Alleen met Optimus_Rhyme-School_The_Indie_Rockers-2006-pLAN9quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zijn jullie ook bekend met Nerdcore Hiphop en/of Death Rap?..
ja maar ik noem het gewoon undergroundquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zijn jullie ook bekend met Nerdcore Hiphop en/of Death Rap?..
'Zijn er nog kaarten denk je? Ik ga zeker weten, Method Man is fucking vet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:38 schreef S-Two het volgende:
Method man komt ook hier in Groningen, zit nog te twijfelen of ik heen ga..
Nog niet. Ik zag 'm al wel ergens op een site staan maar heb nog geen voorproefjes kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:39 schreef MFPascal het volgende:
Iemand hier al dit album gecheckt? Ben er nu naar aan het luisteren, en klinkt dope. Lekker album.
[afbeelding]
Eindelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:59 schreef Cubewoods het volgende:
Guru - Jazzmatazz Vol 4 Promo staat op een aantal torrent trackers.
[afbeelding]
Klinkt als weer een super album van Guru, alleen het is niet echt lekker luisteren met Guru die steeds door de nummers heen zit te roepen dat het een Promo is :p
Had eigenlijk geen idee dat er een Jazzmatazz vol4 uit kwam, maar kan niet wachten tot de Retail uit is
[..]
ja tuurlijk ken ik die nogquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:45 schreef Hijacking het volgende:
wie van jullie kent deze nog
http://www.youtube.com/watch?v=98EC3vMLovY
En, waren ze er nog? Heb zelf ook nog steeds niet gehaaldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
'Zijn er nog kaarten denk je? Ik ga zeker weten, Method Man is fucking vet.
Moet wel ff kaarten zien te regelen, ga morgen de stad in maar ben bang dat er geen kaarten meer zjin!!!
Serieus?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:05 schreef matthijst het volgende:
13 juli, Wu-Tang in paradiso...
Schijnt dat ze allemaal komen.
Dat album staat al een maand lang op m'n mp3-speler te pompenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef H4ze het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=1ZSZ6RvKE70&mode=related&search=
![]()
Vanmiddag toch nog maar ff een kaartje gehaaldquote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ach financiele positie, het kwam mij ook niet handig uit, maar het is method
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |