Heb ik nietquote:
Heb ik ook nietquote:
*voelt zich nu helemaal warm en happy van binnen*quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt steeds beter......nou nog mijn eerder reactie ff bekijken over man van het jaar...
![]()
wow....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
Afterall is het niet de gevoelige man die wint. De man die weet wat hij wil, initiatief neemt en sociaal leventje heeft. De partner(vrouw) in moeilijke tijden extra motivatie weet te geven en om kan gaan met kinderen. Heb je deze eigenschappen en ben je niet onaantrekkelijk, dan heb je grote kans dat je niet als eenzame clown eindigd.![]()
Eenzame Clown of Eenzame Clone/Kloon?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
Afterall is het niet de gevoelige man die wint. De man die weet wat hij wil, initiatief neemt en sociaal leventje heeft. De partner(vrouw) in moeilijke tijden extra motivatie weet te geven en om kan gaan met kinderen. Heb je deze eigenschappen en ben je niet onaantrekkelijk, dan heb je grote kans dat je niet als eenzame clown eindigd.![]()
Moet ik meer initiatief nemen? of moet ik mijn kalmeringstableten gaan slikken?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:59 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Moet ik meer initiatief nemen? of moet ik mijn kalmeringstableten gaan slikken?![]()
Maar.... maar ik ben niet het type dat ghb nodig heeft om een dame mee naar huis te nemenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:59 schreef CrazyTaxi het volgende:
Beide Bloodhound, in het slechtste scenario wellicht
Oke ik eerst: Juon_jacket, heb je al plannen voor het weekend?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Oke ik eerst: Juon_jacket, heb je al plannen voor het weekend?![]()
![]()
![]()
![]()
En je weet nog wat ik toen antwoorde hequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....eigenlijk wel....
....
..denk aan wat ik eerder zei he...
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:04 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
En je weet nog wat ik toen antwoorde he![]()
Oops helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....we zijn wel heel erg aan het slowchatten he....
...zou zonde zijn van het topic....
![]()
oh ja...mannen die geen PM hebben....quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee....maar hier enkele voorbeelden.....
-te klein (onder de 1,80)
-echt blond haar (donker blond is ok)
-vieze tanden
-onverzorgde uiterlijk
![]()
en maakt leeftijd nog veel uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...mannen die geen PM hebben........
![]()
Daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb ik toch nooit gezegd....
....
![]()
allebei hebben hun beperkingen....maar liever blind dan doof....quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:17 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het![]()
Ook nog een bijzondere, Zijn dove/blinde mensen een afknapper? dat is toch een hele bijzondere. mij lijkt zelf dat doof geen afknapper hoeft te zijn maar blind lijkt me sneller problemen geven![]()
Waarom zou jij liever voor blind kiezen, het is dan lastiger om complimente te maken over je uiterlijk. en vergeet niet dove mensen kunnen liplezen en meestal kunnen ze ook nog pratenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
allebei hebben hun beperkingen....maar liever blind dan doof....![]()
idd...maar ik hoor graag de stem van mijn partnerquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:21 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Waarom zou jij liever voor blind kiezen, het is dan lastiger om complimente te maken over je uiterlijk. en vergeet niet dove mensen kunnen liplezen en meestal kunnen ze ook nog praten
Maar kunnen zien kan wel goed van pas komen tijdens de sexquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...maar ik hoor graag de stem van mijn partner, vooral als ie een mooie zware stem heeft
, en dove mensen kunnen gebrekkiger praten....
..en trouwens een blind iemnad hoeft niet te kunnen kijken om te kunnen zien....
![]()
idd......maar is niet noodzakelijk....quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:28 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Maar kunnen zien kan wel goed van pas komen tijdens de sex![]()
[offtopic] voor jouhttp://www.uploadarchief.net/files/download/Afbeelding%20008.jpg [/offtopic]
Ik hou niet van anaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Bemoeizuchtige mannen die je blijven bellen. (omg waar ben je? waarom ben je daar? met wie? wanneer kom je thuis?) Of eigenlijk het liefst de hele dag achter je kont aanlopen. De ex van een vriendin van mij bleef serieus de hele avond voor mijn huis rondfietsen als ze een avondje langskwam.
Sowieso, saai in bed is een afknapper. Er is meer aan mij dan kut en tepels.
Liever een eenzame clown, dan een klote wijf de hele dag om je heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
oh kut - ik zie dat de topictitel een beetje verkeerd heb gelezen en in ben gegaan op vorige posts.![]()
ze bedoelt dat ze meer is dan hobbels en gaten, ofzoquote:
bij bierbommetjes denk ik aan buiken. bij bifi niet, heel raar eik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
Ongewasen kerels, j en dan ook nog met het amazone gebied onder hun oksels en rond hun bierbommetje. Juck
nu word ik wel verschrikkelijk nieuwsgierig naar een foto van jou.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef kalemero het volgende:
Lichamelijk; rughaar![]()
te mager[geen kont maar een gat in de rug]
het spijt me mannen, maar als je de penis moet zoeken vind ik ook een afknapper![]()
lange teennagels![]()
te bleek/wit zodat je een zonnebril op moet tegen het weerkaatsen van zoveel licht![]()
rotte tanden![]()
zweetpoten![]()
slechte verzorging in het algemeen![]()
Geestelijk; manipuleren![]()
oneerlijkheid![]()
machogedrag![]()
geen mening hebben![]()
aanhankelijk opstellen![]()
misbruik van alcohol en drugs![]()
niet goed voor dieren![]()
vreemdgangers![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu word ik wel verschrikkelijk nieuwsgierig naar een foto van jou.![]()
gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Tally het volgende:
Kalemero en zoishet zoek elkaar eens op via de msn of via de pm/mail of weet ik veel maar slowchat eens even lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |