Hell yeah.quote:
volgens mij bewoog Mironquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
En uiteraard vals in een rit met van Velde
zolang 't bij hoofdhaar blijftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef MiLalaa het volgende:
getsie niet al z'n haar in z'n pak kunnen krijgen
quote:
Leek het wel op. Maar het is wel opvallend dat er bijna nooit een rit met van Velde goed gaat (net als bij timmertje)quote:
je vergeet beorn ook nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leek het wel op. Maar het is wel opvallend dat er bijna nooit een rit met van Velde goed gaat (net als bij timmertje)
Waarom?quote:
Tja heb echt niets met hem, beetje overhyped maar niets presteren net zo als Simon Kuipers snap ik de ophef ook niet om...quote:
Alle cijfers even en je hebt 862 in je postid.quote:
KSquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Voor wie zijn jullie?
gemistquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Playboy-Tonny!
niet zo chaggie Mirri. Wereldrecords zijn er om bijna onbereikbaar te zijn. Er zitten heus leuke tijden tussen nu.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef Mirri het volgende:
Ik had toch meer verwacht, wat een kuttijden..stomme Calgary.
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat noem jij geweldig? Het enige spectaculaire was het finse record..
Ireen houdt van Jan Smit en Acda en de Munnik..en Cindy houdt van country-rockquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
Tonnie de Jong heeft haar kindje vernoemd naar de zangeres van de Velvet Underground I+
Schaatsers hebben allemaal een geweldige muzieksmaak. Behalve Rintje die houdt van Marianne Weber.
De eerste keer onder de 40 seconden was ook spectaculair.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog van de tijd dat ze blij waren 38.50 te rijden.
Dat Ard Schenk viel bij de start op de 500 meter maar toch nog negende werd op de spelen van Saporoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste keer onder de 40 seconden was ook spectaculair.
Er zijn 12 34-ers, wees even realistisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iedereen viel tegen, ik had echt wel 34.40 ofzo verwacht..
Ik niet, 34.6 dacht ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef Mirri het volgende:
Iedereen viel tegen, ik had echt wel 34.40 ofzo verwacht..
Martin Hersman houdt van RATM en Nirvanaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ireen houdt van Jan Smit en Acda en de Munnik..en Cindy houdt van country-rock![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn 12 34-ers, wees even realistisch.
Precies. Dat kostte hem toen een zekere gouden plak.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Dat Ard Schenk viel bij de start op de 500 meter maar toch nog negende werd op de spelen van Saporo
Allemaal 34 hoog bijna, ik had op zn minst een paar lage 34ers verwacht, van de Lees, Lobkov, Koskela, Fredricks enzo..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn 12 34-ers, wees even realistisch.
34 laag is nog maar zélden gereden en dan verwacht je dat bijvoorbeeld een Koskela ineens een halve seconde van z'n PR afrijdtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Allemaal 34 hoog bijna, ik had op zn minst een paar lage 34ers verwacht, van de Lees, Lobkov, Koskela, Fredricks enzo..
die bewaren ze voor SLCquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Allemaal 34 hoog bijna, ik had op zn minst een paar lage 34ers verwacht, van de Lees, Lobkov, Koskela, Fredricks enzo..
Nou ja, je mag ook wel wat verwachten als K-S Lee 34,71 in Turijn rijdt en Koskela 34,80 in Hamar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
34 laag is nog maar zélden gereden en dan verwacht je dat bijvoorbeeld een Koskela ineens een halve seconde van z'n PR afrijdt![]()
.
Je hoeft niet zo lelijk te doen, alsof ik jou beledig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
34 laag is nog maar zélden gereden en dan verwacht je dat bijvoorbeeld een Koskela ineens een halve seconde van z'n PR afrijdt![]()
.
hij zegt alleen waar het opstaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo lelijk te doen, alsof ik jou beledig.
Inderdaad..dus zo gek is het niet hoor, Ambrosius.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Nou ja, je mag ook wel wat verwachten als K-S Lee 34,71 in Turijn rijdt en Koskela 34,80 in Hamar.
Beiden komen daar niet eens aan hier in Calgary.
Ik mag toch wel zeggen dat ik het tegenvallend vind (helemaal terecht trouwens) zonder dat er zo iemandquote:
tuurlijk mag je dat, had ook wel iets sneller verwacht maar geen 34 laagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik het tegenvallend vind (helemaal terecht trouwens) zonder dat er zo iemand![]()
en "wees even realistisch" gaat zitten katten tegen me?
ach ja, eenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik het tegenvallend vind (helemaal terecht trouwens) zonder dat er zo iemand![]()
Laat maar, ik ben het zat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ach ja, eenis misschien helemaal niet zo erg hoor. Vergeleken met iemand schizofreen noemen ofzo.. Neem die smileys niet zo serieus
Het dikgedrukte is jouw mening, dat betekent niet dat het zo is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat willen die anderen niet geloven, want die hebben een hekel aan me en vinden het toch leuk om mij om het minste af te zeiken. Ik durf nauwelijks nog iets te posten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
Mirri heeft een punt, 34.5 had ik ook wel verwacht.
Je mag alleen wat vriendelijker doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het dikgedrukte is jouw mening, dat betekent niet dat het zo is.
Bovendien mag je dat best zeggen, maar ik mag er toch ook op reageren? Het is een forum tenslotte.
uhm wie zegt dat de meeste hier een hekel aan je hebben? helemaal niet joh. Dat maak jij er alleen van. Vat het niet zo persoonlijk op joh, we vallen je niet aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat willen die anderen niet geloven, want die hebben een hekel aan me en vinden het toch leuk om mij om het minste af te zeiken. Ik durf nauwelijks nog iets te posten.
dan komt hij weer met zijn ontspanningsverhaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Wüst gaapt! En gapen.... nouja, dat vertelt Herbie straks wel weer.
Waarom moet ik me toch telkens aanpassen en alles slikken? Je kunt elkaar toch ook wat menselijker behandelen? Dat excuus van het is een Forum wil ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Mirri, ik val je niet aan. Als je dat zo voelt, excuses. Maar misschien moet je proberen niet alles wat er op FOK!/Internet wordt gezegd zo serieus/persoonlijk te nemen.
Dat zou best kunnen met laatste binnenbocht, ik baal er toch van de Klassen laatste buitenbocht heeft...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Tholdos het volgende:
Ik hoop op een 1.13 van Wüst, dat zou leuk zijn.
Gapen doe je na het neuken of voor de jacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Wüst gaapt! En gapen.... nouja, dat vertelt Herbie straks wel weer.
Ah Mirri kom op he!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom moet ik me toch telkens aanpassen en alles slikken? Je kunt elkaar toch ook wat menselijker behandelen? Dat excuus van het is een Forum wil ik niet meer horen.
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah Mirri kom op he!
Je maakt zelf iedereen voor ik weet niet wat uit vandaag nog iemand voor Schritzofreen en nu zegt iemand iets tegen jou wat ik niet als een belediging kan opvatten en je zit meteen hoog in de boom...
Wees eens reeel.
Ah okee, naja nu dan maar weer naar het schaatsenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.
het ging om de toon van zijn posts.
Het is Internet, toon is dan vrij moeilijk te interpreteren naar mijn mening, maar goed, even goede vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.
het ging om de toon van zijn posts.
Minder dan ik zou willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Bartoli het volgende:
Arcee wat doe je met Ochowicz?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Mirri het volgende:
Best, I'm gone
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Arcee het volgende:
Rustig, Mirri. We willen je er wel bij hebben dit weekend.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als er ooit een moslim gaat meedoen, dan komt half POL ook buurten hier.
wordt er alweer geschaatst?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef Bartoli het volgende:
1.14.56 mooie tijd, we vergeten het schaatsen hé met dat gezever hier
Maar geen WR.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef Ericr het volgende:
Wust in SLC nog wat sneller, moet toch wel kunnen.
allebei nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet? je mag kiezen, de slip van Wust of Klassen
Tjaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
grote eer, maar ik bedank...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als Wust mee had gedaan aan de 500 meter was ze denk ik ook op het podium gekomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Bartoli het volgende:
jezus wat een tijden, Wüst gewoon meer dan een seconden sneller dan Nesbitt ofzo en 2 sec of meer op de rest
Simionato ook.quote:
Davis vs. Morrison voor nummer 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef Tholdos het volgende:
Ik heb weinig fiducie meer in een wereldrecord, maar een overwinning van Erben zou leuk zijn ja
Ik verwacht ook dat het tussen die 2 zal gaan.quote:
Ja, humor. Vriendelijke vent is hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi verhaal, de man met wie je een reportage gaat maken aanrijden met de auto.
zei erben niet iets over een WR op de 1000quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
benieuwd wat Wennemars gaat doen. Vond z'n 500m niks, maar hijzelf ziet het wel zitten.
1 van de mooiste schaatsraces ooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Remzz het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Davis vorig seizoen onder de 1.07.18 was gekomen. Dat is voor mij nog steeds de mooie 1000 meter ooit
Ja.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2002 22:25 schreef Arcee het volgende:
Jééééééééézus wat een tijd!!!
10703quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Messenga het volgende:
Wat is het WR ook alweer? 1:07:17?
Eerst Davis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:59 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik wil nog 5 ritten van Morrisson zien.
die wil ik niet. Vind ik te vrouwelijk met z'n hupjequote:
Dat WR gaat er nog wel aan. Is het niet vandaag gebeurd dat wel op de 2e 1000 mtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:59 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik wil nog 5 ritten van Morrisson zien.
Er is er maar eentje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat WR gaat er nog wel aan. Is het niet vandaag gebeurd dat wel op de 2e 1000 mt![]()
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |