Hebben ze uitgezonden dat NatasJa de zus van Huub en Hedda voor hoer uitgemaakt had?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef agter het volgende:
En dat Huub weer zo onsportief was om 's avonds Nasty aan te vallen op haar 'goede' moeder zijn.
Moet ie weer naar de vee tandarts?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Vandaar misschien die streams op herhaling?
Huh? In de uitzending die ik gisteren heb gezien heb ik Huub zijn moeder horen zeggen/vragen of er iets in zijn drank was gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef agter het volgende:
[..]
Dat telefoongesprek wat hij had met zijn moeder en familie, daarvan hoor je alleen zijn moeder inbrengen dat hij zich moet laten onderzoeken in het ziekenhuis. Dat zijn broer/zus dit ook zeiden (Huub, er zit misschien iets in je drankje), is helemaal weg.
[..]
Plasmascherm toen bandleden het met Brian en Natas over hun 'goedzijn' hadden en het spel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja zoiets, licht uitdagend, maar Huub had geen zin en zei dat ie vanavond andere dingen in zijn hoofd had, daarop kreeg ie de vinger van Jaap. Las daarna hier ook dat iedereen het spel moest laten rusten en gaan feesten , weet niet of dit was binnengekomen door de telefoon of plasma.
Ja, maar dat werd allemaal weggepieptquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze uitgezonden dat NatasJa de zus van Huub en Hedda voor hoer uitgemaakt had?
Ja geloof het wel. En van de week ook nog haar opmerking over Erics dode moeder.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze uitgezonden dat NatasJa de zus van Huub en Hedda voor hoer uitgemaakt had?
Was ook om te kotsen zoals ze Natasia neer hebben gezet als goede moeder. Ze hebben alleen de beelden uitgezonden waar ze een minuutje tijd had voor haar kindjes ....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand de link naar de weblog van Huub?
Precies. Huub zei gisteren wat zo ongeveer alle kijkers al heel lang denken. Dus die hebben vast allemaal staan klappenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar gisteren in de utizending was de ruzie tussen Huub en Natasia goed te horen waarin Natasia voor slechte moeder werd utigemaakt en dat de kinderen van haar moesten worden afgepakt..daar scoorde Huub punten mee...losse kijkers zoals mijn ouders willen Natasia het huis uit en ze stonden te klappen toen Huub het zei.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand de link naar de weblog van Huub?
Ik zag hem richting het hek lopen, maar verder heb ik niet echt opgelet. Bovendien gingen de streams toen vrij snel weg...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Heeft niemand dan gezien dat Jabba de villa verliet via de hoofdingang.
Thnx! Maar ik dacht dat de reageerfunctie op hun weblog uit moest staan?quote:
hoor palma helaas zeggen dat hij bij de psycholoog zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef Flabberguest het volgende:
heeft iemand gehoort of ze Jaap ook wat te eten hebben aangeboden? Zo niet zal die dan toch echt de poort uit gelopen zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Psycholoog? Dat heeft ie toch helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
hoor palma helaas zeggen dat hij bij de psycholoog zit![]()
Alsof dat helptquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
hoor palma helaas zeggen dat hij bij de psycholoog zit![]()
Hij zal wel niet slaafs zijn oor naar Stijn laten hangen waardoor hji moeilijk te 'scripten' is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt alsof Tien de geintjes van Huub zat is.
Joh wat maakt het uit, strax komt de uitslag van de popipoll en dan blijkt Huub door alle stemmen van de streamers toch (vrijwel) bovenaan te staan.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:53 schreef agter het volgende:
Die Auke Redelaar heeft wel een trieste website.
Hij was toch ook in BB6 of zo?
http://www.auke-party-events.nl/s
En toch he? Het gaat wel de hele tijd over Huub. Over wie moet iedereen roddelen als Huub weg is? Er zijn dan ook nog maar weinig streamers en forummers om berichtjes op internet voor te schrijven dus dan houden ze slechts de tv uitzendingen over. Nou.. Gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
En weer dissen ze Huub, nu via Snollie![]()
Dat Amanda het nog steeds niet eens is met Brians akkefietje van vannacht, moge duidelijk zijn. Dat ze zelf met vijf mannen en vrouwen heeft gezoend, wordt daarbij gemakshalve vergeten. Nu heeft Huub Amanda ervan weten te overtuigen, dat het meisje waarmee Brian naar bed ging, een ingehuurde prostituee zou zijn. Maar Brian neemt zijn tijd om haar uit te leggen hoe hij erover denkt. In zijn ogen probeert Huub hem steeds maar weer een hak te zetten. “Dat Natasia en ik Lesley weg zouden willen stemmen, klopt niet! Dat ik Huub vergiftigd zou hebben, bullshit! Dat ik het alleen maar heb op dronken meisjes, bullshit!”, aldus Brian. Ook Palma gelooft er niet in. “Je moet dat meisje niet bestempelen als hoer!”, zegt ze rustig. Amanda heeft blijkbaar opgelet hoe Huub af en toe tekeer kan gaan. “Bemoei je er niet mee!”, zegt ze stoer. Fijn hè Amanda, zo’n eigen mening…
Bron: kut tien
Ja, alleen zijn moeder.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Huh? In de uitzending die ik gisteren heb gezien heb ik Huub zijn moeder horen zeggen/vragen of er iets in zijn drank was gedaan.
Ze kunnen die populariteits poll zonder problemen aanpassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Hoe negatiever de berichten over Huub, hoe meer SMSjes voor Huub..... wie helpen ze nou??
In de aftiteling was een kort stukje te zien hiervan. Maar dan vooral dat Huub achter Nasty aan ging terwijl zij wegliep.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij deze gisteren gelijk heeft bijgewerkt na het feestje....quote:
Hij kan toch ook moeilijk die diensten verlenen die Amanda vorige week bij het koffie-gooi-incident verleent heeft aan de redactie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zal wel niet slaafs zijn oor naar Stijn laten hangen waardoor hji moeilijk te 'scripten' is.
Huub kan de reacties niet lezen! Wel kan hij het aantal reacties zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef Cyan het volgende:
Maar op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl staan er enorm veel reacties onder zijn logjes. Dat mocht toch niet?
Jaap valt nog buiten deze SMSronde.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
Ze kunnen die populariteits poll zonder problemen aanpassen
Maar als NatasJa en Brainless hoger staan dan Sylvia en Huub weten we genoeg over hoe DGK met de sms-jes omgaan. Van Amanda, Eric en Jaap valt momenteel natuurlijk niets te zeggen want we weten niet hoe het grote publiek op deze 3 reageert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |