens een constructieve bijdrage leveren aan de discussie. Maar wellicht was "hua" daarvoor wel niet zo geschikt...
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Húúúúú. Spreken voor zoveel mensen is niet mijn ding.
Misschien is het een oude foto...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe hij er uit zag.
Jonger dan ik dacht eigenlijk.
Yup. Mensen hebben levens gekregen. (quote:
Het hoort niet zo te zijn. Edoch heeft ied'reen een leven.quote:
En hij is nog maar net anderhalf uur oud.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef cerror het volgende:
Het hoort niet zo te zijn. Edoch heeft ied'reen een leven.
Nu al een kutdag.
Wacht eensch even!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
En hij is nog maar net anderhalf uur oud.
Dat belooft wat voor de rest...![]()
Ik heb geen vakantie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:22 schreef cerror het volgende:
Wacht eensch even!
Hebt ge vakantie ofzo? Je bent zowaar wakker!
Zulks een waar stukje visie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie.
Enkel last van wakkerheid.
Over enkele uren, wanneer ik die wakkerheid weer nodig heb, is hij waarschijnlijk verdwenen.
Maar wie dan leeft wie dan zorgt.
Ik ben ook in een kutbui.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
Zulks een waar stukje visie.
Ik ben weer eens in een kutbui dus ik drink bier en kanker op alles wat typt.
A: Hoe is dat letterlijk die kutbui van jou?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ook in een kutbui.
Maar dan letterlijk.
Hetgeen mijn wakkerheid verklaart waarschijnlijk.
En wat dat kankeren betreft: jij mag dat!
A: zeer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:31 schreef cerror het volgende:
A: Hoe is dat letterlijk die kutbui van jou?
B: Ik mag dat altijd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |