Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef piepster het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk is om zwart of donderbruin haar te ontkleuren. Het wordt waarschijnlijk peentjesoranje of ns-geel. Zo wit als op die foto is denk ik niet haalbaar.
Vaak staat het trouwens ook heel raar met je gezicht.
ik vraag me af of je ze er helemaal uit krijgt. Hetzelfde als een zwart shirt met bleek wit maken. dat wordt ook nooit spierwit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.
Maar je haar krijgt 2 klappen eerst die van de chemische troep van onkleuringsmiddel en daana van de verf.![]()
Het ontkleuren werkt nooit meteen goed. Ik ben zelf ook van zwart naar blond gegaan en heb toen 1 keer ontkleurt en 2 keer achter elkaar blond geverfd. Het ontkleuren geeft bij zwart haar heel vaak oranje/knalgeel als effect. Blond er overheen maakt het wel lichter, maar echt zoals op de foto lukt gewoon niet. Daar gaat je haar echt kapot aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.
Maar je haar krijgt 2 klappen eerst die van de chemische troep van onkleuringsmiddel en daana van de verf.![]()
Das een goeie, ben toch een beetje huiverig als ik van iedereen de reacties lees om het in 1 keer te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wat ik je zou willen aanraden:
-Ga je haar lichter maken d.m.v. een coupe-soleil.......
Eventueel de ondergrond wat tinten lichter dan je haar; richting de bruine kant, met daarover een coupe-soleil. Langzaam aan pak je dan telkens een kleur lichter.....en dan een ontkleurder!!
Hierbij krijg je het mooiste resultaat zonder een paar weken oranje rond te moeten lopen!!![]()
Vooral ook omdat je de zwarte haarkleur van jezelf hebt.....!!
De kleur is mooi!!!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Cylvia het volgende:
Nou ben blond hoor, heb het eerst bij de kapper laten blonderen, maar die maakte er iets van koper van (zie foto), was ik niet echt heel blij mee...
Vervolgens heb ik er zelf nog asblond overheen gegooid, resultaat is wel ok, maar volgende keer toch maar weer zwart..![]()
Ben niet bedoeld als blondine zie ik nu...
[afbeelding]
Ja zag er ook gewoon heel nep uit (logisch..quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:55 schreef Susie het volgende:
Je hebt ook best wel donkere wenkbrauwen, dan staat het vaak al zo nep (is het natuurlijk ook, maar neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...)
Wel een mooi resultaat nu!!![]()
Dit staat je ook hartstikke goed hoor, maar toch vond ik dat koperkleurige erg leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Cylvia het volgende:
Ben uiteindelijk toch wel 1 hele week blond geweest![]()
Ik zag mezelf in een winkelruit en moest bijna huilen, dus ben meteen doorgereden naar een kappers-winkel, en 's avonds meteen mijn haar donkerpaars geverfd.
Voor zover de blond-poging.
Als ik nog eens zo'n idee heb, praat me er dan vanaf aub!!![]()
[afbeelding]
Dank je welquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef Cylvia het volgende:
Ja! Ik vind het ook super gelukt vanuit zwart!
Deze kleur staat je goed! lekker zomers, en hiervanuit kan je volgens mij ook vrij makkelijk met steeds wat highlights lichter gaan.
Moest je niet heel erg wennen?
Mijn eigen haarkleur is ook goudblond.. ik heb het jarenlang zwart geverfd. Maar goed; uitgroei heb je altijd als je het verft, dus je zult het altijd bij moeten houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef laraa-- het volgende:
volgens mij alsj je haar blondeert alsj zwart haar hebt, ga je een heel grote uitgroei hebben en dat vind ik persoonlijk ni mooi majah. ik heb het haarkleur dat jij wilt, mr kwil zwart haar !
Ik heb het geblondeerd met verschillende merken als Poly blonde enzo ik weet niet meer welke ik gebruikt heb allemaal. wel minstens 10.0. dus zo licht mogelijk pakken.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef klepdicht het volgende:
lausiswaus, vind je haar echt geweldig.g welke kleur is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |