abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48074417
Ik vind die foto met donker haar in je FoBo wel de mooiste eigenlijk..

maja, * Beroepsgokker valt op dames met donker haar .
pi_48082894
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Cylvia het volgende:
Nou ben blond hoor, heb het eerst bij de kapper laten blonderen, maar die maakte er iets van koper van (zie foto), was ik niet echt heel blij mee...
Vervolgens heb ik er zelf nog asblond overheen gegooid, resultaat is wel ok, maar volgende keer toch maar weer zwart..
Ben niet bedoeld als blondine zie ik nu...

[afbeelding]
De kleur is mooi!!!!!!
==>Mocht je door willen naar blond: Ontkleurder erover gooien!!!!! En veeeeel zilvershampoo! Dan kom je op blonT.....
pi_48091943
Die zilvershampoo is een goeie, die ga ik wel halen ja..
Dus.. asblond eroverheen geeft dit effect:

Er zit nog wel een flinke oranje gloed in, onderste gedeelten zijn ook nog wat oranje maar al een stuk minder!!
Ik laat mijn haar nu even een maandje met rust, dan doe ik er over 4 weken weer een ontkleurder overheen.
Dan gaat denk ik het oranje er wel helemaal uit.
No. I'm not part of the show.
pi_48318639
Ben uiteindelijk toch wel 1 hele week blond geweest
Ik zag mezelf in een winkelruit en moest bijna huilen, dus ben meteen doorgereden naar een kappers-winkel, en 's avonds meteen mijn haar donkerpaars geverfd.
Voor zover de blond-poging.
Als ik nog eens zo'n idee heb, praat me er dan vanaf aub!!

zaterdag 14 april 2007 @ 15:55:11 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_48323934
Je hebt ook best wel donkere wenkbrauwen, dan staat het vaak al zo nep (is het natuurlijk ook, maar neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...)

Wel een mooi resultaat nu!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:05:09 #31
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48324136
Het was niet echt blond maar meer goudblond wat je ervan gebrouwen had.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48324206
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:55 schreef Susie het volgende:
Je hebt ook best wel donkere wenkbrauwen, dan staat het vaak al zo nep (is het natuurlijk ook, maar neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...)

Wel een mooi resultaat nu!!
Ja zag er ook gewoon heel nep uit (logisch.. )
Het resultaat is nu echt super ja!

Heb eerst een donkerpaarse kleurspoeling erin gezet, om de ondertoon iig donker te hebben, en toen donkerpaars geverfd.
Volgende week wat zwarte accenten erdoorheen gooien denk ik.
Zwarte lok in mijn pony. zo blijf je een beetje bezig he..
pi_48326563
Donker haar staat je echt stukken beter .
pi_48335570
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Cylvia het volgende:
Ben uiteindelijk toch wel 1 hele week blond geweest
Ik zag mezelf in een winkelruit en moest bijna huilen, dus ben meteen doorgereden naar een kappers-winkel, en 's avonds meteen mijn haar donkerpaars geverfd.
Voor zover de blond-poging.
Als ik nog eens zo'n idee heb, praat me er dan vanaf aub!!

[afbeelding]
Dit staat je ook hartstikke goed hoor, maar toch vond ik dat koperkleurige erg leuk Het staat je allemaal wel.
pi_49178843
Bij mij gaat het vanmiddag ook gebeuren
Ik ga ook van Zwart naar koperblond.. Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad dat ik er afschuwelijk uitzag, dus ik ga wel met knikkende knietjes heen
pi_49182281
Voor en nafoto's, Ephemera!

Ik heb onlangs mijn haar ook geverfd, wilde het iets donkerder... Viel het zwart uit Ik durf echter niet zo rigoureus van zwart naar blond, dus ik ga het zelf in fases verven, steeds een lichtere tint, voor zover ik het durf. Ben benieuwd of het lukken gaat....
I had a signature once. It was awful.
pi_49193255
Ben benieuwd Ephemera!
Wordt vast heel leuk .. en foto!

@Zoeperzazke: Ik heb nu natuurlijk nog steeds ontkleurd haar, maar dan met een donkerpaarse verf erover... Ik heb al 2 keer een kleurspoeling eroverheen gegooid omdat het elke keer echt heel dof wordt.
Net of het 'blond' er een beetje doorheen komt.. heb je daar geen last van?
Ik stop nu maar even met random kleurtjes erin knallen, want het wordt er niet echt gezonder op maar goed..
pi_49227626

Tada.. ik ben zomerproof
pi_49228040
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]

Tada.. ik ben zomerproof

Is dit ook de kleur welke je voor ogen had!?!?
pi_49228489

ja.. wel ongeveer. Het mocht nog wel wat lichter, maar dat zal bij de volgende kleurpoging wel lukken. Er zaten 4 lagen zwart in, dat wil er niet in 1 keer uit he?
pi_49229240
Goed te horen dat dit ook ongeveer de kleur is welke je wil!!
Het wordt vanzelf wel blonder

Vind dat de kapper het netjes heeft gedaan vanuit zwart!!
pi_49246959
Ja! Ik vind het ook super gelukt vanuit zwart!
Deze kleur staat je goed! lekker zomers, en hiervanuit kan je volgens mij ook vrij makkelijk met steeds wat highlights lichter gaan.
Moest je niet heel erg wennen?
pi_49295695
volgens mij alsj je haar blondeert alsj zwart haar hebt, ga je een heel grote uitgroei hebben en dat vind ik persoonlijk ni mooi majah. ik heb het haarkleur dat jij wilt, mr kwil zwart haar !
pi_49295975
Die uitgroei kan je toch weer laten bijwerken En als je het zat bent ga je weer naar bruin of zwart
pi_49298697
Ik vind uitgroei bij lichtblond haar minder erg opvallen dan een uitgroei bij roodgeverfd of donkerder geverfd haar.
Ben van mezelf behoorlijk donkerblond en bij rood en zwart haar lijkt het dan net alsof je grijs bent, heel erg lelijk.

Mijn blondness atm:

De ene dag ben ik witter dan de ander, hier een beetje goudkleurig dus.
pi_49322396
Mijn haar is redelijk wit, maar ik ben van mezelf donkerblond/lichtbruin.
Als je van jezelf zwart haar hebt denk ik niet dat het lukt om je haren witblond te krijgen zonder dat ze helemaal dood gaan.

Zo'n kleur is mijn haar:

pi_49357220
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef Cylvia het volgende:
Ja! Ik vind het ook super gelukt vanuit zwart!
Deze kleur staat je goed! lekker zomers, en hiervanuit kan je volgens mij ook vrij makkelijk met steeds wat highlights lichter gaan.
Moest je niet heel erg wennen?
Dank je wel
Het idee is ook om het met highlights steeds ietsje lichter te krijgen.. of misschien doet de zon het werk zelf wel.
Ik moest wel even wennen (nu nog steeds trouwens), maar gelukkig schrik ik alleen 'positief' als ik in de spiegel kijk.
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef laraa-- het volgende:
volgens mij alsj je haar blondeert alsj zwart haar hebt, ga je een heel grote uitgroei hebben en dat vind ik persoonlijk ni mooi majah. ik heb het haarkleur dat jij wilt, mr kwil zwart haar !
Mijn eigen haarkleur is ook goudblond.. ik heb het jarenlang zwart geverfd. Maar goed; uitgroei heb je altijd als je het verft, dus je zult het altijd bij moeten houden.
Van deze kleur naar zwart is trouwens niet zo ingewikkeld hoor Andersom vergt wat meer tijd en moeite. Straks na de zomer ga ik ook weer terug naar zwart (want dat is stiekem wel 'mijn' kleur)
pi_49357640
lausiswaus, vind je haar echt geweldig.g welke kleur is het?
pi_49406734
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef klepdicht het volgende:
lausiswaus, vind je haar echt geweldig.g welke kleur is het?
Ik heb het geblondeerd met verschillende merken als Poly blonde enzo ik weet niet meer welke ik gebruikt heb allemaal. wel minstens 10.0. dus zo licht mogelijk pakken.
Dan doe ik er Asblond over van Guhl maar helaas is deze uitwasbaar dus ik was mijn haren meestal met zilvershampoo om het askleurig te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')