Huh?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:10 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Waarom ontvlucht Jabba de villa.
Zelfs dat bontje op zijn rugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat zijn AL zijn haar stylen in de kapsalone![]()
En juist dat vind ik nogal discutabel voor iemand die (volgens haar zussen) naar een psychiatrisch ziekenhuis zou zijn gegaan als DGK niet op haar pad was gekomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef Ole het volgende:
Natas is willens en wetens het programma ingegaan. Dit soort dingen was te verwachten.
Zielig voor de kinderen is het wel, maar dat is de schuld van Natas, niet van de journalistiek
Als Jaap even niet in beeld komt loopt iedereen te lullen dat hij zelfmoord gepleegd of dat hij ergens klem. zit ofzo.quote:
Als iemand die overgewaardeerde Sport Guru op zijn plaats kan zetten is het Jaap wel, damn wat heb ik een hekel aan de zelf ingenomenheid van Carlos, feit dat hij in verband wil gebracht worden met dit soort figuren zegt me eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef FSR het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van Carlos.
Carlos is door Jaap ook niet erg netjes behandeld, en dat verdiend hij niet
Ik heb het zélf gezien dat hij de villa verliet, sufkop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef havefun het volgende:
Als Jaap even niet in beeld komt loopt iedereen te lullen dat hij zelfmoord gepleegd of dat hij ergens klem. zit ofzo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef waxmask het volgende:
maar ik denk dat de SOA boys er nu weer achter zijn gekomen dat het een slechte marketingtechniek was.
NEE-HEEE!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef Ashrak het volgende:
Hebben nog meer mensen last van haperende streams ?
Sorry hoorquote:
Respect zit bij Brian en Daryll in hun lul, kennelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef Mika25 het volgende:
Daryll (ook Antilliaan) tegen vriend Brainless gisteren:
"Jij hebt respect voor vrouwen".
Die bolle mag niet sporten van Carlos omdat hij anders zijn knieen verbrijselt........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat is er gebeurd dan tussen Carlos en Jaap?
Het is mischien geem persoon die zich liggend staan houdt maar daarom is het nog wel een hoer natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou gaat ie ontkennen dat het een hoer was
Hoe weet je dat? Uit de pers soms?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En juist dat vind ik nogal discutabel voor iemand die (volgens haar zussen) naar een psychiatrisch ziekenhuis zou zijn gegaan als DGK niet op haar pad was gekomen.
Ja, de objectiviteit is inderdaad ver te zoeken de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Van de tien site:
Eric voelt zich nog steeds niet al te best. Alle drank van gisteravond in combinatie met een fout broodje deze morgen, heeft ervoor gezorgd dat de Miljonair al meerdere malen boven het toilet heeft gehangen. Huub is zo aardig om zijn gesprek met Sylvia en Amanda te onderbreken om even polshoogte te nemen. “Geef hem anders een glaasje water!”, roept Sylvia hem na. “Ja, of een broodje haring met slagroom!”, grapt Huub. Als de Oldenzaler eenmaal bij het bed van billenmaatje Eric verschijnt, wordt al snel duidelijk dat Eric zich echt niet zo goed voelt. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, zullen we maar zeggen…
"Billenmaatje"??? Wat een verslagen de laatste tijd
Ja gay.nl mag wel eens in actie komen lijkt me...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Van de tien site:
Eric voelt zich nog steeds niet al te best. Alle drank van gisteravond in combinatie met een fout broodje deze morgen, heeft ervoor gezorgd dat de Miljonair al meerdere malen boven het toilet heeft gehangen. Huub is zo aardig om zijn gesprek met Sylvia en Amanda te onderbreken om even polshoogte te nemen. “Geef hem anders een glaasje water!”, roept Sylvia hem na. “Ja, of een broodje haring met slagroom!”, grapt Huub. Als de Oldenzaler eenmaal bij het bed van billenmaatje Eric verschijnt, wordt al snel duidelijk dat Eric zich echt niet zo goed voelt. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, zullen we maar zeggen…
Was ik Brian, noemde ik het racistisch. Nu noem ik het gewoon triest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Die bolle mag niet sporten van Carlos omdat hij anders zijn knieen verbrijselt........
Haar zussen zijn geïnterviewd door Vriendin..... Daar schijnen ze zelf aan meegewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef Ole het volgende:
Hoe weet je dat? Uit de pers soms?
Ruzie???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:22 schreef lillkiss het volgende:
ruzie :-D
Een spel dat (A)BN alleen kunnen winnen door lafhartigheid, leugens en bedrog.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt tegen Snollie: Kijk uit dat Huub je niet omlult, we zitten in een spel.
Die langere gast was de pooier volgens mij. Die zat er echt bij om zijn property te beschermenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef RSie het volgende:
Het zou mij overigens absoluut niet verbazen als die zwartharige inderdaad iemand is die haar geld verdient door middel van het verlenen van bepaalde diensten (om het maar even netjes uit te drukken)..
als ik zag hoe die ouwe vent met dat halflange haar met haar liep te zeulen en hoe hij haar op een gegeve moment op de biljarttafel stalde (rechttegenover Brainless met haar beentjes wijd) en als ik ff kijk naar hoe dat kind zich al de hele avond gedroeg (rokje omhoog trekken etc.) kan ik niet anders concluderen dan dat erop aangestuurd werd dat ze zich ging misdragen.
ik vraag me trouwens ook af wie die ouwe knakker was die erbij liep. nee, niet die Danny Devito maar die langere vent die ook een rondleiding kreeg van Jaapio.
Noem je dit ruzie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:22 schreef lillkiss het volgende:
ruzie :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |