dan komt hij weer met zijn ontspanningsverhaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Wüst gaapt! En gapen.... nouja, dat vertelt Herbie straks wel weer.
Waarom moet ik me toch telkens aanpassen en alles slikken? Je kunt elkaar toch ook wat menselijker behandelen? Dat excuus van het is een Forum wil ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Mirri, ik val je niet aan. Als je dat zo voelt, excuses. Maar misschien moet je proberen niet alles wat er op FOK!/Internet wordt gezegd zo serieus/persoonlijk te nemen.
Dat zou best kunnen met laatste binnenbocht, ik baal er toch van de Klassen laatste buitenbocht heeft...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Tholdos het volgende:
Ik hoop op een 1.13 van Wüst, dat zou leuk zijn.
Gapen doe je na het neuken of voor de jacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Wüst gaapt! En gapen.... nouja, dat vertelt Herbie straks wel weer.
Ah Mirri kom op he!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom moet ik me toch telkens aanpassen en alles slikken? Je kunt elkaar toch ook wat menselijker behandelen? Dat excuus van het is een Forum wil ik niet meer horen.
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah Mirri kom op he!
Je maakt zelf iedereen voor ik weet niet wat uit vandaag nog iemand voor Schritzofreen en nu zegt iemand iets tegen jou wat ik niet als een belediging kan opvatten en je zit meteen hoog in de boom...
Wees eens reeel.
Ah okee, naja nu dan maar weer naar het schaatsenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.
het ging om de toon van zijn posts.
Het is Internet, toon is dan vrij moeilijk te interpreteren naar mijn mening, maar goed, even goede vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
sorry hoor, ik wist niet dat schizofreen zo'n scheldwoord was.
het ging om de toon van zijn posts.
Minder dan ik zou willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Bartoli het volgende:
Arcee wat doe je met Ochowicz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |