Ik heb hem ook nog niet nodig gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Miele.... dan heb je geen reserve nodig![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef CARLAK het volgende:
Jaap eet toch liever met een lepel. Thuis zal hij vaak erop gewezen zijn met mes en vork te eten, niet je elleboog op de tafel te zetten, niet een arm onder de tafel te houden maar je polsen netjes op de rand van de tafel te leggen na ieder hapje en de punten van de vork naar beneden te houden.
Hij is nu echt even van huis en kan al deze dingen even van zich afzetten. Werkt met ellebogen en kijkt of het slanke meisje naast hem die hij irriteert met zijn rechterarm, toch de kracht heeft te blijven zitten. Dan weet hij dat zij een sterke vrouw is zoals zijn moeder blijkbaar is.![]()
Jij kansloze kansloze dgk kijker kijker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stelletje kansloze DGK kijkers ... begin een leven !![]()
Rellen !!!![]()
Ik heb een zoon!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik vind Brabants accent erg sexy...
Maar het blijft werken met het inruimen van die zelfstandige miele.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, mijn vaatwasser is al uitgeruimd en inruimen doen we altijd direct... de enige optie die ik nog heb is gaan koken zodat de vaatwasser morgenochtend weer uitgeruimd kan worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stelletje kansloze DGK kijkers ... begin een leven !![]()
Rellen !!!![]()
Eeehm.... dat maakt je minder kansloos?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, mijn vaatwasser is al uitgeruimd en inruimen doen we altijd direct... de enige optie die ik nog heb is gaan koken zodat de vaatwasser morgenochtend weer uitgeruimd kan worden.
En daar heb ik nou juist geen zin in vandaag.![]()
al dat werk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, mijn vaatwasser is al uitgeruimd en inruimen doen we altijd direct... de enige optie die ik nog heb is gaan koken zodat de vaatwasser morgenochtend weer uitgeruimd kan worden.
Die doosjes van Mac hoeven niet in de vaatwasser hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |