Is ie al helemaal droog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
laatste vraag: helpt het om de modum er uit te trekken ?
( heb de hele pc al schoon gemaakt)
Niks helpt![]()
Ik denk van achter, komen alles voorbreiden voor die hypno-guy.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:44 schreef RSie het volgende:
wie waren dat nou weer?
hoe laat komt die hypno guy?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk van achter, komen alles voorbreiden voor die hypno-guy.
welkequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Whoohahaha de voice over: Pas op Huub de regels van de gouden kooi zijn streng, zeer streng!![]()
no way dat Stijn Huub volgende week eruit laat stemmnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft met Stijn 2 afleveringen van DGK gekeken................ehmmmm
Wil jij ook?quote:
die shit is zeker wel echtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef havefun het volgende:
Kan ik eindelijk een szien of die Hypnotisatie shit echt is of nep.
Als een bewoner nou eccht gehypnotiseerd raakt zal je het toch bijna gaan geloven.
Staat gelijk aan de berichtgeving op de site van Tien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk eigenlijk voor het eerst de TV uitzending.... wat een slap , oppervlakkig, bevooroordeeld gezwats van de zwakke oppervlakkige waarheid is dat zeg !!
Had je anders verwacht dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk eigenlijk voor het eerst de TV uitzending.... wat een slap , oppervlakkig, bevooroordeeld gezwats van de zwakke oppervlakkige waarheid is dat zeg !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |