aha mss hebben ze net achter instructies gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
Hypnose is good voor script-writers. Ze kunnen alles laten plaatsvinden en achteraf zeggen dat het door de hypnose kwamDenk wel dat Huub en Eric lekker mee zullen spelen
Toevalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In ieder geval wel apart dat ze samen naar achteren zijn geroepen.
zo modern is die bril niet, heb 'm zo'n vijf jaar al in het Westland (of all places) gesignaleerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet ervoor open staan.
Tuurlijk, en als het meneer-met-de-moderne-bril dat niet lukt, ligt het natuurlijk aan de ander, want die staat er niet voor open.
Suggereerde ik ook nietquote:
Hij lijkt een beetje op een paasei zoquote:
Wie vind jij eigenlijk wél leuk in de gouden kooi?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Brian staat er volgens mij wel voor "open".
Al was het maar om te leren hoe je meisjes kan hypnotiseren.
Billie wil opgetilt worden.... Voor dit soort randdebielen (hypnotiseurs) is eigenlijk meer getild de juiste benaming.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Billie wil opgetilt worden.................ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Hypnose is de ultieme wens van een loverboy.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Brian staat er volgens mij wel voor "open".
Al was het maar om te leren hoe je meisjes kan hypnotiseren.
nou, wordt weer gezellig met een gillende Natasia en een kotsende Jaapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Hypnose is net als alcohol en drugs, het neemt een stukje bewustzijn weg.
Oakley had ook iets in die trantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo modern is die bril niet, heb 'm zo'n vijf jaar al in het Westland (of all places) gesignaleerd
Tjeetje nieuw voor me (bericht uit Amsteram)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oakley had ook iets in die trant
![]()
Ik ga mee doen straksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Kunnen wij ook gehypnotiseerd worden door het kijken van streams?![]()
VOLlers misschen, maar Fokkers toch nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Niet door een Belg hoor .. Geen zorgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Wel smeuig dat Belgisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
awel zotteke ga d gij nog beginne?
Die bedekt de 666 moedervlekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft die kerel op zn hoofd?
Koop een normale bril
te lang en slaapverwekkendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:35 schreef Kinga het volgende:
pfff, kom aan, lets get the party started.... lange intro
Als je de instructies goed volgt welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Die heeft wel een paal die nuttig isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Waarom doet Sylvia niet mee?
Ze hadden Jaap meteen moeten laten beslissen en niet pas de volgende avond, daar heeft de redactie dus ook over nagedachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat de redactie Huub weg wil. Ik denk niet dat ze het feit dat ze Huub niet mogen prioriteit geven boven het feit dat Huub kijkcijfers trekt.
stelt de vraag (Je lijkt brian wel)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef Myriam1978 het volgende:
niemand vraagt de vraag: wat is hypnose en wat is het doel ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |