Caps?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Tessa_77 het volgende:
lag het nu aan mij of zag ik nu iemand door de tuin sluipen??
De kabouter van natas is terug!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Tessa_77 het volgende:
Als ik naar de Mac ga neem ik t niet mee naar huis...... ik kan best een uurtje zonder DGK hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
Die doosjes van Mac hoeven niet in de vaatwasser hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik ook..... raad eens wie hier de vaatwasser uitruimt![]()
Ja jemig !!! Das de Grote Gemene Moordende Tuinsluiper..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Tessa_77 het volgende:
Nooit. Moet dat dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hij zegt toevallig ook U tegen je?![]()
cameramanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Tessa_77 het volgende:
nee, maar toen ik het zag, bleef de cam ook even vanuit het huis op de tuin zitten, dus vandaar dat ik zeker wist dat er iets was....quote:
Dat zijn wel 60 minuten! Grinn ik moet wel vanwege mijn werk... maar ik baal soms wel dat ik de ontbijtsessies mis.. ! Daar gebeurt vaak meer dan de rest van de dag... (Tenzij er een derderangs artist binnekomt met 1ste klas snolletjes)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik naar de Mac ga neem ik t niet mee naar huis...... ik kan best een uurtje zonder DGK hoor![]()
Ik vind Amandraak met de dag leuker worden..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil wat vertellen maar wacht nog even op natasia.
Amanda: ga je weer liegen?
Vaatwasser?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik ook..... raad eens wie hier de vaatwasser uitruimt![]()
Hij heeft wel gelijk: als hij liegt waar Natasia bij is dan zal zij hem later blijven verdedigen "hij zei het zelf"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil wat vertellen maar wacht nog even op natasia.
Amanda: ga je weer liegen?
Ja, dat is nieuwquote:
Weet niet, misschien nog wakker worden van het dutje daarnet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef Markeerstift het volgende:
wat is er met Sylvia ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |