quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Een beetje Fokker gaat natuurlijk bij de Albert Heijn werken
functie vakkenvullerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef arj1o1 het volgende:
3 dus...
wat voor functie heb je? en welke c1000?
van waar uit het land?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef klausch het volgende:
Hierrrrrrrrrrrrr ook een C1000 medewerker
Slagerij/Vleeswaren/Brood (vulploeg kuch*).. voornamelijk SLenVLW
Franchiser dus aldus c1000.nl. Een franchiser is een ondernemer die tegen betaling gebruik maakt van de naam C1000 bij zijn supermarkt (heel globaal). Een filiaal daarintegen is een supermarkt die wordt gerund door een bedrijfsleider in dienst van Schuitema.quote:
durf het niet zeker te zeggen maar geloof Franchiserquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Franchiser dus aldus c1000.nl. Een franchiser is een ondernemer die tegen betaling gebruik maakt van de naam C1000 bij zijn supermarkt (heel globaal). Een filiaal daarintegen is een supermarkt die wordt gerund door een bedrijfsleider in dienst van Schuitema.
dat durf ik ook niet te zeggen want ik ben maar een vakantie medewerkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:51 schreef arj1o1 het volgende:
Hoeveel colli krijgen jullie per week gemiddeld binnen?
ligt er aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef arj1o1 het volgende:
Okee no problem.. Ik ben denk ik iets te betrokken bij onze C1000 dan
Ja dusquote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef arj1o1 het volgende:
Ahee wij staan 37e van de 58 geloof ik, regio Noord-Brabant. Overigens zijn wij ook al een veel te oude 2e generatie winkel, wat het lastig maakt te concurren tegen hypermoderne 3e en 4e generatie winkels. Ik werk overigens als vulploegleider bij de c1000 in heeswijk-dinther (omgeving Den Bosch).
bij ons stond het ook harstikke kut maar volgens men ma waar ze er vandaag aan bezigquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef arj1o1 het volgende:
Mooionze oude 2e generatie toko moet ook eens omgebouwd worden. We hebben nog een frisdrankrek van 25 jaar geleden staan, bulkpresentatie.. Met de nieuwe flessen is het een ramp.. Onderin staan nu 3 hoog sixpacks gestapeld die de klant zelf moet openmaken.
nee dat moet je aan je baas vragen die heeft als het goed is ook de hele lijstquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef melisjuh het volgende:
C1000 Pepping staat 2e van provincie Groningen.
We zijn 1e geworden op afdeling Kassa!
Ik ben 1 van de cassieres had t niet verwacht!!!
Weten jullie toevallig nog de site waar je alles bij kon houden? ben wel nieuwsgierig naar de uitslagen van de andere c1000 uit de provincie!
Wij gaan hopelijk naar Disney
kan niet doeiquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef 2Mini het volgende:
-knip-
klinkt als diefstal!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef 2Mini het volgende:
Ik geef een euro aan elke medewerker die me 100 zegels kan opsturen (die voor die pannen)
Je krijgt 12,50 als je me 1000 zegels kan sturen
wij gaan onze baas niet bedonderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef 2Mini het volgende:
Like you care
Jullie gozerds werken voor de C1000
Eeh.. was het proberen waard.. niemand van jullie die ff snel wat willen bijverdienen..
Dan maar ff kijken of ik via via een marokkaantje kan regelen die daar werkt
Eh, volgens mij was dat omdat bij AH niet gepraat werd tegen nieuwe medewerkers, inwerken niet betaald werd en ik iedere dag een half uur onbetaald over moest werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jullie bij de C1000 werken en niet bij de AH
schnuggels
licht het denk ik aan je eigen horquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Hijacking het volgende:
c1000 ben er binnenkort weg en zal het ook niet missen
toffe collega's maar het schrale uurloon , korte pauzes en zeikende kut baasquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
licht het denk ik aan je eigen hor
Bij de baan waar ik nu werk word ik wel betaald voor de pauzesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Korte pauzes vind ik op zich juist wel fijn. Sowieso zijn ze overal waar ik gewerkt heb even lang geweest (Super de Boer, HEMA, Albert Heijn, Bas vd Heijden) en daarnaast vind ik het ook zo zonde om een beetje een uur te gaan zitten eten; dan ben ik op m'n werk, maar ik krijg er nog niet voor betaald, en iets anders doen gaat dan ook niet echt.
Het is alleen jammer dat mijn etenstijden niet synchroon lopen met die van C1000. Ik wil juist eten in de koffiepauzes en met etenspauzes ben ik vaak na een kwartier al terug omdat ik geen honger heb en me rot verveel.
Welke plaats ligt C1000 Portland?quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
Ik werk elke zaterdag bij C1000 Portland op de groenten. Ligt het aan mij, de buurt of de supermarkt zelf dat er alleen pauper klanten over de vloer komen? Bijna elke zaterdag krijg je wel weer triest volk dat komt zeiken dat ze 2 cent teveel voor hun sla hebben betaald?
Voor de rest is het wel chill werken bij ons, al mag er wel een keer een leidinggevende komen die wat structuur aanbrengt en 'strenger' is, mijn god wat werken er een stel kleuters bij ons die alleen maar werken omdat het van mama en papa moet
moeten van papie em mamie?quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
Ik werk elke zaterdag bij C1000 Portland op de groenten. Ligt het aan mij, de buurt of de supermarkt zelf dat er alleen pauper klanten over de vloer komen? Bijna elke zaterdag krijg je wel weer triest volk dat komt zeiken dat ze 2 cent teveel voor hun sla hebben betaald?
Voor de rest is het wel chill werken bij ons, al mag er wel een keer een leidinggevende komen die wat structuur aanbrengt en 'strenger' is, mijn god wat werken er een stel kleuters bij ons die alleen maar werken omdat het van mama en papa moet
dan is het dus je eigen schuldquote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef arj1o1 het volgende:
Bij ons ook veel zeikklanten, maar dat ligt soms ook wel aan onszelf omdat we sommige aanbiedingen verlengen.. Het bordje hangt er dan bij, alleen hij berekent de gewone prijs
Nee, we hebben inderdaad een extreem hoog percentage zeikklanten. De helft van de mensen woont hier omdat ze zich te goed voelen voor Rotterdam, volgens mij. Ik heb nog nooit zo'n arrogant volk meegemaakt. Maar goed, ik heb ook in een supermarkt gewerkt waar constant beveiliging stond en mensen boos werden dat ze uberhaupt moesten betalenquote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
ik ken het probleem....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, we hebben inderdaad een extreem hoog percentage zeikklanten. De helft van de mensen woont hier omdat ze zich te goed voelen voor Rotterdam, volgens mij. Ik heb nog nooit zo'n arrogant volk meegemaakt. Maar goed, ik heb ook in een supermarkt gewerkt waar constant beveiliging stond en mensen boos werden dat ze uberhaupt moesten betalen, dat is ook niet alles.
En al die mensen die eerst alle slechte stukjes, blaadjes en oneetbare delen van de groente afhalen, irritant is dat.
Bij de kassa weinig 'kleuters' hoor, alleen mensen die zelf graag willen werken, vaak om hun opleiding te betalen. Maar goed, die zijn ook wat ouder meestal. Alhoewel er altijd mensen zijn die wel geld willen, maar werken zo lastig vinden om in hun overvolle agenda te persen. De vulploeg is alleen welvoor het grootste deel. Sommige van die gasten zijn met een zweep nog niet aan het werk te krijgen.
al een tijdje horquote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Maeghan het volgende:
Sinds wanneer? C1000 wil juist van het generatiedenken af.
Je mag eigenlijk nog niet eens werken. Je bent namelijk pas 15. De wettelijke grens is 16. Dus wees maar blij dat je een baantje krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Dozis het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik ben 15 jaar en aangenomen bij c1000 strijenstraat al een vakkenvuller. Ik verdien per uur 2.74. Maar ik hoor van mijn vriend die is aangenomen bij Bas vd Heiden die werkt voor 3.75 per uur
. Is het werk in c1000 echt zo slecht want ik hoor ook dat het fijner werken is bij de AH of Bas vd Heiden omdat het gezelliger is en beter betaald wordt.
Ik heb een jaarcontract maar die kan ik toch wel afzeggen en mijn ontslag indienen als ik wil?
THX FOR YOUR TIME
je moet gewoon blij zijn met wat je krijgt want geloof dat het minimumloon nog lager ligt en wanneer je gek wordt omdat het niet leuk is dan moet je gewoon stoppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Dozis het volgende:
Wettelijke grens is 15 maar kan iemand antwoord geven op mijn vraag
Ja, dan mag je tot 19.00 uur werken. Daarna moet je opzouten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Dozis het volgende:
Wettelijke grens is 15 maar kan iemand antwoord geven op mijn vraag
Waarschijnlijk is zijn loon inclusief vakantietoeslag e.d.. Dit is bij Jumbo ook vaak gebruikelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Dozis het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik ben 15 jaar en aangenomen bij c1000 strijenstraat al een vakkenvuller. Ik verdien per uur 2.74. Maar ik hoor van mijn vriend die is aangenomen bij Bas vd Heiden die werkt voor 3.75 per uur
. Is het werk in c1000 echt zo slecht want ik hoor ook dat het fijner werken is bij de AH of Bas vd Heiden omdat het gezelliger is en beter betaald wordt.
Ik heb een jaarcontract maar die kan ik toch wel afzeggen en mijn ontslag indienen als ik wil?
THX FOR YOUR TIME
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |