waarom denk je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Op écht aantrekkelijke mensen wordt heus zo vaak niet afgestapt, denk ik.
Waarschijnlijk vallen dat soort types niet onder het mom "homosapien" meestal worden dezer mensen bestempeld als TBSerquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....wat denk je....? knap of niet knap...
..iig niet van binnen...
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vallen dat soort types niet onder het mom "homosapien" meestal worden dezer mensen bestempeld als TBSer![]()
http://www.judietallman.com/lobotomy.guy.jpg zoiets waarschijnlijk![]()
Wie weet wat voor aantrekkelijks er in zijn broek zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....maar die kunnen ook "best aardig" zijn....
...maar aantrekkelijk....
...
![]()
Want jij woont in de woestijn, dat je geen licht hebt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef 001099 het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen vrouwen!!!
en in het donker zie je toch niet wie je neukt!!!
(en waarom trouwen jullie vrouwen ook altijd eikels met veel geld??)
neuken doe ik alleen als ik zie met wie....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef 001099 het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen vrouwen!!!
en in het donker zie je toch niet wie je neukt!!!
(en waarom trouwen jullie vrouwen ook altijd eikels met veel geld??)
ja ok...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Wie weet wat voor aantrekkelijks er in zijn broek zit![]()
dusss.. je bent nog single?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neuken doe ik alleen als ik zie met wie.......ben nooit getrouwd geweest....
..en toch zwom hij in het geld...
..en echte een eikel is/was ie niet....
![]()
Laat maar een berichtje achter als je het weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...eerlijk gezegd weet ik het zelf niet eens...
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Laat maar een berichtje achter als je het weer![]()
![]()
ligt niet aan mij... jullie vrouwen willen zo graag het licht uit!! bang dat wij mannen jullie op een ongelukige positie op een vetrolletje betrappen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
[..]
Want jij woont in de woestijn, dat je geen licht hebt?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef 001099 het volgende:
[..]
ligt niet aan mij... jullie vrouwen willen zo graag het licht uit!! bang dat wij mannen jullie op een ongelukige positie op een vetrolletje betrappen?![]()
(en idd... ik wist niets beters als weerwoord te verzinnen, so sue me!)
Echte liefde kent geen leeftijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heel lief...
....maareuhhh....ben "iets" ouder dan jij....
![]()
ja, maar ik ben ook niet met je naar bed geweest, dus ik kon dat niet weten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...ik dus echt niet hoor....
...ik wil alles zien en gezien worden....
!!!!!!!
IDD........quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef 001099 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook niet met je naar bed geweest, dus ik kon dat niet weten...
ok, weer wat geleerd![]()
komt ie: "niet elke vrouw is dus hetzelfde"
![]()
(vrouwen... staat dat al op de lijst? een man met slechte humor? Zo nee... dan denk ik dat dat er nu vast opkomt)
neeee.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef 001099 het volgende:
[..]
juist![]()
Kom ik nu over als de ultieme belichaming van het vrouwelijk kwaad?![]()
dus jij ziet vrouwen als sex-objecten....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef 001099 het volgende:
Persoonlijk heb ik gemerkt dat het zien van vrouwen als personen met een eigen individu nogal funest is voor je seksleven... knappen jullie vrouwen daar soms ook op af?
en ik ben een engel....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef Bloodhound het volgende:
Je kan moeilijk alles op 1 stapel gooien, alleen met doden zal dat lukken. maar zover ik weet is iedereen hier nog springlevend en heeft iedereen eigen wil en keuzes. de 1 word directeur de ander terrorist tis maar wat je wil, de 1 is een bitch de ander is een engel <3
Eerder Vagevuurquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik ben een engel.......ja duh....dat wisten we al lang....
..grapje....
![]()
beter lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus jij ziet vrouwen als sex-objecten........
??????...dan ben jij bij deze idd afgekeurd...
![]()
Vagevuur zit tussen hel en hemel in dus je bent een engel die ook wel eensquote:
Vrouwen vinden gevoelige mannen meestal aantrekkelijker aangezien de over emoties kunnen praten. daarom is volgens onderzoek gebleken dan veel vrouwen op homofiele mannen vallen door een en derzelfde interessesquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef 001099 het volgende:
wtf doe ik nu?? ik klink gevoelig... help!!!
![]()
bij mannen voor vrouwen....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef 001099 het volgende:
Dus vandaar... een grote afknapper bij mannen voor vrouwen is als je de man te goed leert kennen :-)
dan is het hele spannende eraf
idd...het is voor vrouwen gewoon belangrijk om over gevoelens te kunnen praten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Vrouwen vinden gevoelige mannen meestal aantrekkelijker aangezien de over emoties kunnen praten. daarom is volgens onderzoek gebleken dan veel vrouwen op homofiele mannen vallen door een en derzelfde interesses![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Vagevuur zit tussen hel en hemel in dus je bent een engel die ook wel eensis
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Bloodhound het volgende:
*merkt op dat hij nogal wijze worden eruit gooit vandaag, ik zal het maar snel opschrijven dit is 1 van die unieke momenten![]()
Alle eer aan jou, het komt door jou positive invloedquote:
lief...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Alle eer aan jou, het komt door jou positive invloed![]()
En nog bescheiden ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief........maar dat valt reuze mee hoor....
![]()
van het jaar gaat net een beetje te ver....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:50 schreef Bloodhound het volgende:
En zou ik onder het mom van "De gevoelige ideale man van het jaar" vallen of wint Balkenende weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |