geen HHGquote:
Jij hoopt dat de developers content uit het spel weglaten zodat je er weer geld aan kunt besteden?... Okay.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog 1280 punten, had er voor de zekerheid 1200 bewaard omdat ik niet wist hoe duur die ging worden.
Hoop dat je ook nog extra content kan aanschaffen want daar heb ik dan nog 400 puntjes voor over
Klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hoopt dat de developers content uit het spel weglaten zodat je er weer geld aan kunt besteden?... Okay.
HHG 500 puntenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hoopt dat de developers content uit het spel weglaten zodat je er weer geld aan kunt besteden?... Okay.
Dan is het een soort remake van de eerste Worms (kwa wapens)?quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 14:19 schreef Frasier het volgende:
800 punten maar?Ik had er voor de zekerheid 1200 bewaard.
HEY TWI! IK HAAL HEM NIE!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:04 schreef twi het volgende:
Ik wacht nog wel even af wie de game daadwerkelijk gaat kopen van m'n friends list. Als degenen waar ik vaak en graag mee speel 'm niet halen, dan laat ik 'm gewoon lekker gaan.
ja niet elke arcade spel kan je online spelen he.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Net nou mijn Xbox dood is..... Maar zo gauw ie terug is effe wat punten scoren!
Zeker kun je dat online doen _GdR_ Tenminste....dat neem ik aan als het XboxLive Arcade heet
is me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef BMH het volgende:
Hij is uit! Er zijn gewoon geen laadtijden!! Voor het eerst op de 360!
Pauperquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
Kwam na 1 minuut al een fout tegen... In de tutorial zeggen ze dat de timer rechts onder in beeld staat... Hij staat toch echt duidelijk links onder.
Voor de rest is het nog onmogelijk om online te spelen!
[edit: eindelijk zit ik in een game
[edit: Ja hoor.. De game werkt weer niet!
Geweldig dit! Echt ongelofelijk! Ze kunnen ook echt niets goed doen!
[edit: Nu kan ik niet meer naar games browsen omdat de knoppen niet reageren.
[edit: Ik moest het spel opnieuw opstarten.. Nu werkt het menu iig wel.
[edit: "The worms server is unavailable at this time, please try again later". FUCK DIT SPEL!
zeik zeik zeikquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef BMH het volgende:
Hij is uit! Er zijn gewoon geen laadtijden!! Voor het eerst op de 360!
Vind je het gek wanneer iedereen als een gek aan het downloaden en proberen te spelen is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
De Worms server ligt er gewoon even uit, that's all
Iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek wanneer iedereen als een gek aan het downloaden en proberen te spelen is.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef twi het volgende:
Wat een verfuckte kutuser ben je ook BMH, je zal wel een zwaar leven hebben.
Nergens last van hier...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen. Tot nu toe kom ik geen game in.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb hem gekocht en wordt nog afgemaakt door een tegenstander op easy.
En het aantal obstakels per map instellen heb ik ook nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er zijn trouwens maar 3 omgevingen en ik mis toch wat meer opties, zoals max. levenspunten instellen en natuurlijke meer stemmetjes. Kom op ik Nederlandse of Ierse stemmen.
uiteraardquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:21 schreef _GdR_ het volgende:
kan je nou online met die game???
erg belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |