zo modern is die bril niet, heb 'm zo'n vijf jaar al in het Westland (of all places) gesignaleerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet ervoor open staan.
Tuurlijk, en als het meneer-met-de-moderne-bril dat niet lukt, ligt het natuurlijk aan de ander, want die staat er niet voor open.
Suggereerde ik ook nietquote:
Hij lijkt een beetje op een paasei zoquote:
Wie vind jij eigenlijk wél leuk in de gouden kooi?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Brian staat er volgens mij wel voor "open".
Al was het maar om te leren hoe je meisjes kan hypnotiseren.
Billie wil opgetilt worden.... Voor dit soort randdebielen (hypnotiseurs) is eigenlijk meer getild de juiste benaming.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Billie wil opgetilt worden.................ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Hypnose is de ultieme wens van een loverboy.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Brian staat er volgens mij wel voor "open".
Al was het maar om te leren hoe je meisjes kan hypnotiseren.
nou, wordt weer gezellig met een gillende Natasia en een kotsende Jaapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Hypnose is net als alcohol en drugs, het neemt een stukje bewustzijn weg.
Oakley had ook iets in die trantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo modern is die bril niet, heb 'm zo'n vijf jaar al in het Westland (of all places) gesignaleerd
Tjeetje nieuw voor me (bericht uit Amsteram)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oakley had ook iets in die trant
![]()
Ik ga mee doen straksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Kunnen wij ook gehypnotiseerd worden door het kijken van streams?![]()
VOLlers misschen, maar Fokkers toch nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Niet door een Belg hoor .. Geen zorgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Wel smeuig dat Belgisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
awel zotteke ga d gij nog beginne?
Die bedekt de 666 moedervlekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft die kerel op zn hoofd?
Koop een normale bril
te lang en slaapverwekkendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:35 schreef Kinga het volgende:
pfff, kom aan, lets get the party started.... lange intro
Als je de instructies goed volgt welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Die heeft wel een paal die nuttig isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Waarom doet Sylvia niet mee?
Ze hadden Jaap meteen moeten laten beslissen en niet pas de volgende avond, daar heeft de redactie dus ook over nagedachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat de redactie Huub weg wil. Ik denk niet dat ze het feit dat ze Huub niet mogen prioriteit geven boven het feit dat Huub kijkcijfers trekt.
stelt de vraag (Je lijkt brian wel)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef Myriam1978 het volgende:
niemand vraagt de vraag: wat is hypnose en wat is het doel ervan?
Ze heeft slechte ervaringen met hypnose, heeft er ooit angstaanvallen door gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Waarom doet Sylvia niet mee?
Jaap had voor hij er in kwam al gezegd Natasia erg leuk te vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ze hadden Jaap meteen moeten laten beslissen en niet pas de volgende avond, daar heeft de redactie dus ook over nagedacht
Het lijkt er soms op alsof er partijdige redactieleden zijn, Natasia mág niet eens naar huis en als Brian en Amanda fysiek geweld gebruiken wordt er ook al niet ingegrepen maar krijgen ze een 'waarschuwing'![]()
gaat ze nu dan toch mee doen met die wedstrijd? Ik dacht dat ze net aan tafel zei dat ze er geen zin heeft om zo kort vantevoren nog te oefenen.quote:
O dat had ik met paddestoelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze heeft slechte ervaringen met hypnose, heeft er ooit angstaanvallen door gekregen.
Same herequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef heracles het volgende:
ik ga naar sylvia kijken
Doe ik de hele tijd alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef heracles het volgende:
ik ga naar sylvia kijken
Champignons zij toch lekkerquote:
Nou ja kut die mening deel ik...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
wedden dat hij Huub voor paal gaat zetten?![]()
Brian zal genieten
Leg is uit?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef Kinga het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat hynose bullshit is btw.
Huub vraagt er ook zelf om, hypnotiseer me maar gek!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
wedden dat hij Huub voor paal gaat zetten?![]()
Brian zal genieten
EEn groot gedeelte van nederland heeft last van Natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Natasia heeft last van Jaap s'nachts. Amanda dat meen je neit. Dat ga ik nu voortaan ook meemaken.![]()
Nee, ik moet af en toe klikken om te schakelen tussen het forum en de streams, dus dat gaat niet werken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef Dogga het volgende:
doen jullie mee?
Tis toch anders dan Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef Kinga het volgende:
Dat is tactiek. Die lange intro, iedereen valt al bijna in slaap...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie is die fucking gast in de villa.
En door wie is hij besteld?
Ik vind het erg spannend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
zal ik af en toe met mijn vingers knippen om jullie wakker te houden?
Tja ach ik dacht ik meld het maar even voor de liefhebbers...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjeetje nieuw voor me (bericht uit Amsteram)![]()
Vooral de streamers, maar dat doen we zelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
EEn groot gedeelte van nederland heeft last van Natasia![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:41 schreef agter het volgende:
Jammer dat Syl zoveel kleding aan heeft.
Dat shirtje kon best wel korter.
En die broek strakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |