abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:17:56 #226
2018 PC eend
relativist
pi_46883169
Ok ik ben er nu ook van overtuigd dat er actie ondernomen MOET worden

Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Dynabite
PC eend

Laten we het een beetje professioneel aanpakken zodat we geen flater slaan
Ik ken iemand die bij een drukkerij werkt, ik ga hem vragen of hij niet wat voorbedrukte stencils voor me kan produceren.
We zouden deze dan kunnen gaan flyeren, ieder bij zijn lokale afdeling van de AA bv, dan hangen we daar een drama verhaal op over een een jeugdige alcoholist die op tv het verkeerde voorbeeld geeft.
Die AA gasten hebben zowiezo een hekel aan iedereen die niet stiekum hoeft te zuipen, dus succes verzekerd lijkt mij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 18:27:04 #227
128220 Peter6000
pi_46883415
Ik heb 4 mails ontvangen van posters uit de COS, die wel meedoen, maar dus niet durven hun naam kenbaar te maken in dit topic uit angst voor een stroom negatieve reakties in de COS.
Ze volgen dit topic ook, en zullen hun kaartje via het kaartenhuis.nl versturen, zo gauw we aan de 75 zitten. Ik zet ze in de lijst erbij, er zijn nu dus 13 aanmeldingen.

Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Dynabite
PC eend
Anoniem 01
Anoniem 02
Anoniem 03
Anoniem 04
  Moderator zaterdag 3 maart 2007 @ 18:29:14 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46883470
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb 4 mails ontvangen van posters uit de COS, die wel meedoen, maar dus niet durven hun naam kenbaar te maken in dit topic uit angst voor een stroom negatieve reakties in de COS.
Peter, ik heb ook nog 7 (anonieme) mails ontvangen van mensen die blijkbaar dachten dat dit bij de mod aangemeld moest worden omdat het oorspronkelijk een aktie namens FOK! was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 18:31:47 #229
128220 Peter6000
pi_46883530
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Peter, ik heb ook nog 7 (anonieme) mails ontvangen van mensen die blijkbaar dachten dat dit bij de mod aangemeld moest worden omdat het oorspronkelijk een aktie namens FOK! was.
Okay, anoniem 5 tm 12 laat ik nog ff uit de lijst omdat het anders wellicht nieuwe aanmelders tegenhoudt, maar ik hou er zeker rekening mee.
pi_46883919
Soms, zoals nu, krijg ik de slappe lach van dit forum..
Audite et alteram partem
pi_46885144
Je mag wel opschieten Peter, anders is hij al weg voordat die kaarten aan komen.
  Admin zaterdag 3 maart 2007 @ 20:23:18 #232
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46886784
21 al in slechts 2 dagen. Gaat lekker
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 22:15:39 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46890013
Wat een heerlijk topic!

* Cynix ® heeft geen streams meer nodig.
* Cynix ® heeft geen tv-uitzendingen meer nodig.
* Cynix ® lurkt wel dagelijks even door dit soort topics.

Geweldig!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46890147
IK heb trouwens ook 124 anonieme mails/pms ontvangen.

Raar...

Dus bij deze, kan het bijgewerkt worden
pi_46890621
Ik kan vaak om Huub lachen maar zo'n anti actie kan ik ook wel waarderen om de boel een beetje te relativeren. Gek genoeg denk ik dat Huub hier mee mee zou hebben dan de massale Huubverheerlijking die hier toch wel heerst.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 22:52:26 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46891038
Ach, Huub is gewoon zo'n klein stotterend misbakseltje met een hele grote bek en een arrogant rotkoppie. Maar kennelijk ook met een dikke huid, waardoor hij de eerste weken alles overleefde. En met zijn humor kreeg hij fans, ook en vooral omdat zijn tegenstanders ook ónze tegenstanders waren. We stonden ongezien aan zijn kant.

Nú is het hem kennelijk een beetje in zijn bol geslagen en is-ie helemaal in zijn element. Veel meer dan dat kleine stotterende misbakseltje zal hij echter nooit worden.

Maar om daar nou een kaartenactie voor op te zetten....
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 4 maart 2007 @ 00:19:48 #237
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46894009
Je hebt wel lef om deze aktie in Huubland te starten

Vind Huub bijna een anti aktie waardig, en een goed 'pak op sien donder' zal misschien het gewenste effect hebben. Ik kijk het nog even aan

Vind sommige Huub-aanhangers enger om te zien dan het achterwerk van Jaap
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 00:32:18 #238
128220 Peter6000
pi_46894397
quote:
Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
natasia en amanda vinden slijmjurk huub HEEL leuk...

simpele zielen...
Er komen langzaam maar zeker meer negatieve reakties naar Huub toe in de COS.
pi_46896331
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:31 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Okay, anoniem 5 tm 12 laat ik nog ff uit de lijst omdat het anders wellicht nieuwe aanmelders tegenhoudt, maar ik hou er zeker rekening mee.
Ach Peter, gezien het gegeven dat jij mensen moeiteloos vermeerderd. Je je kaartenschrijvers achter de hand hebt zolang ze maar anoniem zijn. En je op voorhand al aan hebt gegeven dat mensen die zich hier aanmelden met meerdere persoonlijkheden kaartjes gaan sturen denk ik dat je actie zo wie zo geen rechtsgeldige grond of bestaansrecht heeft.

Wie weet hoeveel kandidaten je nog weet te v erzinnen. Ik geloof er geen barst van. Gewoon omdat ik geloof in de inteligentie van mensen in het algemeen en die van dit forum in het bijzonder.

Leuke grap geweest, maar laat het niet uit de hand lopen toch? Anders eindig je als Brian. ( helemaal para brother)
pi_46897772
Echt met respect voor alle meningen.Maar als Huub niet meer in de GDK zat,wat blijft er dan nog over.Je kan zeggen wat je wilt over Huub hij maak wel wat los,gezien de reactie,s van de streamers,op zowel op FOK en VOL.
Kom op mensen het is een spel,tenminste dat is de bedoeling wat wordt gesurgereerd.
Maar ondanks dat ,alles wat in het kamp,om het maar zo te zeggen,gebeurt bij Huub is veel natuurlijker dan in het kamp van BAN.
Kom op nou je kan toch niet ziende blind zijn.Hoe je er tegen aan kijkt bij de groep Huub is alles veel ontspannerder.
Bij de groep BAN komt het ieder keer weer ,zo huicelachtig en stiekem over.Echt om mensen te kwetsen.Als je toch hoort en ziet hoe Natas en Brian praten over Amanda en de anderen dan kan je toch niet volhouden dat dat oprechte mensen zijn.Maar ieder speelt zijn spel ,dit is echt list en bedrog.
Maar ja ieder mens heeft een eigen keus maar ik zie toch een duidelijk verschil tussen de groep BAM en de groep HES.Ook Jaap heeft zijn twijfels ,zoals ook Nena die had en kreeg achteraf.
Maarja beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald of zoiets.
Doe er mee wat je wilt ,neem het mee als bagage.Maar kijk objectief.
Dank u!!!!
  zondag 4 maart 2007 @ 04:09:39 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_46897795
Dubbel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 4 maart 2007 @ 04:09:43 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_46897796
Huub moed doodt!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!Babe zondag 4 maart 2007 @ 04:17:40 #243
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46897837
quote:
Op zondag 4 maart 2007 04:09 schreef APK het volgende:
Huub moed doodt!
Zal ik je helpen?

"Huub, Ga 's Deaudt!"

Petertje, als je zo een ontzettende typhus hekel aan Huub hebt, gun je hem toch geen topic waardig?
Ik denk eigenlijk dat een anti-huub kaarten actie alleen maar averechts effect zal hebben en alleen maar meer pro-Huub kijkers gaat opleveren...

En om even in Peter stijl te zieken:

Huubje!

ps. Ik geloof geen kut van die anonieme aanmeldingen van je, als mensen anti-huub zijn, laat ze dan hun naam bekend maken, zo niet, tel ze dan ook niet mee in je actie...
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 08:23:56 #244
128220 Peter6000
pi_46898447
quote:
Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:

Ik denk eigenlijk dat een anti-huub kaarten actie alleen maar averechts effect zal hebben en alleen maar meer pro-Huub kijkers gaat opleveren...
Het is inmiddels een "kritisch tegenover Huub" aktie geworden.
Het is dus eigenlijk zo dat de deelnemers aan de kaartenaktie als motivatie hebben Huub met zijn beide benen op de grond te zetten, en hem doen beseffen dat het een alcoholistje in spe met een grote bek is.
Ook gunstig voor zijn eigen fysieke gezondheid na DGK trouwens. Hoe langer Huub in zijn huidige geestelijk toestand blijft, hoe groter de weerstand van de mensen buiten DGK gaat worden.
quote:
Op zondag 4 maart 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]
ps. Ik geloof geen kut van die anonieme aanmeldingen van je, als mensen anti-huub zijn, laat ze dan hun naam bekend maken, zo niet, tel ze dan ook niet mee in je actie...
Dat durven deze mensen niet, ze zijn bang dat ze dan uitgekotst worden in de COS, omdat je daar alleen maar welkom lijkt te zijn als je pro Huub en anti "Braindead, AmanDEL, Blablasia en Vetklep" bent.
Het zijn users die regelmatig in de COS posten, en hun namen zijn wel bij mij bekend.

Het is dus NIET anoniem, alleen ze willen simpelweg niet gebashed worden door bepaalde eenzijdig denkende personages in de COS.
Daar ligt de kern.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 08:34:30 #245
128220 Peter6000
pi_46898491
quote:
Op zondag 4 maart 2007 01:41 schreef Lieve het volgende:

Wie weet hoeveel kandidaten je nog weet te v erzinnen. Ik geloof er geen barst van. Gewoon omdat ik geloof in de inteligentie van mensen in het algemeen en die van dit forum in het bijzonder.
pi_46898583
Huubje
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zondag 4 maart 2007 @ 10:02:12 #247
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46898877
Sommige Huub verheerlijking reacties hier op FOK! beginnen ziekelijke vormen aan te nemen. Wanneer je niet om een Huub grapje een keer lacht ondanks dat je zelf al fan van hem bent vanaf de eerste week, wordt je met de nek aangekeken en ben je opeens een Huub hater.
pi_46898951
quote:
Op zondag 4 maart 2007 10:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sommige Huub verheerlijking reacties hier op FOK! beginnen ziekelijke vormen aan te nemen. Wanneer je niet om een Huub grapje een keer lacht ondanks dat je zelf al fan van hem bent vanaf de eerste week, wordt je met de nek aangekeken en ben je opeens een Huub hater.
Huub? Oh je bedoelt HDNBMW.

Oftwel Hij Die Niet Bekritiseert Mag Worden.
pi_46901152
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een kut stelling. Ga jij dan is een huis zitten waar je geen kant op kan, iedereen gaat gek gedrag vertonen. Alleen Huub SYlvia zijn gewoon cool, domme stelling dit.
Huub gewoon..........................Huub is een alcoholist......liet hij vorige week zondag goed zien he......noem je dat gewoon...............................waar zitten jouw hersenen?????

Als Huub niet drink doet hij gewoon.....dan laat hij pas zien dat hij zonder drank leuker is
  zondag 4 maart 2007 @ 12:25:24 #250
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_46901255
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe typerend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')