Huh?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:10 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Waarom ontvlucht Jabba de villa.
Zelfs dat bontje op zijn rugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat zijn AL zijn haar stylen in de kapsalone![]()
En juist dat vind ik nogal discutabel voor iemand die (volgens haar zussen) naar een psychiatrisch ziekenhuis zou zijn gegaan als DGK niet op haar pad was gekomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef Ole het volgende:
Natas is willens en wetens het programma ingegaan. Dit soort dingen was te verwachten.
Zielig voor de kinderen is het wel, maar dat is de schuld van Natas, niet van de journalistiek
Als Jaap even niet in beeld komt loopt iedereen te lullen dat hij zelfmoord gepleegd of dat hij ergens klem. zit ofzo.quote:
Als iemand die overgewaardeerde Sport Guru op zijn plaats kan zetten is het Jaap wel, damn wat heb ik een hekel aan de zelf ingenomenheid van Carlos, feit dat hij in verband wil gebracht worden met dit soort figuren zegt me eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef FSR het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van Carlos.
Carlos is door Jaap ook niet erg netjes behandeld, en dat verdiend hij niet
Ik heb het zélf gezien dat hij de villa verliet, sufkop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef havefun het volgende:
Als Jaap even niet in beeld komt loopt iedereen te lullen dat hij zelfmoord gepleegd of dat hij ergens klem. zit ofzo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef waxmask het volgende:
maar ik denk dat de SOA boys er nu weer achter zijn gekomen dat het een slechte marketingtechniek was.
NEE-HEEE!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef Ashrak het volgende:
Hebben nog meer mensen last van haperende streams ?
Sorry hoorquote:
Respect zit bij Brian en Daryll in hun lul, kennelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef Mika25 het volgende:
Daryll (ook Antilliaan) tegen vriend Brainless gisteren:
"Jij hebt respect voor vrouwen".
Die bolle mag niet sporten van Carlos omdat hij anders zijn knieen verbrijselt........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat is er gebeurd dan tussen Carlos en Jaap?
Het is mischien geem persoon die zich liggend staan houdt maar daarom is het nog wel een hoer natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou gaat ie ontkennen dat het een hoer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |