Ik vond het wel sneu voor Jaap dat er geen hoer voor hem bij wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Die vrouwen waren duidelijk van lichte zeden en er zaten ook twee pooiers bij die precies in de gaten hielden welke dame welke dienst verleende.....
Zowieso een zeer vreemde samenstelling van de groep: een stel Antilianen, surinamers, een Nederlander en een griek die allemaal uit hetzelfde huurbusje komen ploppen. Niet echt geloofwaardig redactie....
leuker? Noem eens wat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Jm4nski het volgende:
vind het nogsteeds jammer dat dit programma op die kut Talpa (tien) word uitgezonden en geregiseert .... bij rtl of sbs was het nog een stuk leuker geweest en denk ook een stuk eerlijker
TIEN![]()
Altijd al gedacht dat het zou gebeuren. Let maar eens op hoe ze soms naar Huub kijkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Maar misschien worden Huub en Amanda nu een stelletje? Het zat er al veel langer aan te komen en vannacht is er dus eindelijk wat gebeurd. Om Brian te jennen moet Huub gewoon doorgaan met Amanda
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Maar misschien worden Huub en Amanda nu een stelletje? Het zat er al veel langer aan te komen en vannacht is er dus eindelijk wat gebeurd. Om Brian te jennen moet Huub gewoon doorgaan met Amanda
En zelfs Amanda heeft tegen Brian gezegd dat ze niet kan garanderen dat ze nooit meer met Huub in bed zou liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Hahaha lijkt er niet op idd hahaha wat een nepzooi, denk dat wij ons ook wel een Creme Kleurige Dwerg hadden herinnerd. Was dus een fout bandje, met foute mensen om andere foute mensen in een fout daglicht te zetten, wat fout...I love it....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat zijn de Soca Boys die tijden terug een hit haden. Zijn toch IMHO neit dezelfde
Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu voor Jaap dat er geen hoer voor hem bij was
Brian wordt dan helemaal gekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in een Jacuzzi met 4 meiden gezeten, waarvan 2 naakt!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je hebt echt een hekel aan die bolle he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
nou leuker had ik het bv daarstraks gevonden als huub met amanda had mogen praten in de gameroom ... hij ging even weg om sig's en koffie te halen en dat moest ongeveer 45 min duren omdat eerst brian met amanda moest praten .. dat was 100% gescript huub had waarschijnlijk opdracht gehad van de febo zich daar nog niet te vertonenquote:
SBS?? Kom op zeg... een beroerdere zender bestaat niet. Het is dat ze darts uitzenden, anders gooide ik die hele zender eraf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Jm4nski het volgende:
vind het nogsteeds jammer dat dit programma op die kut Talpa (tien) word uitgezonden en geregiseert .... bij rtl of sbs was het nog een stuk leuker geweest en denk ook een stuk eerlijker
TIEN![]()
Dan heeft Amanda dus ook de overtuiging dat Huub de hele hut gaat winnen, dat lijkt me namelijk haar criterium.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef the_undertaker het volgende:
Altijd al gedacht dat het zou gebeuren. Let maar eens op hoe ze soms naar Huub kijkt.
ik hoop niet. Zo stabiel is Amanda niet, dus daar komt alleen maar gezeik van, en dat slaat dan op termijn weer door naar de verkeerde kant[ voor huub] Huub moet gewoon doorgaan op deze manier, en zonder drank.quote:
Ook DAT zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft Amanda dus ook de overtuiging dat Huub de hele hut gaat winnen, dat lijkt me namelijk haar criterium.
Gister in de jacuzzi ging er wel een dame bij hem ziten, echter onze 'entertainer' kwam niet in actiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
een Kingsize dame paste niet meer in het busje... !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Was hij zelf ook naakt, want dan ben ik blij dat ik vroeg naar bed ben gegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap heeft in een Jacuzzi met 4 meiden gezeten, waarvan 2 naakt!!!!!
Dit was het hoogtepunt uit z`n leven. Als ie ook nog een hoer gehad zou hebben zou die arme jongen meteen een hartaanval gekregen hebben. Teveel opwinding tegelijk kan gevaarlijk zijn!
Omg wat cheap...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
http://www.auke-party-events.nl/content/artiesten/vanBking
LOST, Criminal Minds, Ghost Whisperer, SG1, SG:Atlantis, Battlestar Galactica, House, Simpsons.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
SBS?? Kom op zeg... een beroerdere zender bestaat niet. Het is dat ze darts uitzenden, anders gooide ik die hele zender eraf.
Je vraagt je af hoe Talpa/TIEN in HEMELSNAAM bij die lui terecht zijn gekomen om te boekenquote:
Ja klopt, hij zei: als ik vrij ben ga ik je pakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ik vernam dat in de haast van het feestje vrolijke Jaap Huub ook nog even bedreigde
Dat meende ik ook te horen. Dat hij (of zijn vrienden) hem buiten wel even pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
Trouwens, ik vernam dat in de haast van het feestje vrolijke Jaap Huub ook nog even bedreigde
Ja zoiets, licht uitdagend, maar Huub had geen zin en zei dat ie vanavond andere dingen in zijn hoofd had, daarop kreeg ie de vinger van Jaap. Las daarna hier ook dat iedereen het spel moest laten rusten en gaan feesten , weet niet of dit was binnengekomen door de telefoon of plasma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
Heb je toevallig gisteravond DGK op tv gezien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het begint er meer en meer op te lijken dat ze hem er gewoon echt niet meer in willen hebben. Door zo negatief over hem te schrijven proberen ze PP volgens mij ook te beinvloeden om zodoende voldoende steun te hebben als hij eruit gestemd wordt.
Als streamer heb je een voordeel dat je vrij veel meekrijgt en alles echt op waarde kunt schatten, maar als je van de tv-uitzendingen en/of de site afhankelijk bent vorm je al snel een andere mening.
Ik blijf in ieder geval een grote Huub-fan ..
bands konden zich aanmelden, dus zo....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe Talpa/TIEN in HEMELSNAAM bij die lui terecht zijn gekomen om te boeken
Dat was eerder een lachwekkende poging tot bedreiging. In het bubbelbad zat hij weer te ouwehoeren dat huub echt zijn grootste vijand is o.i.d.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
Aangemeld misschien..We hebben een numemr voor jullie Diva... ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe Talpa/TIEN in HEMELSNAAM bij die lui terecht zijn gekomen om te boeken
ah ok.. that explainsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef 2live het volgende:
[..]
bands konden zich aanmelden, dus zo....
Iets in de trant van "als hij weer vrij was"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Dat meende ik ook te horen. Dat hij (of zijn vrienden) hem buiten wel even pakken.
Misschien met hij even met Nathanael gaan praten, die wilde dat ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zei: als ik vrij ben ga ik je pakken
Yups...Als Huub het huis uit is gaat Jaap hem opzoeken. Eng mannetje die Jaap, hoewel ik de indruk heb dat 90% wat hij zegt grootspraak is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
De bloedmooie Cora zit thuis op Jaap te wachten. Daarom hield hij zich in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gister in de jacuzzi ging er wel een dame bij hem ziten, echter onze 'entertainer' kwam niet in actie![]()
Ja, dat deed Jaap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te horen. Dat hij (of zijn vrienden) hem buiten wel even pakken.
Vandaar misschien die streams op herhaling?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Waar is Jabba nou?
Hij verliet net de villa via de hoofdingang.
ja alleen met andere danseressen die wilde zich waarschijnlijk niet lenen om daar de hoer uit te hangen en onze antiliaanse loverboy op te geilen en te neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dit zijn ze toch echt wel.
http://www.premiere.nl/item.index.php?id=520241
Jaap gaf hem eerst een zet en toen een middelvinger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
op de website van DGK staat al enige tijd het kopje dat ze bands/artiesten zoeken,... ik vermoed dus dat Auke zijn socagang erheen gestuurd heeft om weer ff die uitgerangeerde groep te promoten!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Gewoon, even zoeken naar de "S" van surinaamse band in het grote allochtonen-handboek voor journalisten (bestaat echt). De hoeren komen dan vanzelf mee..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef FSR het volgende:
[..]
Aangemeld misschien..We hebben een numemr voor jullie Diva... ?
Nou, die linksboven die was er wel bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja alleen met andere danseressen die wilde zich waarschijnlijk niet lenen om daar de hoer uit te hangen en onze antiliaanse loverboy op te geilen en te neuken
Alleen de meiden niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dit zijn ze toch echt wel.
http://www.premiere.nl/item.index.php?id=520241
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |