ik vondt het echt hilarisch. Wonen we samen? Wat leuk!!!!! Waarom heb je dat nooit gezegd????quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
misschien herinnerd amanda zich de hele avond weer
![]()
da's ook weer waar soms duurdt een minuut héél lang hé...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje heel vroeg maar da's beter dan eeuwig (lees 1. min.) wachten
Meestal heb ik er absoluut geen last van maar vanavond is er ongeveer niet naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
ik wel, sinds gisteren pas last vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
Bufferloosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
nee eindelijk eens niet bij mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
Nee sussiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
Nope, zit gewoon bij Hidiho's site.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
Nu gelukkig niet, maar vandaag al voor de 2e achtereenvolgende dag tijdens kantooruren thuis echt zeer bufferende streams gehad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
ik kijk nooit meer de uitzendingen, ze zijn me te ''gekleurd''quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Pfff kijk zelden de Tv uitzending.. is dat ook een Natasja show?
Eensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kijk nooit meer de uitzendingen, ze zijn me te ''gekleurd''
klopt soms niks van, gebeurtenissen worden anders voorgesteld.
daarom ben ik zo verslaafd aan de streams dan weet ik tenminste écht wat er gebeurd
en die website van tien of talpa klopt ook nooit een moer van
Deze keer gelukkig niet. Maar ik had dat vorige week ook, maar na één avondje is het weer over.quote:
Het is de route naar je huis! .. Vergeet je broer en verhuis!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
laatste vraag: helpt het om de modum er uit te trekken ?
( heb de hele pc al schoon gemaakt)
Niks helpt![]()
Wil wel eens helpen, een paar minuten maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
laatste vraag: helpt het om de modum er uit te trekken ?
( heb de hele pc al schoon gemaakt)
Niks helpt![]()
Dat zal voor Amanda weinig uitmaken....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
amana leest de story? heeft geen post?
Krengquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is de route naar je huis! .. Vergeet je broer en verhuis!
Je kunt ook niet de finesse van Huub, de achterbaksheid van Natas en Brian.. De subtiliteit van Syl.. het immer druppende k*tje van Amanda en de humor van jaap in een half uurtje per dag weergeven... Talpa moet wel....quote:
heel gek, vanavond dus nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
jullie ook gebuffer ?
Begin nu toch wel benieuwd te worden naar Danny's deal met Huub.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef F04 het volgende:
Danny hoeft niet meer te adverteren.
Precies wat ik dacht...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat Amanda en brian snel weer klef gaan doen. Beter voor Huub zijn positie.
Dat moet Eric dan toch wel in doen zien hoe labiel amanda is en hoe gemakkelijk on zijn invloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |