bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:12 schreef Mike het volgende:
Posts verwijderd.
Heeft niets met de hoofdletters te maken, probleem is er nu al een tijdje. Ik heb overigens nergens last van.quote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef Sokolsky het volgende:
Oké, dit gaat raar klinken. Sinds de FMT-topics beginnen met "FOK!" ipv "Fok!" zie ik ze af en toe niet meer in het FTR-overzicht staan. Er is dan net in gepost, maar 't topic is nergens te vinden. Na een refresh staat 'ie ineens wel weer bovenaan. Hoe komt dat? En is het verband met die hoofdletters gewoon toeval?
bedankt modjesquote:Op zondag 15 april 2007 02:34 schreef Hijacking het volgende:
Films die jij vet vindt en anderen kut
ff de tt in vindt veranderen domme fout
Sommige topics of sommige topicstarters verdienen dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Een paar zitten mijn Ernst, Bobbie en de rest topic te verpesten. Waarschijnlijk vinden ze het programma 'minder' omdat het toevallig als kinderprogamma bekend is.
Ja jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sommige topics of sommige topicstarters verdienen dat.
Okee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Mike het volgende:
Ik heb je vraag even voorgelegd aan degene die het topic geopend had, dwerg. Er zal dus ongetwijfeld straks een antwoord komen.
Ik denk dat ik het even anders aan moet pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |