Fietsje617 ?quote:
quote:
http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/quote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef timbob het volgende:
Ik heb zin om veel geld uit te geven aan muziek.
Pfrt!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Stukje?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef mcDavid het volgende:
Chocola!
waarom is de C1000 net 3 minuten dicht?
ik heb nogquote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef mcDavid het volgende:
Chocola!
waarom is de C1000 net 3 minuten dicht?
Ja, downloaden kan ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/
*Tiek kusje geeftquote:
En dan extra moeite doen om van ieder nummer te genieten, want je hebt er verdomme wel voor betaald!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, downloaden kan ik wel.
Maar ik koop ook graag muziek
je weet wel, Cd's en platen. Muziekdragers. Legaal.
Geluidskwaliteit.
Wanneer kom je weer eens logeren?quote:
Wel eens van lossless compression gehoord?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, downloaden kan ik wel.
Maar ik koop ook graag muziek
je weet wel, Cd's en platen. Muziekdragers. Legaal.
Geluidskwaliteit.
Je aanbidt chocolade?quote:
jazeker, een groot deel van mijn digitale collectie is losslessquote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel eens van lossless compression gehoord?
de gulle gever.quote:
Bovendien vergeet je te melden, Timbob, Dat een hoop van jouw favoriete muziek erg lastig te vinden is in een hoge kwaliteit. omdat je nou eenmaal zo graag elitair doet met je muzieksmaak.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
jazeker, een groot deel van mijn digitale collectie is lossless
Wel eens van legaal dingen aanschaffen gehoord omdat je een artiest nou eenmaal erg goed vind en daarom er best wat geld voor over hebt? Zodat de artiest weer een boterham op de plank kan neerleggen?
Ik krijg voldoende aandacht, maar evengoed bedankt.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de gulle gever.
Ik hunker naar chocola.
Jij geeft chocola.
Jij hunkert naar aandacht.
ik geef aandacht.
kringetje rond.
Ohja, goed dat je het zegtquote:Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Bovendien vergeet je te melden, Timbob, Dat een hoop van jouw favoriete muziek erg lastig te vinden is in een hoge kwaliteit. omdat je nou eenmaal zo graag elitair doet met je muzieksmaak.
Je mist het punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef mcDavid het volgende:
Downloaden is hardstikke niet illegaal, schat!
Oeh, mag dat mag dat mag dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens logeren? [afbeelding].
Yup, hoog tijd zelfs.quote:
Woeiquote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef mcDavid het volgende:
Downloaden is hardstikke niet illegaal, schat!
Muziek hoeft niet duur te zijn hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben gewoon jaloers op de kapitalisten die geld hebben om te betalen voor muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |