Ik hoop het. Ik hoop het..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Amanda kwam echt als een ongelooflijk viswijf over, dus die heeft na deze uitxending echt helemaal afgedaan bij de tv kijkers denk ik. Dat Huub wéér zei dat Natasia zo'n slechte moeder is, scoort volgens mij alleen maar heel erg goed
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
Hilarisch, trouwens, hoe Eric halfnaakt door beeld rent terwijl hij hard "SSsssstttt" doet
En laat dat nou ook precies de reden zijn dat ze haar er niet uit wilden gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
achteraf gezien goed dat ze bleef.. als je ziet wat er gister alleemaal gebeurde![]()
Gezoendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geniaal inderdaadVerder keek ik dit bijna nooit, maar dat ga ik nu wel vaker doen.
Paar dingen snap ik nog niet:
- Heeft Amanda het nou met Huub gedaan of hebben ze alleen gezoend?
- Hoe kan het dat er steeds weer mensen bijkomen, zo blijft er toch niemand alleen over?
Dankjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GezoendAmanda wilde wel meer, maar Huub zag dat ze straalbezopen was en is toen niet verder gegaan.
Er komt alleen het eerste jaar iemand bij na een vrijwillige exit. Daarna niet meer.
- Alleen gezoend. Ze was zo dronken dat ze niet eens meer wist waar ze was, dat ze hier woonde, en dat al een maand.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geniaal inderdaadVerder keek ik dit bijna nooit, maar dat ga ik nu wel vaker doen.
Paar dingen snap ik nog niet:
- Heeft Amanda het nou met Huub gedaan of hebben ze alleen gezoend?
- Hoe kan het dat er steeds weer mensen bijkomen, zo blijft er toch niemand alleen over?
Die met die enorme tieten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die blonde vrouw had er wel ingemogen![]()
Die stapte als eerste uit.De mannen dachten jaaaaaaaaaaaaa. Totdat Jaap uitstaptequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die met die enorme tieten?Ik heb alleen 't laatste stukje van de uitzending gezien. [afbeelding]
Oh, zo! Wehehe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
Die stapte als eerste uit.De mannen dachten jaaaaaaaaaaaaa. Totdat Jaap uitstapte
Melissa, Paradise Hotelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Arcee het volgende:
Die met die enorme tieten?Ik heb alleen 't laatste stukje van de uitzending gezien. [afbeelding]
Dat zeker, maar het viel me vanavond ook op hoe lelijk Amanda eigenlijk van dichtbij is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef Dogga het volgende:
Natas is lelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |