Ik was echt verbaasd toen ik erachter kwam.....Nu zie ik de gelijkenis wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:09 schreef David Letterman het volgende:
Angelina Jolie...
Beelzebub85 +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Martin Sheen.
David Letterman +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:41 schreef David Letterman het volgende:
Italiaanse maffia, baas der bazen (vrij vertaald)...
als je nu een bijna perfecte en uitvoerige uitleg kan geven reken ik het goed, aangezien er weinig andere AKQ-ers aanwezig zijn...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mja, ik kwam hem net tegen tijdens de zoektocht naar mijn vraag.....
nee, das goed...bespaar me de rest...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
De keel wordt doorgesneden, de tong door het gat naar buiten getrokken als een stropdas.
Nog uitvoeriger?
Ik denk (weet het bijna zeker) dat hij wel eens voorbij komt in een show van David Lettermanquote:
Uncle Sam?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hij schijnt neefjes te hebben....
Een mooie subtiele hint.quote:
Defensie is niet goed...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Defensie?
Woon je in Amerika trouwens?
Dave was de eerste Late Night show die ik zag, daarna eraan verslaafd...ik heb een geschiedenis tic, zowel onderwerpen over NL en de VS...heb een VS paspoort, en een NL paspoort...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
De combinatie David Letterman en de vele kennis over het land....en vele vragen
Interessant....Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:11 schreef David Letterman het volgende:
heb een VS paspoort, en een NL paspoort...
moet het ff nuanceren, mijn VS paspoort is verlopen, maar ik kan em weer aanvragen en krijgen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Interessant....Hoe kom je daar dan aan?
Damn! Jammer dat ik niet meer veel tijd heb ( 10 minuten ) maar hier kom ik nog wel eens op terug.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
moet het ff nuanceren, mijn VS paspoort is verlopen, maar ik kan em weer aanvragen en krijgen...
ik ben NL staatsburger, geboren en getogen...
het VS paspoort heb ik gekregen (als beloning) omdat ik vrijwillig dienst heb gedaan in the armed forces...
PM me anders of mail...altijd welkom...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Damn! Jammer dat ik niet meer veel tijd heb ( 10 minuten ) maar hier kom ik nog wel eens op terug.
Interessant.....
Ga ik zeker doen.... als ik vanmiddag wakker word.quote:
Financien?quote:hint:
de Secret Service is de dienst die ook optreedt bij valsmunterij...
dus welk ministerie?
Beelzebub85 +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.... als ik vanmiddag wakker word.
[..]
Financien?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |