Heb ik nietquote:
Heb ik ook nietquote:
*voelt zich nu helemaal warm en happy van binnen*quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt steeds beter......nou nog mijn eerder reactie ff bekijken over man van het jaar...
![]()
wow....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
Afterall is het niet de gevoelige man die wint. De man die weet wat hij wil, initiatief neemt en sociaal leventje heeft. De partner(vrouw) in moeilijke tijden extra motivatie weet te geven en om kan gaan met kinderen. Heb je deze eigenschappen en ben je niet onaantrekkelijk, dan heb je grote kans dat je niet als eenzame clown eindigd.![]()
Eenzame Clown of Eenzame Clone/Kloon?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
Afterall is het niet de gevoelige man die wint. De man die weet wat hij wil, initiatief neemt en sociaal leventje heeft. De partner(vrouw) in moeilijke tijden extra motivatie weet te geven en om kan gaan met kinderen. Heb je deze eigenschappen en ben je niet onaantrekkelijk, dan heb je grote kans dat je niet als eenzame clown eindigd.![]()
Moet ik meer initiatief nemen? of moet ik mijn kalmeringstableten gaan slikken?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:59 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Moet ik meer initiatief nemen? of moet ik mijn kalmeringstableten gaan slikken?![]()
Maar.... maar ik ben niet het type dat ghb nodig heeft om een dame mee naar huis te nemenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:59 schreef CrazyTaxi het volgende:
Beide Bloodhound, in het slechtste scenario wellicht
Oke ik eerst: Juon_jacket, heb je al plannen voor het weekend?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Oke ik eerst: Juon_jacket, heb je al plannen voor het weekend?![]()
![]()
![]()
![]()
En je weet nog wat ik toen antwoorde hequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....eigenlijk wel....
....
..denk aan wat ik eerder zei he...
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:04 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
En je weet nog wat ik toen antwoorde he![]()
Oops helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....we zijn wel heel erg aan het slowchatten he....
...zou zonde zijn van het topic....
![]()
oh ja...mannen die geen PM hebben....quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee....maar hier enkele voorbeelden.....
-te klein (onder de 1,80)
-echt blond haar (donker blond is ok)
-vieze tanden
-onverzorgde uiterlijk
![]()
en maakt leeftijd nog veel uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...mannen die geen PM hebben........
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |