De Theequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
Wat was de cliffhangert van gisteren ook alweer? Die van vandaag zal in ieder geval Jaap zijn.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef DaanDobber het volgende:
Ik word altijd zo gelukkig van een huilende Natasia.
quote:
Ik wel.quote:
correctie : frauwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef Dogga het volgende:
Hoe vaak moeten wij nog horen dat natas een hele sterke vrouw is
BAH WALG WALG BAH
Het enge is dat ze dat echt vindt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
''Je vindt jezelf echt een goede moeder he''
![]()
![]()
Ze verdraaien de boel dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat Amanda Huub's koffers heeft ingepakt en dus in zijn kasten heeft gezeten, wordt belangrijk omdat Amanda kort daarna Huub enorm aanvalt dat hij in haar kasten heeft gezeten. Helaas was er niemand in het huis zo slim om even op te merken dat Amanda al eerder hetzelfde had gedaan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En hij dronk er ook nog van ofnie![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Moeten ze dat nou laten zien die natasia
![]()
leuk voor de kindjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Moeten ze dat nou laten zien die natasia
![]()
Je meent het.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een associaal zooitje is het eigenlijk
Ze laten zo af en toe wat essentieels wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kijk de uitzending niet, maar zo te horen klopt het weer bij verre niet met de werkelijkheid
heb ik dat goed geraden?
Ik ben het geheen-en-weer kwijt dus weet het niet. Erg verwarrend iig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kijk de uitzending niet, maar zo te horen klopt het weer bij verre niet met de werkelijkheid
heb ik dat goed geraden?
Wow dat was nog heftiger dan ik van de streams had onthoudenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Ole het volgende:
Komt ieeeeeee
dat zei zequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Dogga het volgende:
Straks heeft hij het in de vijver gegooid en is hij dood...me jas
LOL wtf was dat voor zin of hoorde ik het nou fout
Ze zei het echtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Dogga het volgende:
Straks heeft hij het in de vijver gegooid en is hij dood...me jas
LOL wtf was dat voor zin of hoorde ik het nou fout
iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef LuukBes het volgende:
Is dat geen geen geweld dan. Brandwonden veroorzaken met hete thee.
iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:59 schreef DaanDobber het volgende:
'Dan is die dood.... Mijn jas' Zegt Amanda.
HET IS AL EEN DOOD DIER, DOMME DEL
Tuurlijk. de redactie heeft hier zelfs geschreven dat drinken over iemand gooien wordt gezien als fysiek geweld. Ze had er dus ABSOLUUT uitgemoeten, maar dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef LuukBes het volgende:
Is dat geen geweld dan. Brandwonden veroorzaken met hete thee.
sterker nog, maandag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Cahir het volgende:
Komt jaap er nu pas in? Jezus tv loopt ook achter
Jawelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef LuukBes het volgende:
Is dat geen geweld dan. Brandwonden veroorzaken met hete thee.
Ze bedoelde echt dat Huub dan dood is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
'Straks heeft ie hem echt in de vijver gegooid en is ie dood, m'n jas'
Beste Amanda denk je echt dat je een levende vos aan hebt gehad de hele tijd ?
achteraf gezien goed dat ze bleef.. als je ziet wat er gister alleemaal gebeurdequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Jawel
Maar... "ze wist het niet".....
oftewel een smoes om haar niet weg te hoeven sturen.
Eigenlijk was ze gewoon exit
Ze beloofde het niet meer te doen in ruil voor dat ze niet meer in elkaars kast zouden struinen..... dat ging Huubje niet beloven natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. de redactie heeft hier zelfs geschreven dat drinken over iemand gooien wordt gezien als fysiek geweld. Ze had er dus ABSOLUUT uitgemoeten, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Integendeel zelfs. Ik denk dat veel kijkers begrip zullen hebben dat Amanda dit deed, na anderhalve uitzending Huub-bashing. Het is maar goed dat Huub weer even niet drinkt. Hij komt dan veel scherper en leuker in beeld, en dat kan geen kwaad met de naderende einduitslag van de populariteitspoll.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. de redactie heeft hier zelfs geschreven dat drinken over iemand gooien wordt gezien als fysiek geweld. Ze had er dus ABSOLUUT uitgemoeten, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Ja, daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
achteraf gezien goed dat ze bleef.. als je ziet wat er gister alleemaal gebeurde![]()
was het in beeld dat hij het nertsjasje weg had genomen omdat AL zijn spullen (kleren, post, schoenen) in de vijver lagen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Integendeel zelfs. Ik denk dat veel kijkers begrip zullen hebben dat Amanda dit deed, na anderhalve uitzending Huub-bashing. Het is maar goed dat Huub weer even niet drinkt. Hij komt dan veel scherper en leuker in beeld, en dat kan geen kwaad met de naderende einduitslag van de populariteitspoll.
(ik ga er nog even vanuit dat de programmakers niet bewust bezig zijn om Huub in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen)
Nou, Amanda kwam echt als een ongelooflijk viswijf over, dus die heeft na deze uitxending echt helemaal afgedaan bij de tv kijkers denk ik. Dat Huub wéér zei dat Natasia zo'n slechte moeder is, scoort volgens mij alleen maar heel erg goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Integendeel zelfs. Ik denk dat veel kijkers begrip zullen hebben dat Amanda dit deed, na anderhalve uitzending Huub-bashing. Het is maar goed dat Huub weer even niet drinkt. Hij komt dan veel scherper en leuker in beeld, en dat kan geen kwaad met de naderende einduitslag van de populariteitspoll.
(ik ga er nog even vanuit dat de programmakers niet bewust bezig zijn om Huub in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen)
Dat vond ik ook geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
Hilarisch, trouwens, hoe Eric halfnaakt door beeld rent terwijl hij hard "SSsssstttt" doet
Ik hoop het. Ik hoop het..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Amanda kwam echt als een ongelooflijk viswijf over, dus die heeft na deze uitxending echt helemaal afgedaan bij de tv kijkers denk ik. Dat Huub wéér zei dat Natasia zo'n slechte moeder is, scoort volgens mij alleen maar heel erg goed
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
Hilarisch, trouwens, hoe Eric halfnaakt door beeld rent terwijl hij hard "SSsssstttt" doet
En laat dat nou ook precies de reden zijn dat ze haar er niet uit wilden gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
achteraf gezien goed dat ze bleef.. als je ziet wat er gister alleemaal gebeurde![]()
Gezoendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geniaal inderdaadVerder keek ik dit bijna nooit, maar dat ga ik nu wel vaker doen.
Paar dingen snap ik nog niet:
- Heeft Amanda het nou met Huub gedaan of hebben ze alleen gezoend?
- Hoe kan het dat er steeds weer mensen bijkomen, zo blijft er toch niemand alleen over?
Dankjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GezoendAmanda wilde wel meer, maar Huub zag dat ze straalbezopen was en is toen niet verder gegaan.
Er komt alleen het eerste jaar iemand bij na een vrijwillige exit. Daarna niet meer.
- Alleen gezoend. Ze was zo dronken dat ze niet eens meer wist waar ze was, dat ze hier woonde, en dat al een maand.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geniaal inderdaadVerder keek ik dit bijna nooit, maar dat ga ik nu wel vaker doen.
Paar dingen snap ik nog niet:
- Heeft Amanda het nou met Huub gedaan of hebben ze alleen gezoend?
- Hoe kan het dat er steeds weer mensen bijkomen, zo blijft er toch niemand alleen over?
Die met die enorme tieten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die blonde vrouw had er wel ingemogen![]()
Die stapte als eerste uit.De mannen dachten jaaaaaaaaaaaaa. Totdat Jaap uitstaptequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die met die enorme tieten?Ik heb alleen 't laatste stukje van de uitzending gezien. [afbeelding]
Oh, zo! Wehehe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
Die stapte als eerste uit.De mannen dachten jaaaaaaaaaaaaa. Totdat Jaap uitstapte
Melissa, Paradise Hotelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Arcee het volgende:
Die met die enorme tieten?Ik heb alleen 't laatste stukje van de uitzending gezien. [afbeelding]
Dat zeker, maar het viel me vanavond ook op hoe lelijk Amanda eigenlijk van dichtbij is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef Dogga het volgende:
Natas is lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |