Volgens mij zit daar iemand verslagen te tikken die geen erg hoge pet op heeft van homo's.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik Brian, noemde ik het racistisch. Nu noem ik het gewoon triest.
Officieel was hij er dan ook bij omdat hij hun "manager" wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef havefun het volgende:
Die langere gast was de pooier volgens mij. Die zat er echt bij om zijn property te beschermen
is die site gehacked ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Van de tien site:
Eric voelt zich nog steeds niet al te best. Alle drank van gisteravond in combinatie met een fout broodje deze morgen, heeft ervoor gezorgd dat de Miljonair al meerdere malen boven het toilet heeft gehangen. Huub is zo aardig om zijn gesprek met Sylvia en Amanda te onderbreken om even polshoogte te nemen. “Geef hem anders een glaasje water!”, roept Sylvia hem na. “Ja, of een broodje haring met slagroom!”, grapt Huub. Als de Oldenzaler eenmaal bij het bed van billenmaatje Eric verschijnt, wordt al snel duidelijk dat Eric zich echt niet zo goed voelt. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, zullen we maar zeggen…
"Billenmaatje"??? Wat een verslagen de laatste tijd
Amateursquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Sense het volgende:
geluid weer weg...waarom doen ze dit steeds![]()
Idd, dat is wel een waardevermindering van die keetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef havefun het volgende:
Wat hoor je die tering snelweg daar hard zeg, ik zou er echt niet willen wonen
En ontzettend anti-Huub mag ik wel zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar iemand verslagen te tikken die geen erg hoge pet op heeft van homo's.
Hummie in tha house??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Slechtgeschreven nieuws-items op de dgk-site, slecht gekozen stream-momenten, overbodige soundlocks, slechte scripts...kunnen ze bij DGK nou echt niets goed doen?!?
Die villa heeft 3 jaar leeg gestaan omdat niemand hem wilde kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef havefun het volgende:
Wat hoor je die tering snelweg daar hard zeg, ik zou er echt niet willen wonen
Dat valt ook op ja. Zit dat ene mens die verslagen te tikken die hem er niet meer in wilde misschien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En ontzettend anti-Huub mag ik wel zeggen.
Volgens mij staat er nog geen goed woord over hem in de laatste weken.
Huub had er op zijn weblog wel een linkje van neergezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Die SocaBoys is idd een verzameling bijeengeraapte mensen met een script op zak. Er is dan ook niets te vinden over die Soca Boys. Het bestaat waarschijnlijk niet eens. Het was dan ook een enorm slechte performance
ach ja, wel een feestje en dus een goede avond voor de streamersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Die SocaBoys is idd een verzameling bijeengeraapte mensen met een script op zak. Er is dan ook niets te vinden over die Soca Boys. Het bestaat waarschijnlijk niet eens. Het was dan ook een enorm slechte performance
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=25&ArtistID=1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
bestaat wel, follow the leader[?]quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Wat vind jij "niet zo gek veel waard" ?? 2,2 miljoen euro??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef de_kolonel het volgende:
Dat huis is zowieso niet zo gek veel waard aangezien het een jaar of twee te koop heeft gestaan. Het is echt een opgeleukte vervallen bende aan een snelweg...
nee, alleen S5.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef Flabberguest het volgende:
S3 huub achter de piano en S4 de zangleraar. meer mensen daar last van?
Neuhhhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef FSR het volgende:
[..]
Wees blij..... ( of je moet op Bwian willen lijken)
Er is geen geluid op dit moment.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef Meiisjeeh het volgende:
Ik zie alleen de vila ( 2 x) en beneden nasty,brainles,del en pallie!
iigg wie kan mij helpen ik heb die 4 streams in 1 beeld maar ik weet niet hoe je het geluid van 1 stream naar ander kan doen
Dat zijn de Soca Boys die tijden terug een hit haden. Zijn toch IMHO neit dezelfdequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=25&ArtistID=1
Het begint er meer en meer op te lijken dat ze hem er gewoon echt niet meer in willen hebben. Door zo negatief over hem te schrijven proberen ze PP volgens mij ook te beinvloeden om zodoende voldoende steun te hebben als hij eruit gestemd wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat valt ook op ja. Zit dat ene mens die verslagen te tikken die hem er niet meer in wilde misschien?
Daar lijkt het wel op in ieder geval.
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat ze die villa speciaal hadden gebouwd voor DGKquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef de_kolonel het volgende:
Dat huis is zowieso niet zo gek veel waard aangezien het een jaar of twee te koop heeft gestaan. Het is echt een opgeleukte vervallen bende aan een snelweg...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Flabberguest het volgende:
De zangles van Natasja was toch al afgelopenzitten we nu naar een herhaling te kijken ofzo? alsof we daar op zitten te wachten
Hmmm die lijken niet erg veel op de artiesten van vannachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=25&ArtistID=1
Van B King & the Soca Gangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Nope, het BB-huis wel, deze villa is al in 1990 gebouwd, en voor DGK wel grondig verbouwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat ze die villa speciaal hadden gebouwd voor DGK
Jawel dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat zijn de Soca Boys die tijden terug een hit haden. Zijn toch IMHO neit dezelfde
Die vrouwen waren duidelijk van lichte zeden en er zaten ook twee pooiers bij die precies in de gaten hielden welke dame welke dienst verleende.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Omgebouwd, ivm alle camera's en bedrading enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat ze die villa speciaal hadden gebouwd voor DGK
Ok, zo zie je maar weer, je moet niet alles geloven wat ze schrijvenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, het BB-huis wel, deze villa is al in 1990 gebouwd, en voor DGK wel grondig verbouwd.
http://www.auke-party-events.nl/content/artiesten/vanBkingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub had er op zijn weblog wel een linkje van neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |