Ik denk bij deze foto aan een veemarktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Steeds als ik 'm zie denk ik aan een kotsende Jaap in bad, gatverdamme
Wat een opluchting als ie over 5 weken wordt weggestemd en zich thuis weer kan volproppen...
[afbeelding]
Hoezo zelfs APK doet mee? APK is ook één van de dommere hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:34 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs APK doet mee.![]()
In de volgende TT verzin ik wel een goedklinkend synoniem voor 'haten".
Dus Huub IS de gouden kooi en alles wat erin gebeurt is in een directe relatie tot Huub. Valt ook onder de verantwoordelijkheid van Huub en is hoogstwaarschijnlijk geinitieert door huub?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Na het collectieve orgasme hedenavond voel ik mij geroepen mijzelf alsnog op de lijst te plaatsen.
Ifa had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
Zondag mag hij weer zuipen?
Ga maar vast excuses bedenken, Huub-slaafjes.![]()
Leuke smoes!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gaat even niet helemaal goed, maar wilde een quote kopiëren, maar bleek niet ingelogd te zijn.
Leuke smoes?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Leuke smoes!![]()
ps, goede actie Peter, het wordt tijd dat de Huub de arrogante pisdwerg weer met beide benen op de grond komt.
![]()
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Dynabite
ben het niet met je eens dat de rest beeldvulling is, sylvia is helaas, ondanks het feit dat ze sympathiek is ook beeldvulling, natasia kun je echt geen beeldvulling noemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub is gewoon een bewoner, net als Sylvia en Eric. De rest is beeldvulling en zonder bad guys geen good guys dus sturen we de criminele antiliaan nog ff niet weg.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:43 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik zou maar alvast gaan bellen met de afdeling partijpost van TNT dat wordt overwerken voor die mannen![]()
Welke stelling?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een kut stelling. (...) domme stelling dit.
Sorry, verkeerde knopje. Ben niet helemaal wakker. (Zal wel weer een smoes zijn?)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jealousy I'll presume?
Doe je ook mee aan de huidige aktie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was als COS bedoeldt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Hier nog een topic van een Huubfan.![]()
vieze brian probeerd huub zwart te maken!
Peter, ik heb ook nog 7 (anonieme) mails ontvangen van mensen die blijkbaar dachten dat dit bij de mod aangemeld moest worden omdat het oorspronkelijk een aktie namens FOK! was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb 4 mails ontvangen van posters uit de COS, die wel meedoen, maar dus niet durven hun naam kenbaar te maken in dit topic uit angst voor een stroom negatieve reakties in de COS.
Okay, anoniem 5 tm 12 laat ik nog ff uit de lijst omdat het anders wellicht nieuwe aanmelders tegenhoudt, maar ik hou er zeker rekening mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter, ik heb ook nog 7 (anonieme) mails ontvangen van mensen die blijkbaar dachten dat dit bij de mod aangemeld moest worden omdat het oorspronkelijk een aktie namens FOK! was.
Er komen langzaam maar zeker meer negatieve reakties naar Huub toe in de COS.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
natasia en amanda vinden slijmjurk huub HEEL leuk...
simpele zielen...
Ach Peter, gezien het gegeven dat jij mensen moeiteloos vermeerderd. Je je kaartenschrijvers achter de hand hebt zolang ze maar anoniem zijn. En je op voorhand al aan hebt gegeven dat mensen die zich hier aanmelden met meerdere persoonlijkheden kaartjes gaan sturen denk ik dat je actie zo wie zo geen rechtsgeldige grond of bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, anoniem 5 tm 12 laat ik nog ff uit de lijst omdat het anders wellicht nieuwe aanmelders tegenhoudt, maar ik hou er zeker rekening mee.
Zal ik je helpen?quote:
Het is inmiddels een "kritisch tegenover Huub" aktie geworden.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk eigenlijk dat een anti-huub kaarten actie alleen maar averechts effect zal hebben en alleen maar meer pro-Huub kijkers gaat opleveren...
Dat durven deze mensen niet, ze zijn bang dat ze dan uitgekotst worden in de COS, omdat je daar alleen maar welkom lijkt te zijn als je pro Huub en anti "Braindead, AmanDEL, Blablasia en Vetklep" bent.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ps. Ik geloof geen kut van die anonieme aanmeldingen van je, als mensen anti-huub zijn, laat ze dan hun naam bekend maken, zo niet, tel ze dan ook niet mee in je actie...
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:41 schreef Lieve het volgende:
Wie weet hoeveel kandidaten je nog weet te v erzinnen. Ik geloof er geen barst van. Gewoon omdat ik geloof in de inteligentie van mensen in het algemeen en die van dit forum in het bijzonder.
Huub? Oh je bedoelt HDNBMW.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sommige Huub verheerlijking reacties hier op FOK! beginnen ziekelijke vormen aan te nemen. Wanneer je niet om een Huub grapje een keer lacht ondanks dat je zelf al fan van hem bent vanaf de eerste week, wordt je met de nek aangekeken en ben je opeens een Huub hater.![]()
Huub gewoon..........................Huub is een alcoholist......liet hij vorige week zondag goed zien he......noem je dat gewoon...............................waar zitten jouw hersenen?????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een kut stelling. Ga jij dan is een huis zitten waar je geen kant op kan, iedereen gaat gek gedrag vertonen. Alleen Huub SYlvia zijn gewoon cool, domme stelling dit.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb 4 mails ontvangen van posters uit de COS, die wel meedoen, maar dus niet durven hun naam kenbaar te maken in dit topic uit angst voor een stroom negatieve reakties in de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |