De DVDscreener is 4:3 letterboxed, ingebakken subtitles & in stereo... Nee dank je.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ziet er niet verkeerd uit
maar eens downloaden
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:05 schreef Logitik het volgende:
Hij ligt nu bij de plaatselijke videotheek, en ik ga deze fil, van de week nog hurenben benieuwd!
Howl's moving castle vond ik zelf ook heel erg goed anders. Heb je die wel gezien of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toffe film lijkt me dit. Laatste echte Anime film was volgens mij Spirited Away voor mij...
Als je net bent begonnen met anime kan ik je Ghost in the Shell alleen maar afraden. Als je net zo als mij was kun je de manier waarop het verhaal word verteld niet begrijpen. Je kunt veel betere luchtige films bekijken zoals de 2 andere genoemde films.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:06 schreef hydraulix het volgende:
Aah geweldige film! Heerlijke mind trip en de surrealistische droombeelden deden mij denken aan Cat Soup.
Logitik: Als je net begonnen bent met anime, kan ik je bijvoorbeeld de klassieker Ghost in the Shell aanraden, of Millennium Actress en Perfect Blue (beide van dezelfde regisseur als Paprika).
.... vast wel...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef Logitik het volgende:
Ahh kijk eens aanZijn die beide films ook in het Engels gesproken denken jullie?
Een film in het Japans kijken lijkt me echt helemaal niks. Ik heb niks met die taal, en zou er dus helemaal niks van kunnen volgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef BMH het volgende:
[..]
.... vast wel...
Persoonlijk kijk ik buitenlandse films altijd met ondertiteling. Dit omdat het origineel de door de regisseur gestuurde acteurs heeft en daarom vaak veel beter klinken. Dit en omdat je als je gedubte films bekijkt een Duitser bent.
daar heb je de ondertiteling voorquote:Op zondag 22 juli 2007 00:32 schreef Logitik het volgende:
[..]
Een film in het Japans kijken lijkt me echt helemaal niks. Ik heb niks met die taal, en zou er dus helemaal niks van kunnen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |