Is ie al helemaal droog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
laatste vraag: helpt het om de modum er uit te trekken ?
( heb de hele pc al schoon gemaakt)
Niks helpt![]()
Ik denk van achter, komen alles voorbreiden voor die hypno-guy.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:44 schreef RSie het volgende:
wie waren dat nou weer?
hoe laat komt die hypno guy?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk van achter, komen alles voorbreiden voor die hypno-guy.
welkequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Whoohahaha de voice over: Pas op Huub de regels van de gouden kooi zijn streng, zeer streng!![]()
no way dat Stijn Huub volgende week eruit laat stemmnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft met Stijn 2 afleveringen van DGK gekeken................ehmmmm
Wil jij ook?quote:
die shit is zeker wel echtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef havefun het volgende:
Kan ik eindelijk een szien of die Hypnotisatie shit echt is of nep.
Als een bewoner nou eccht gehypnotiseerd raakt zal je het toch bijna gaan geloven.
Staat gelijk aan de berichtgeving op de site van Tien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk eigenlijk voor het eerst de TV uitzending.... wat een slap , oppervlakkig, bevooroordeeld gezwats van de zwakke oppervlakkige waarheid is dat zeg !!
Had je anders verwacht dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk eigenlijk voor het eerst de TV uitzending.... wat een slap , oppervlakkig, bevooroordeeld gezwats van de zwakke oppervlakkige waarheid is dat zeg !!
Jaap = De nwe figurant !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:55 schreef 2live het volgende:
Jaap is wel heel erg afwezig en stil!
Welnee, maar af en toe lekker stoken en zeuren op zo'n forum vol kansloze DGK kijkers lucht op!quote:
Figuranten zijn toch meestal onzichtbaarquote:
zei het een uurtje geleden al, maar het is echt, en ook eng omdat je er zelf achteraf niets van weet.quote:
Dat wel ja ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Welnee, maar af en toe lekker stoken en zeuren op zo'n forum vol kansloze DGK kijkers lucht op!![]()
![]()
mwaaa leven is een groot woordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
leeft Jaap nog wel ??
ik bedoelde meer, dat het niet zo moeilijk is om mensen onder hypnose te krijgen dat ze dat moeten acteren,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
zei het een uurtje geleden al, maar het is echt, en ook eng omdat je er zelf achteraf niets van weet.
tijdens mijn diensttijd met een paar stoere maten naar Mr Black geweest, en ze zijn ontzettend voor schut gezet, op camera. Maar goed dat ze de beelden hebben gezien na de show andres hadden ze die hypno echt gemold.
Wil je naar zijn begrafenis dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
leeft Jaap nog wel ??
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef FSR het volgende:
[..]
Op de streams wel...... tv maakt dikker...![]()
dus ze zouden huub alcohol kunnen laten drinken en dan is het exit huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Curious-PB het volgende:
Ik heb een keer een hypnotiseur aan het werk gezien, was wel lache. Hij liet een vriend van mij een niet gekookte aardappel eten.![]()
nou nee, ik was meer bang dat ze het niet merkten , en dan gaat het zo stinkenquote:
Dan is mijn lief altijd onder hypnose, doet ie nl heel vaak, wel geschiltquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Curious-PB het volgende:
Ik heb een keer een hypnotiseur aan het werk gezien, was wel lache. Hij liet een vriend van mij een niet gekookte aardappel eten.![]()
ze vindt hem stiekum écht leuk hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
Huub: ff aan je borsten zitten
Amanda: Oh ok
LOOOL
Is Eric ook achter dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
eric en huub achter voor een tactische bespreking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |