abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 maart 2007 @ 15:00:54 #101
82589 S-Two
barba macacu
pi_47435839
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh ja psies . Ik was helemaal weg gister .

Nee geen idee waarvoor dat interview was, heb je het niet gevraagd
Nee , beetje dom dat ik dat niet gedaan heb. Ze vroegen me naar het voorprogramma en wat vragen over Meth zelf, denk trouwens dat het van Jiggy Dje was want ze vroegen dacht ik vooral naar hem.
quote:
S-Two waar stond je eigenlijk? . We gaan vaak naar dezelfde concerten maar hebben elkaar nog nooit gezien
Ik stond redelijk in het midden, en vlak achter de pit zeg maar. Was ik wel blij om, want zeker bij Blax en Stickz ging het daar behoorlijk te keer. Later bij Meth af en toe ook weer. Waar stond jij?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Licht Ontvlambaar maandag 19 maart 2007 @ 16:18:27 #103
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47439047
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

UZU!!!! Alles kits man?? Ben je alweer opgeknapt?

Ben zelf niet zo vaak meer online, dus ben niet meer op je blog geweest de laatste tijd...

Maar ehhhm, zijn er de laatste tijd nog toffe underground releases uitgekomen? Jazeker!

- Snowgoons: German Lugers
- The Molemen: The Killing Fields
- MF DOOM meets Clutchy Hopkins
- Apathy & Celph Titled: There's No Place like Chrome

To name a few...

Laters!!

AA
met mij is alles kits

ben wel m'n rechter been kwijt geraakt tot boven mn knie
kan daardoor eindelijk weer in de auto en normaal zitten(das best relaxt na meer dan een half jaar aan bed zitten gekluisterd)
want door die klote tumor (die in m'n kuit zat) kon ik mn been niet recht krijgen,die tumor blokeerde mn knie.

dus ik ben ongeveer kankervrij,in iedergeval geen aantoonbare uitzaaingen!
maar moet nog wel nakuren omdat er mischien nog niet zichtbare uitzaaingen zijn(die kanker soort die ik had,doet dat soms)

maar die kuren zijn veel korter(maar 2 nachten) en veeeeel minder zwaar.
morgen begin ik met mn tweede kuur en ga donderdag ochtend weer naar huis

ben vorige week voor het eerst in 1 half jaar weer eens nieuwe kleren wezen kopen.


heb de laatste tijd niet veel hiphop geluisterd,op de eerste s/t van The Last Poets(uit 1970) en wat Big Daddy Kane na.,want meerendeel van m'n Hiphop shit staat op een andere pc

heb zonet die Definitive Swim compilatie even gedownload,staan wel toffe tracks op
vooral die nieuwe Aesop Rock track

ik zal die albums die jij aanraade es even checken,als ik ze vind.


PEACE !
  maandag 19 maart 2007 @ 19:03:41 #104
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_47445150
Nice to have you back Dirk!
Jusqu'ici tout va bien
  maandag 19 maart 2007 @ 21:07:02 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47450717
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef S-Two het volgende:
Ik stond redelijk in het midden, en vlak achter de pit zeg maar. Was ik wel blij om, want zeker bij Blax en Stickz ging het daar behoorlijk te keer. Later bij Meth af en toe ook weer. Waar stond jij?
Ik ben niet zo'n pitman dus ik heb lekker met een stel vrienden daar achter op die stoelen zitten chillen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 maart 2007 @ 21:30:43 #106
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_47451879
Hee Dirk, vanmiddag was ik wat kortaf op MSN (was aan 't werk) maar het is goed weer van je te horen man. Mooi dat het weer goed gaat met je na al die ellende!

Wat betreft releases heb ik weinig te melden. De meest recente hiphop albums die ik gekocht heb waren Beat Journey van Dr. Who Dat (Jneiro Jarel) en Catch As Catch Can van Glue maar die zijn beiden van vorig jaar. Over dat album van Black Milk kom ik over het algemeen wel positieve reacties tegen maar zelf heb ik er nog nauwelijks wat van geluisterd.
  maandag 19 maart 2007 @ 21:36:07 #107
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_47452151
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef AboruAsli het volgende:

[..]
- Apathy & Celph Titled: There's No Place like Chrome
Ik kwam die vorige week tegen in de platenzaak maar had niet echt zin er naar te luisteren. Foute beslissing dus?

Trouwens, iemand het nieuwe album van Brother Ali (The Undisputed Truth) al gehoord?
pi_47457192
Voor de hiphop fans ... kijk één van de biggest producers is aan het feesten.




pi_47457240
Die laatste.
pi_47458597
ATliens zijn de albums van outkast na aquemini nog een beetje boeiend ?
pi_47458963
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:17 schreef Hellrazor het volgende:
ATliens zijn de albums van outkast na aquemini nog een beetje boeiend ?
Geweldig album, alles tot aan Speakerboxx/The Love Below is sowieso wel aan te raden. EN Andre 3000 is eindeiljk weer aan 't rappen geslagen, en goed ook. Hij heeft echt goede verses op remixes van DJ UNK, Rich Boy en Devin the Dude
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:39:32 #112
82589 S-Two
barba macacu
pi_47460153
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n pitman dus ik heb lekker met een stel vrienden daar achter op die stoelen zitten chillen .
Jij behoort dus tot de groep lelijke mensen?

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:54:44 #113
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_47461604
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Ik kwam die vorige week tegen in de platenzaak maar had niet echt zin er naar te luisteren. Foute beslissing dus?

Trouwens, iemand het nieuwe album van Brother Ali (The Undisputed Truth) al gehoord?
Ik vind het een heel dope album, maar ik ben dan ook een grote fan van alles wat met de Demigodz te maken heeft. Tevens is punchline koning Celph Titled één van mijn favoriete mc's (en daar schijnen de meningen nogal over verdeeld te zijn ;-)).

Nevertheless: ff checken!

Die German Lugers-shizz is ook echt heel dope, die moet je ook checken!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:02:28 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47463300
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:39 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij behoort dus tot de groep lelijke mensen?

Guess so
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:08:01 #115
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_47465319
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Ik kwam die vorige week tegen in de platenzaak maar had niet echt zin er naar te luisteren. Foute beslissing dus?

Trouwens, iemand het nieuwe album van Brother Ali (The Undisputed Truth) al gehoord?
Die Bro Ali heb ik gecheckt, altans de advance ervan. Dope album, wel wat mij betreft ff wat minder dan SOTS.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:50:30 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47486869
Weet niet of dit onder warez of wat dan ook valt, maar ik heb een lange tijd terug een site bezocht waar ongelofelijk veel hiphop video's op stonden. Nu heb ik een ipod video, en zou het erg vet vinden om daar een groot aantal hiphop video's op te zetten.

Iemand enig idee waar ik die misschien zou kunnen downen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:28:08 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_47488568
@ MMaRsu

Dat valt wel onder warez dus probeer het op een andere manier ofzo.

@le _knightclub_soda

Kan jij mij eens wat southcoast/westcoast dingetjes aanraden van de laatste jaren? Ik weet dat ik er niet altjd al te veel positief over ben geweest, maar dat ben ik de laatste 2 jaar ook niet echt meer over de NY danwel Europese hiphopscene, mssn dat ik er te oud voor word ofzo.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:21:35 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47491172
Ok jammer, toch bedankt Paro
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_47497441
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
@ MMaRsu

Dat valt wel onder warez dus probeer het op een andere manier ofzo.

@le _knightclub_soda

Kan jij mij eens wat southcoast/westcoast dingetjes aanraden van de laatste jaren? Ik weet dat ik er niet altjd al te veel positief over ben geweest, maar dat ben ik de laatste 2 jaar ook niet echt meer over de NY danwel Europese hiphopscene, mssn dat ik er te oud voor word ofzo.
Sure! Ik noemde hierboven Devin The Dude (misschien wel bekend van dat AOI Bionix album van De La waar ie op een track meedoet). Zijn album Jus Tryin Ta Live is wel een makkelijke instapper en toch een van de beter albums uit de south.

Verder was vorig jaar King van T.I. een heel sterk album en schijnt het nieuwe album van Young Buck ook best goed te zijn (vooral ook met dank aan de producties van o.a. Dre, Jake One etc, maar hij is zelf ook wel waarschijnlijk de technisch beste rapper van G-Unit, alleen wat saai qua tekst af en toe)

Overigens denk ik dat veel van de oldschool tracks uit de south ook wel veel users hier zullen aanspreken, zoals:
UGK - Something Good of DJ DMD - 25 Lighters en natuurlijk Too Short.

Oh en ik dig deze recente track van Bun B ook wel: Get Throwed, maar de meningen zijn hierover nogal verdeeld.

En ten slotte: Young Jeezy - Go Crazy

[ Bericht 3% gewijzigd door le_knightclub_soda op 21-03-2007 02:08:46 ]
pi_47506387
Dit is ook een lekkere old skool track uit Houston:

Fat Pat - Tops Drop
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_47506748
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:39 schreef El_Rolando het volgende:
Dit is ook een lekkere old skool track uit Houston:

Fat Pat - Tops Drop
Zeker!! een van m'n favorieten!
pi_47507909
ma 30 apr | 20:00 uur | 19:00 uur | ¤ 35,00 + lidm | The Max | vvk: 21-03QUEENSDAY HIPHOP: REDMAN / EPMD / DAS EFX / KEITH MURRAY & SPECIAL GUEST.Def Squad in Amsterdam!
Melkweg.
pi_47509829
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 01:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Sure! Ik noemde hierboven Devin The Dude (misschien wel bekend van dat AOI Bionix album van De La waar ie op een track meedoet). Zijn album Jus Tryin Ta Live is wel een makkelijke instapper en toch een van de beter albums uit de south.

Verder was vorig jaar King van T.I. een heel sterk album en schijnt het nieuwe album van Young Buck ook best goed te zijn (vooral ook met dank aan de producties van o.a. Dre, Jake One etc, maar hij is zelf ook wel waarschijnlijk de technisch beste rapper van G-Unit, alleen wat saai qua tekst af en toe)
Sowieso zijn Young Jeezy - The Inspiration en Rick Ross - Port of Miami wel de south albums van vorig jaar.

Nog wat nummertjes:

Fabolous ft. Young Jeezy - Diamonds
http://videos.onsmash.com/v/fmRwQDr2NMbCKp7x

Three Six Mafia ft. Chamillionaire - Dope Boy Fresh
http://videos.onsmash.com/v/3Lx7lekXMHZJW57N

Trick Daddy ft. Chamillionaire & Goldrush - Bet That
http://www.youtube.com/watch?v=IG3pOo_7iXE

Jibbs ft. Chamillionaire - King Kong
http://www.youtube.com/watch?v=PnUl5KXZx_s

Lil Scrappy - Oh Yeah ft. Sean Price & E-40
http://videos.onsmash.com/v/CzWKbvfr6ux9N34x

Swizz Beatz - It's Me Bitches
http://videos.onsmash.com/v/RetUAMAL8DZXSIPk
pi_47510771
Even wat anderds, ben ik de enige die vind dat het een beetje over the top gaat met al die Dilla verering? Stonesthrow met die Ruff Draft re-release en talloze andere tracks en sets op hun site, Okayplayer met een mixtape en elke dj zo'n beetje met Dilla mixtapes, iedereen die ineens de oude beattapes wil etc. etc.

Voor ie overleed hoorde ik echt amper mensen over z'n producties en zelfs toen ie overleed vorig jaar was er ook weer niet al te veel commotie. Nu begint ie zo'n beetje een nieuwe 2Pac te worden lijkt 't wel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:54:40 #125
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_47513523
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Even wat anderds, ben ik de enige die vind dat het een beetje over the top gaat met al die Dilla verering? Stonesthrow met die Ruff Draft re-release en talloze andere tracks en sets op hun site, Okayplayer met een mixtape en elke dj zo'n beetje met Dilla mixtapes, iedereen die ineens de oude beattapes wil etc. etc.

Voor ie overleed hoorde ik echt amper mensen over z'n producties en zelfs toen ie overleed vorig jaar was er ook weer niet al te veel commotie. Nu begint ie zo'n beetje een nieuwe 2Pac te worden lijkt 't wel.
True. De man had zeker skills, maar zelf ben ik nooit zo'n grote Dilla fan geweest. Ken ook niet veel grote Dilla fans.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')