moeten van papie em mamie?quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
Ik werk elke zaterdag bij C1000 Portland op de groenten. Ligt het aan mij, de buurt of de supermarkt zelf dat er alleen pauper klanten over de vloer komen? Bijna elke zaterdag krijg je wel weer triest volk dat komt zeiken dat ze 2 cent teveel voor hun sla hebben betaald?
Voor de rest is het wel chill werken bij ons, al mag er wel een keer een leidinggevende komen die wat structuur aanbrengt en 'strenger' is, mijn god wat werken er een stel kleuters bij ons die alleen maar werken omdat het van mama en papa moet
dan is het dus je eigen schuldquote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef arj1o1 het volgende:
Bij ons ook veel zeikklanten, maar dat ligt soms ook wel aan onszelf omdat we sommige aanbiedingen verlengen.. Het bordje hangt er dan bij, alleen hij berekent de gewone prijs
Nee, we hebben inderdaad een extreem hoog percentage zeikklanten. De helft van de mensen woont hier omdat ze zich te goed voelen voor Rotterdam, volgens mij. Ik heb nog nooit zo'n arrogant volk meegemaakt. Maar goed, ik heb ook in een supermarkt gewerkt waar constant beveiliging stond en mensen boos werden dat ze uberhaupt moesten betalenquote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
Ik werk elke zaterdag bij C1000 Portland op de groenten. Ligt het aan mij, de buurt of de supermarkt zelf dat er alleen pauper klanten over de vloer komen? Bijna elke zaterdag krijg je wel weer triest volk dat komt zeiken dat ze 2 cent teveel voor hun sla hebben betaald?
Voor de rest is het wel chill werken bij ons, al mag er wel een keer een leidinggevende komen die wat structuur aanbrengt en 'strenger' is, mijn god wat werken er een stel kleuters bij ons die alleen maar werken omdat het van mama en papa moet
ik ken het probleem....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, we hebben inderdaad een extreem hoog percentage zeikklanten. De helft van de mensen woont hier omdat ze zich te goed voelen voor Rotterdam, volgens mij. Ik heb nog nooit zo'n arrogant volk meegemaakt. Maar goed, ik heb ook in een supermarkt gewerkt waar constant beveiliging stond en mensen boos werden dat ze uberhaupt moesten betalen, dat is ook niet alles.
En al die mensen die eerst alle slechte stukjes, blaadjes en oneetbare delen van de groente afhalen, irritant is dat.
Bij de kassa weinig 'kleuters' hoor, alleen mensen die zelf graag willen werken, vaak om hun opleiding te betalen. Maar goed, die zijn ook wat ouder meestal. Alhoewel er altijd mensen zijn die wel geld willen, maar werken zo lastig vinden om in hun overvolle agenda te persen. De vulploeg is alleen welvoor het grootste deel. Sommige van die gasten zijn met een zweep nog niet aan het werk te krijgen.
al een tijdje horquote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Maeghan het volgende:
Sinds wanneer? C1000 wil juist van het generatiedenken af.
Je mag eigenlijk nog niet eens werken. Je bent namelijk pas 15. De wettelijke grens is 16. Dus wees maar blij dat je een baantje krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Dozis het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik ben 15 jaar en aangenomen bij c1000 strijenstraat al een vakkenvuller. Ik verdien per uur 2.74. Maar ik hoor van mijn vriend die is aangenomen bij Bas vd Heiden die werkt voor 3.75 per uur
. Is het werk in c1000 echt zo slecht want ik hoor ook dat het fijner werken is bij de AH of Bas vd Heiden omdat het gezelliger is en beter betaald wordt.
Ik heb een jaarcontract maar die kan ik toch wel afzeggen en mijn ontslag indienen als ik wil?
THX FOR YOUR TIME
je moet gewoon blij zijn met wat je krijgt want geloof dat het minimumloon nog lager ligt en wanneer je gek wordt omdat het niet leuk is dan moet je gewoon stoppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Dozis het volgende:
Wettelijke grens is 15 maar kan iemand antwoord geven op mijn vraag
Ja, dan mag je tot 19.00 uur werken. Daarna moet je opzouten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Dozis het volgende:
Wettelijke grens is 15 maar kan iemand antwoord geven op mijn vraag
Waarschijnlijk is zijn loon inclusief vakantietoeslag e.d.. Dit is bij Jumbo ook vaak gebruikelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Dozis het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik ben 15 jaar en aangenomen bij c1000 strijenstraat al een vakkenvuller. Ik verdien per uur 2.74. Maar ik hoor van mijn vriend die is aangenomen bij Bas vd Heiden die werkt voor 3.75 per uur
. Is het werk in c1000 echt zo slecht want ik hoor ook dat het fijner werken is bij de AH of Bas vd Heiden omdat het gezelliger is en beter betaald wordt.
Ik heb een jaarcontract maar die kan ik toch wel afzeggen en mijn ontslag indienen als ik wil?
THX FOR YOUR TIME
bij ons niet dat ik weet horquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Dozis het volgende:
iedereen doet het in de winkkel
dat weet ik niet uit men hoofdquote:Op zondag 17 juni 2007 01:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En welke winkels zijn er 5e generatie dan?
ongeveer jaquote:Op maandag 9 juli 2007 12:07 schreef Dozis het volgende:
hee krijg je echt om de 4 weken uitbetaald er is tog een vaste datum
dacht dat ik dat gelezen had in een krantje van de c1000 ofzo of iets over de winkelsquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:27 schreef Maeghan het volgende:
Ja dat wist ik ook al, maar ik wou wel graag verder horen hoe dekkered daarbij kwam.
Dozis, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik heb het destijds wel in m'n eentje gedaan. Uiteindelijk heb ik de etensvergoeding erdoor gekregen voor iedereen, maar ik kreeg het zelf met terugwerkende kracht, was best een aardig bedrag nog. En ook voor mezelf bezig geweest voor functiegroep en toen kreeg ik nog een functiejaar cadeau. Voor mij was het iig geen slechte keuze, maar het ligt er natuurlijk aan, als je het verder ook niet naar je zin hebt is weggaan misschien beter.
Wij ( C1000 de kok domburg) zijn de beste C1000 van zeelandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nuna het volgende:
Oeh, dat hier een topic over is. Doet iedereen nog mee in de sterrenstrijd?
.
Haha, wij zijn 3e in Overijssel en dus horen wij nu ook bij de beste 20 C1000's van het landquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wij ( C1000 de kok domburg) zijn de beste C1000 van zeeland
wij zijn geloof ik nummer 20 van NLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, wij zijn 3e in Overijssel en dus horen wij nu ook bij de beste 20 C1000's van het land
Dat kan nog helemaal niet johquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
wij zijn geloof ik nummer 20 van NL
op dit moment he (dat stond op het papier bij ons geloof ik hor dus)quote:Op zondag 22 juli 2007 10:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat kan nog helemaal niet johDat wordt juist nog bepaald..
shut upquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef StefanCJ het volgende:
Stormlooptopic![]()
De reeks van AH loopt een stuk sneller. Zijn er niet zoveel C1000-medewerkers actief op fok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |